Страница 2 от 2
Публикувано на: 11 Май 2009 20:04
от mschu
shtephan написа:Не е прахоляк,наистина си пушат ,но е нормално не се вълнувай и нашата и тя пуши даже хвърля чернилка при рязко натискане, и мерцедеси и баварки и лексуси бе щом е дизел си изпушва.Не знам имаш ли филтър за твърди частици,ако имаш наливай само хубава нафта,че почват едни чекове.Добра е машината не я натискай - леко и далеко ,както казваше един пенсиониран шофьор на пожарна.
Изпълнението което се продава в България, доколкото знам е без ДПФ. Иначе не ме притеснява особено, просто ми беше интересно дали при другите е така. Слагам ОМВ премиум дизел, мисля първите няколко хиляди да съм с такъв, по натам ше видим.
Публикувано на: 11 Май 2009 21:51
от Icoma
Промоцията я хванах! Много се чудех дали да я вземам сега или на автосалона, че там обикновенно правят доста отстъпки ама желанието да я имам по скоро надделя. Дано да не съм се прецакал. А иначе не съм разбрал че е свършила прИмоцията :-)
Ще пробвам да си направя устата за стелките, въпреки че щом вече е поръчана и остава само да си я взема.....
Публикувано на: 12 Май 2009 14:39
от mysho
mschu написа:
Струва ми се че при подаване на газ по нанагорнище има наченки на пропушване отзад, прави ми впечатление при здрачаване на светлината на фаровете на колите зад мене. Някой друг с такъв двигател да е забелязал нещо?
Споко колега, дизел ли е, ще пуши. Моята е 1.4 D4D и като я настъпиш хубавичко си пропушва. Ама пък така всички зад теб се отказват да те гонят biggrin.gif
Иначе както каза и stephan дори мерцедеси и баварци дизелови пушат, с очите си съм го виждал. Карай и си свиркай, перфектна ти е колицата.
Публикувано на: 25 Май 2009 19:02
от rokoko
Колеги тия короли с ремък ли са или с верига на газоразпределението,или както тук някъде четох че били директно зацепени(което не ми е много ясно как)
Публикувано на: 15 Юли 2009 21:43
от jsp
ТМА поставят калобраните за 1 час .... Техните са пластмасови и съм доволен - намалят доста омазването на колата отстрани с "нечистотиите" от нашите "пътища"...
Един минус който виждам досега - като паркираш до някой бордюр аз понеже винаги захождам със задницата към тях че отпред колата е много ниска - та калобраните почнах да ги търкам в бордюрите понеже намалят височината отзад ... Засега обаче не забелязвам нещо да съм им навредил - явно са доста гъвкави...
Дано не съм писал много късно, че отдавна не се бях заглеждал в тази тема.
Icoma написа:Здравейте на всички!
Съвсем скоро се надявам и аз да стана от семейството на Тойота. Утре ще внасям първата вноска за Корола 1.4 Д4Д-луна и от ТМ Ауто ми казаха, че до 5-6 дена след като я внеса, ще мога да си взема колата.
Ще се радвам, ако някои ми помогне с следните въпроси:
-Стелки
Има ли смисъл да си купувам от ТМ Ауто- Там гумените са 140лв. или мога да си намеря от някаде по-евтини, който да пасват добре и да са що годе качествени?
-Секретни гайки(стоманени джанти)
Пак същия въпрос.Виждат ми се много 100лв.
Ще се радвам някой да ме посъветва дали да ги вземам от ТМ ауто или да ме насочи към друго място.
Относно калобраните, не съм си поръчвал, но като чета темите из форума, явно ще ми трябват. Знае ли някой за колко време ги слагат и дали мога да ги накарам да и ги сложат преди да я взема?
Публикувано на: 15 Юли 2009 21:46
от jsp
mschu написа:shtephan написа:Не е прахоляк,наистина си пушат ,но е нормално не се вълнувай и нашата и тя пуши даже хвърля чернилка при рязко натискане, и мерцедеси и баварки и лексуси бе щом е дизел си изпушва.Не знам имаш ли филтър за твърди частици,ако имаш наливай само хубава нафта,че почват едни чекове.Добра е машината не я натискай - леко и далеко ,както казваше един пенсиониран шофьор на пожарна.
