Страница 2 от 7

Re: ...

Публикувано на: 01 Апр 2009 00:30
от Japanese_fever
rudolf написа:..ми аз така или иначе не гледам Ф1---нито научавам кой знае кво,,нито може да ме вкара в драма и емоций,,кой е по бърз,,трули хамилтън или някой друг,това с вечните дербита всяка година,,ми е леко сапунка,, ...
Ama 4akai sega!
Ti ni se surdish, 4e nie gledame i se kefim na F1 ili si nabral mnogo na Toyota Corporation (viziram menieto ti s link-ovete ot wikipedia.org) za tova, 4e polzva posledni tehnologii vuv bolidite si, no ne iznasq sportna kola na pazara za obiknoveniq potrebitel? laugh.gif
Koeto i da e ot dvete mislq, 4e e off topic za tazi tema.
Prosto si izrazqvam mnenieto, ne misli, 4e iskam da ti kaja v koq tema da pishesh i v koq ne! smile.gif

Drugo.
Conceptite na Toyota, za koito mom4eto sled teb e dalo link ot BG site-a ne sa i 2-ta exotic cars! Pone ne i vtoriq concept za koito pishe:
За нея знаем, че е обозначена със заводски код „086A”, което предполага че колата ще бъде възродена версия на култовия автомобил от 80-те години на миналия век - Toyota Corolla GTS. Новата компактна спортна кола, най-вероятно ще се захранва от двигател тип boxer с обем 2.0 литра и мощност около 200 к.с.
Tova za men ne e exotic car, vupreki futuristi4niq exterior design. smile.gif

Dopulnenie ot su6tata statiq:

!
Ако премиерите на серийните версии на новите спортисти от страната на изгряващото слънце се състоят в края на годината, можем да очакваме появата им на световните пазари още в началото на 2010 година.
Kolko sa v 4as avto jurnalistite v BG e drug vupros, no ot statiqta satava vupros za serijni avtomobili, ot koito vtoriq(“naslednik na AE86”) opredeleno ne e exotic car.

Pozdravi!

Публикувано на: 01 Апр 2009 01:32
от Bass_Man
Гледайте ся не му се връзвайте на еленчето ве tongue.gif !
Момчето си има няколко основни проблема :
1. Жената го стяга яко ( пък и чка чаве дай боже две ) в къщи и понеже не може да се изявява в къщи ползва форума за отдушник . Така , че писания на неща , които нямат нищо общо с реалността не са му неприсъщи !!!!
2. Кара Шкода ( VAG ) чист дизел . Демек много готина кола ама за да вдигне 100 км/ч трябва да мине мнооооого време . Но пък евала ще му помага за бъдещото семейство :thumbsup: .
3. VAG нямат отбор във Ф1 и никога не са имали :whistle: .
4. Единствената Тойота , която притежава за негово и наше съжаление не е в движение . И за да тръгне ще са необходими още доста парички , а като прибавим и досега не малко вложените и то само за тест кар , може би пистарка , малко за хоби , да се учи на нея ( и въобще на механика и техника ) , да си има занимание в гаража докато жената учи с детето и тн .
5. Отказал е цигарите ( като Марк Твен ) .
6. Яде всичко , а каквото не може да изяде се дразни !!!
Горе долу може да ви стане ясно защо е толкова негативно настроен към живота и в частност към марката . Просто е много далече от жъненето на плодовете на своя труд , а и среща трудности със скъпите и редки части за АЕ86 ( евалата хванал се е с легенда въпреки че дрифта не го кефи , btw Суприте също не го кефят ?!?!?! ) , а и ТМ Ауто по никакъв начин не му помагат . Също така има и проблем с дебитомера въпреки , че не го е мил ( като мене ) . А и със задаващата се радост в къщи може и да се отложи довършването на проекта . Което още повече го нагорчава и го кара да търси и разобличава гадостите в живота . И връщайки времето назад , като на лента може би съжалява , че не се беше оборудвал с още едно отроче на VAG ( Golf-че да кажем ) . Което по нашите ширини е добре познато и части има от началото до края на Симеон пък , когато и да му омръзне винаги може да му вземе някой лев . А той се хвана с истински проект !!! Но пък така един ден пред внуците ще има доста по-голяма тежест и авторитет, като заразправя как , като по-млад и глупав се е хванал с нелеката задача по съживяване на класически Японски мъртвец 50:50 със задно известен още и , като дрифт легенда ......................

