Какъв е резултатъ? Защото май това е проблем на повечето Европейски модели (и нашите пътища, естество :-)Anonymous написа:Абсолютно с оригиналните. Както и предишните 2 пъти, като първия път освен абсолютно всички железа отпред, са сменени и двата амортесьора. Резултата е все същияjamie написа:6 месеца ми звучи пресилено - освен ако не я караш офроуд. Все пак доколкото разбрах - ще сменяш с оригиналните Тойота части ?Anonymous написа:
T.e. ? Какво искаш да кажеш с това че няма да изчерпя ресурса? Става въпрос за 100000 км по ГЕРМАНСКИ пътища колега... В БГ, от личен опит - не повече от 6 месеца мойто си каране... т.е. на всеки 6 месеца - 1400лв консуматив... срещу 200лв при обикновеното, и то за доста по-голям период от време... някак си ми се струва че има смисъл, и то доста...около полвин година каране, и после почва тропането, а почне ли тропането - за 1 месец някое или и двете от колелата получават такъв луфт, че ако натиснеш рязко спирачката може да се озовеш в канавката (или насрещното) без даже да разбереш. Друг е въпроса, че даже и със всичко сменено чисто ново и оригинално, по леки неравности си остава да се чува едно потропване, много специфично, може би произхождащо от конструкцията на окачването.
Временно реших проблема, като шлайфах болтовете които се въртят (мязат малко на шарнири, но само се въртят, няма ябълка) и направих нови легла от най-твърдия полиамид който можах да намеря. Засега е добре, тропането си го има, но предницата е стегната. Не ми харесва как са шлайфани болтовете, и при следващото правене ще трябва да търся добър шлайфист... Засега карам така, пък да видим...
.