Изпълнението което се продава в България, доколкото знам е без ДПФ. Иначе не ме притеснява особено, просто ми беше интересно дали при другите е така. Слагам ОМВ премиум дизел, мисля първите няколко хиляди да съм с такъв, по натам ше видим.
За момента и аз карам единственно ОМВ премиум дизел. Не съм наблюдавал някакви проблеми.
На около 4000-5000 км ( на около 5-6 резервоара )слагам и от добавката на STP дето е за чистене на дюзите.
Мнение дали е добре? Това го правя по съвет от ТМА ( приятел сред техниците им )
Публикувано на: 15 Юли 2009 23:00
от spinus
Същия автомобил на 25000км. Никакви проблеми, като изключим нескопосаното превключване на скорост от първа на втора и от втора на трета. От сервиза постоянно ме успокояват , че било нормално и всичко е наред.
Да ама днес се качех на една чисто нова /на 500км/ Шкода Октавия 1.6 MPI и останах очарован от скоростната кутия и от "мазното" и безпроблемно превключване на скоростите. А и не само от това....
Публикувано на: 16 Юли 2009 21:11
от jim_beam
верно скоростите на дизелите са най-големия минус.обаче може да се настрои при педала на съединителя.
обезшумяването на купето също не е на ниво,но човек може да го подобри чувствително с малко средства.някой тук се беше потрудил мисля.
Публикувано на: 16 Юли 2009 21:26
от spinus
jim_beam написа:верно скоростите на дизелите са най-големия минус.обаче може да се настрои при педала на съединителя.
обезшумяването на купето също не е на ниво,но човек може да го подобри чувствително с малко средства.някой тук се беше потрудил мисля.
Колега ако обясниш как да настроя съединителя за да оправя скоростите ще съм ти много благодарен. Страшно много ме дразни това превключване.
Публикувано на: 16 Юли 2009 21:49
от jim_beam
Публикувано на: 17 Юли 2009 01:20
от rashkov
Добре де, а в ТМА не са ли наясно с този срещан проблем и да извършват настройването ? Аз лично не се оплаквам, но наистина има известна "дърводелщина" при превключването.
Иначе за нафтата, без да съм специалист, но не мисля, че трябва да се робува толкова много. Даже мойта работи много по-тихо със СПРИНТ дизел, а не премиум. Миналата седмица направих 8000км до Ла Коруня и назад, натоварена на максимум 2200кг с голямо ТУЛЕ отгоре. Над 150км/ч почваше доста да харчи. Засякох я между Венеция и Милано 300км и средна скорост 142км/ч. Даде 8.2/100. За тези 8000км як товар и темпо, изхарчи 1л. масло :( ... ма казват, че е нормално.
Публикувано на: 20 Юли 2009 23:18
от mschu
jsp написа:mschu написа:shtephan написа:Не е прахоляк,наистина си пушат ,но е нормално не се вълнувай и нашата и тя пуши даже хвърля чернилка при рязко натискане, и мерцедеси и баварки и лексуси бе щом е дизел си изпушва.Не знам имаш ли филтър за твърди частици,ако имаш наливай само хубава нафта,че почват едни чекове.Добра е машината не я натискай - леко и далеко ,както казваше един пенсиониран шофьор на пожарна.
Изпълнението което се продава в България, доколкото знам е без ДПФ. Иначе не ме притеснява особено, просто ми беше интересно дали при другите е така. Слагам ОМВ премиум дизел, мисля първите няколко хиляди да съм с такъв, по натам ше видим.
За момента и аз карам единственно ОМВ премиум дизел. Не съм наблюдавал някакви проблеми.
На около 4000-5000 км ( на около 5-6 резервоара )слагам и от добавката на STP дето е за чистене на дюзите.
Мнение дали е добре? Това го правя по съвет от ТМА ( приятел сред техниците им )
Аз врътнах вече близо 6000, но засега не съм слагал а и нямам планове скоро да слагам добавка. Още повече, че в Премиум дизела има добавки според хората които съм разпитвал в ОМВ.