Стискаме ти палци Рудолф и да знаеш , че каквито и неща да пишеш във форума няма да те изоставим в твоята тъй не лека борба :thumbsup: !!!!! ( е може малко да те понахраним де ама ........... )

Публикувано на: 01 Апр 2009 01:54
от Рошко
rudolf написа:
LEXUS написа:Спокойно,хубавите неща стават бавно,но много славно,както знаем със старите спортни модели на Тойота.
http://news.automedia.bg/read/6550.html
всичко е много хубаво ,,но това са премиери,,и не прочетох да е ясно кое ще влезе в серийно пройзводство. ....а и за което влезе,--аз не съм фен на екзотики,а на масови серий спортни коли,
Tи не си фен на нищо! Забелязал съм, че ти ВИНАГИ си на контра! Всичките ти мнения, които съм прочел досега са негативни! Като не те кефи Формула 1, не влизаш в темата и не четеш! К'во си търгнал по всички теми само да плюеш? :censored:

Публикувано на: 01 Апр 2009 02:15
от Bass_Man
1.6 VVT-i написа:Tи не си фен на нищо! Забелязал съм, че ти ВИНАГИ си на контра! Всичките ти мнения, които съм прочел досега са негативни! Като не те кефи Формула 1, не влизаш в темата и не четеш! К'во си търгнал по всички теми само да плюеш? :censored:
Не ве прочети предишното и ще разбереш каква мека душа е :whistle: !

....

Публикувано на: 01 Апр 2009 02:16
от rudolf
момци, сори,,,отказал съм цигарите и съм в абстиненция--та не се сърдете ,,сорри,laugh.gif

само снова и ям всичко,,,а което не мога да изям,ме дразни ,,,,,бассмане ,много си и сладак,дай да те изпапам:)

Japanese_fever написа: Drugo.
Conceptite na Toyota, za koito mom4eto sled teb e dalo link ot BG site-a ne sa i 2-ta exotic cars! Pone ne i vtoriq concept za koito pishe:
За нея знаем, че е обозначена със заводски код „086A”, което предполага че колата ще бъде възродена версия на култовия автомобил от 80-те години на миналия век - Toyota Corolla GTS. Новата компактна спортна кола, най-вероятно ще се захранва от двигател тип boxer с обем 2.0 литра и мощност около 200 к.с.
Tova za men ne e exotic car, vupreki futuristi4niq exterior design. smile.gif

Dopulnenie ot su6tata statiq:

!
Ако премиерите на серийните версии на новите спортисти от страната на изгряващото слънце се състоят в края на годината, можем да очакваме появата им на световните пазари още в началото на 2010 година.
Kolko sa v 4as avto jurnalistite v BG e drug vupros, no ot statiqta satava vupros za serijni avtomobili, ot koito vtoriq(“naslednik na AE86”) opredeleno ne e exotic car.

Pozdravi!
джапи, прав си че съм в оффтопик,,,само да допълня защо темата на лексус не ме изпълни с ентусиазъм:

1во защото сме водили спорове за спортни коли на тойота,,и коли на лексус тип 300гс, не ми звучат като логичен наследник на мр2,селика, и дори супра,,,
2. ро за ае86цата...
http://www.autoblog.com/2007/08/01/rumo ... e-details/

new AE86 type car has indeed been spawned by the group and should be in showrooms in the winter of 2008.

за съвремените стандарти 120 коня-мисля че малеят, цената е нейзвестна,,,и дали ще се появи-не е ясно,,

Публикувано на: 01 Апр 2009 10:52
от LEXUS
rudolf, първо темата не съм я пуснал аз biggrin.gif book.gif ,а след това съм ти пуснал линкче от този месец/нова инфо/ да прочетеш,че наследника на АЕ86 ,селика или каквото искаш, е с премиера,а премиера означава предсерийна версия.Лексус LF-A е суперспортна кола пък,за която от Тойота съобщиха,че ще я изкарат на пазара също.За нея се говори от доста време и вече виждаме какво ще представлява. Тойота влезе във Ф1 именно с цел имидж и сега ще използва това при представянето на LF-A примерно. Та ти ми пускаш линк от 1 август 2007-ма,аз ти пускам линк от този месец 2009-та,който е по-коректен и в него пише ясно,че двете премиери ще бъдат пуснати на пазара,най-вероятно 2010 година.Т.е. след около 1 година.Тъкмо да натрупаме повече подиуми във Ф1. А и аз не харесвам Ф1,но в Европа много я тачат и Тойота затова влезоха,всичко японците правят с цел маркетинг и повече продажби.И аз предпочитам Ралитата,където бяхме номер 1.

Публикувано на: 01 Апр 2009 14:40
от rudolf
http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus_LF-A

The Lexus LF line is a series of concept cars built by Lexus,
The first concept vehicle of the LF Series, the LF-X, appeared in 2003.
The LF-A is a 2-door exotic concept car built as a prospective halo car for the Lexus division. It debuted at the 2005 North American International Auto Show (NAIAS). A revised version with more completely furnished interior was unveiled at the 2007 NAIAS as a possible future member of the Lexus F marque performance lineup.

лексус тия пресентаций и дебюти са аналог на холивудски свадби и разводи,,,,с лф-а драмата е по дълга и от слуховете за ново ае86,,,,

фактите до момента--тойота влезе в ф1,,,тойота спря да произвежда спортни коли,,,,тойота започна да налива пари за реклама на списания ,а не на пътя...

лексус напълно си препокриваме мнението за ралитата :thumbsup:

Публикувано на: 01 Апр 2009 15:40
от lz2lps
Успех на този, който е решил да кара нов "спортен" автомобил във България, а и не само тук. Мен за 21 годишна кола ме боли сърцето като минавам през огромните трапове, камо ли за нов автомобил.

Всъщност каква е идеята да притежаваш "спортен" автомобил, ако изобщо не знаеш колко е забавен на лимита? Кое е забавното на ускоряването от 0 примерно до 90км/ч или героичното влизане в 20 градусов завой с умопомрачителните примерно 30% от завиващата мощ на автомобила?

С какво примерно новото АЕ86 ще е по-добро от старата ми Королка при ежедневно каране? С това че вместо тя да трябва да служи на мен, аз ще трябва да и служа на нея, като се притеснявам да не и одраскам боята? Какъв е смисъла да гледам само снимки и цъкам с език, а в същото време да не оценявам това, което имам.

Аз съм на мнение че колкото е по просто устроен даден автомобил, толкова е по-забавен. Не ми трябва уникален дизайн(за бога, като карам дори не я виждам отвън), последни системи за стабилност и контрол на сцеплението, лукс в купето - предпочитам да си купя нещо, при което компромиса забавност/комфорт клони към 100% към забавност :)

За съжаление пазара налага точно обратното, което не е НЕлогично разбира се :). Точно този пазар подтиква производителите да правят компромис с качеството на материалите. Новият автомобил трябва да е достъпен за колкото се може повече хора... И след това се чудиш защо има няма 15000 - 20000 км и всичко се разхлопва.

За това простете ни на нас будалите, че си купуваме 20+ годишни мъртъвци и се опитваме да ги съживим. Освен че изглеждат грубо, първично и добре - за 20 пъти по-малко пари удоволствието за мен поне е по-голямо. Напълно споделям думите на Кеичи Тсучия от Drift Bible - "Иска ми се Тойота да правеха такива автомобили и днес" (или нещо подобно, когато караше АЕ86 - думи които сигурно са ми повлияли на мисленето и да пиша това сега laugh.gif ).

Относно конкретната тема - Honda Rulez laugh.gif tongue.gif (дори и сега да са с името Brown GP). Но от какво ли значение е конкретната марка...

Публикувано на: 01 Апр 2009 16:22
от Рошко
lz2lps написа:Относно конкретната тема - Honda Rulez laugh.gif tongue.gif (дори и сега да са с името Brown GP). Но от какво ли значение е конкретната марка...
Само не разбрахк'во им рулира на Хондите, при положение, че на този етап нямат НИЩО общо с този отбор. Моторът е от Мерцедес, шасите е създадено изцяло от Рос Браун... Хонда даже и пари не искат да им дават вече за заплати. И откъде накъде чуждият успех ще се приписва на отбор, който така и не направи нещо запомнящо се в последните години - дори напротив - трябваше да се махнат, че отборът да тръгне нагоре! biggrin.gif ЕВАЛА бе Хонда! (че се махнахте) biggrin.gif

Публикувано на: 01 Апр 2009 17:04
от lz2lps
Бе не им разбирам на Ф1, само това което чета tongue.gif

Във форума на Хонда твърденията са че шасите е разработено от Хонда и Рос Браун го взима на готово. Както че и Хонда са му подарили всичко направено до тук от тях:
Brаwn GP няма нищо общо вече с Хонда. Но е наивно да си мислите, че този автомобил е направен за 2 седмици. Истината е, че най-голямата му сила е аеродинамиката, която е започната от Хонда още преди края на миналия сезон. Явно Браун е знаел колко много работа е свършена и за това извади пари от джоба си, за да не отиде всичко по дяволите.
Сега е кофти за Хонда, че се отказаха точно в момента, когато нещата явно тръгнаха в тяхна полза. Да видим резултатите тази година, пък догодина Brawn GP може да смени доставчика на двигатели.
Тепърва ще се запълва рекламното място върху този болид. Може да се получи нещо като в Мото ГП - реклама на Фиат върху японска моторетка.
Ето какво направиха Хонда само за 2 години ) Успяха да направят екип, да построят завод,да направят абсолютно ново перфектно шаси и неска всички видяхме резултатът смазваща преднина при едни съвсем нови концепции, само аплодисменти за Рос Браун и ХОнда
Колкото до двигателя на Мерцедес, ами McLaren мисля че карат със същите но.. всеки които гледа Ф1 редовно знае че това не е най важното)
Честито на всички най-после може да пием по една бира като истински победител.
Честита победа на всички! и най-важното е че не бива да забравяме че новият отбор Браун ГП се поддържа от Хонда.Всичко се вижда че шасито е изработено изцяло от Хонда затова и резултатът днес е блестящ а колкото до смяната на двигателя Хонда с този на Мерцедес е разбираема защото Хонда изработиха болидите и буквално подариха целия завод на Рос Браун а и Японската компания подпомага отбора с финансови средства и за да не потъне изцяло компанията затова са предпочели доставката на двигатели Мерцедес (ЛИЧНО МНЕНИЕ).Така че трябва да се радваме на днешния успех и дай боже всичко да продължи така за напред пък догодина Хонда отново може да доставя двигатели на Браун ГП все пак в миналото Хонда са доставяли двигатели на доста отбори 1 от които е Макларън.
Не ме разбирай погрешно, просто за мен победите са на първо място за пилотите и екипа около тях, и след това на конкретната марка. Така или иначе 99% от болидите сигурно са еднакви технологично.

Само заради това, че карам Хонда или Тойота не трябва да си затварям очите и за другите отбори. Уважавам абсолютно всеки стигнал до това ниво на моторните спортове, защото се искат изключително много знания, умения и подготовка.

Някой ако си мисли че е лесно да се кара Ф1, сигурно доста се лъже... Спомням си като гледах Richard Hammond в Top Gear, който едвам успя да тръгне от бокса след неколкократните загасяния на болида, и след това поради все още ниската температура на спирачките и гумите се завърташе във завоите при смешни скорости.

Не бих си позволил да критикувам който и да е, който има умения, които аз само бих си мечтал да имам. Какво като примерно последният е на 20 секунди от първият, или 3тият на хилядни от 2рият? Аз бих се справил по-добре?

Да не би инженерите на Тойота или Хонда да са някакви полубогове, които се отглеждат в инкубатори някъде в заводите на Тойота? Зад конкретната марка стоят хора и те са важните - не някаква емблема отпред на автомобила. Тези хора са положили неимоверни усилия да станат част от един или друг отбор, но и не са вързани за него. Имам само бегла представа колко е трудно на един новоизлюпен инженер да си намери работа в някой състезателен отбор. Чел съм че някои даже работят отначало за слава, за да се докажат, като се захващат с най-простите неща.

Значи ли че ако топ инженерите на Тойота ги напуснат и отидат в Хонда, Хонда няма да е Тойота и обратното? Кое определя успеха на даден отбор? Хората, нали... не надписа.... Автомобила не е нещо абстрактно, а е плод на усилен труд на хора от всякакви националности и с всякакви различни гледни точки.

Публикувано на: 01 Апр 2009 21:04
от Uncle Dido
lz2lps написа:.........................

worthy.gif

Публикувано на: 02 Апр 2009 12:33
от LEXUS
Хамилтън дисквалифициран.Трули остава 3-ти и подиумът си е наш.ФИА се осъзнаха накрая и наказаха Макларен за това,че са заблудили Трули и той е изпреварил,защото е нямало какво друго да направи.Най-сетне. :hello1: punk.gif

Публикувано на: 02 Апр 2009 17:51
от slowtraveler
Не знам, ама тоя цирк дето го разиграват след финала нещо съвсем не ми допада, и май пак ще шкартирам Ф1....
Дано по евроспорт са сключили пак договор с карт сериите - там има и шоу и правилата са къде къде по-ясни...

Публикувано на: 02 Апр 2009 19:39
от Kiki
Bass_Man написа:Гледайте ся не му се връзвайте на еленчето ве tongue.gif !
Момчето си има няколко основни проблема :
1. Жената го стяга яко ( пък и чка чаве дай боже две ) в къщи и понеже не може да се изявява в къщи ползва форума за отдушник . Така , че писания на неща , които нямат нищо общо с реалността не са му неприсъщи !!!!
2. Кара Шкода ( VAG ) чист дизел . Демек много готина кола ама за да вдигне 100 км/ч трябва да мине мнооооого време . Но пък евала ще му помага за бъдещото семейство :thumbsup: .
3. VAG нямат отбор във Ф1 и никога не са имали :whistle: .
4. Единствената Тойота , която притежава за негово и наше съжаление не е в движение . И за да тръгне ще са необходими още доста парички , а като прибавим и досега не малко вложените и то само за тест кар , може би пистарка , малко за хоби , да се учи на нея ( и въобще на механика и техника ) , да си има занимание в гаража докато жената учи с детето и тн .
5. Отказал е цигарите ( като Марк Твен ) .
6. Яде всичко , а каквото не може да изяде се дразни !!!
Горе долу може да ви стане ясно защо е толкова негативно настроен към живота и в частност към марката . Просто е много далече от жъненето на плодовете на своя труд , а и среща трудности със скъпите и редки части за АЕ86 ( евалата хванал се е с легенда въпреки че дрифта не го кефи , btw Суприте също не го кефят ?!?!?! ) , а и ТМ Ауто по никакъв начин не му помагат . Също така има и проблем с дебитомера въпреки , че не го е мил ( като мене ) . А и със задаващата се радост в къщи може и да се отложи довършването на проекта . Което още повече го нагорчава и го кара да търси и разобличава гадостите в живота . И връщайки времето назад , като на лента може би съжалява , че не се беше оборудвал с още едно отроче на VAG ( Golf-че да кажем ) . Което по нашите ширини е добре познато и части има от началото до края на Симеон пък , когато и да му омръзне винаги може да му вземе някой лев . А той се хвана с истински проект !!! Но пък така един ден пред внуците ще има доста по-голяма тежест и авторитет, като заразправя как , като по-млад и глупав се е хванал с нелеката задача по съживяване на класически Японски мъртвец 50:50 със задно известен още и , като дрифт легенда ......................

Стискаме ти палци Рудолф и да знаеш , че каквито и неща да пишеш във форума няма да те изоставим в твоята тъй не лека борба :thumbsup: !!!!! ( е може малко да те понахраним де ама ........... )
:hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1:

...

Публикувано на: 03 Апр 2009 02:55
от rudolf
чудя се тия банки,дет са собственици на формула 1 и мислят правилата,,ако се зарови човек колко ли допирни точни ще имат извън състезанието с марките които участват...