Japanese_fever написа: ...
Re6enieto da smenq STI-kata be6e bazirano na mnogo faktori koito okazaha vliqnie. Glavno finansovi pri4ini, no ima6e i redica drugi. Ne me razbirai pogre6no spored men tazi STI-ka be6e nai hubavata ot vsi4kite, ne samo za6toto e moita ami za6toto toq model nai mnogo mi haresva, vyv vsi4ki aspekti. Eto kakvi bqha negativnite strani:
1. Subaru prodavat avtomobil koito e sys problemen Software, koito pri agresivno karane pri4inqva 6teti na dvigatelq, pri leko i pensionersko karane 6te ti izte4e garanciqta i togava 6te se preebe kolata. No izvinqvaite ama koi prodava Street legal race car i posle da o4akva klientite da q karat pensionerski bez da i izpolzvat potenciala. Te ne samo 4e ne si priznavat za tova, no i se my4at po vsq4eski na4in da ne pokriqt garancionnata popravka i da izkarat potrebitelq vinoven. Ako moqta be6e 1-vata kola s podoben problem ili edna ot edinstvenite, to moje naistina da se zamislq: "abe az mai naistina sam i vzel zdraveto" no pri polojenie 4e ima stotici STI-ko 07 sys low compresion on cilinder 4, zna4i problema e masov a ne edini4en i ne e pri4inata v 6iofiorite ami v konstrukciqta na dvigatelq. No poneje Subaru sa sravnitelno malka i bedna komaniq i ne si priznavat poneje 6te hvarlqt baq pari za popravki na ka6ite im.
Kato izduha sigment na 4-ti cilindar i moita kola na 22k mili i kato me nakaraha da podpi6a 4e ako se slu4i pak 6te si go pla6tam ot djoba i mi se ot6tq da sam sobstvenik na STI-ka.
2. ot kakto sam q kupil na 4-ta skorost ot vreme na vseme mi pristyrgva brutalno pri vkliu4vane, stava rqdko, no e ot kakto sam q kupil, kazvam im na dilara, te mi otgovarqt 4e poneje pri tehniq test ne sa go usetili zna4i nqma ni6to.....
3. Pukane ot zadnoto oka4vane - ponqkoga pri spirane i ne6to otzade puka kogato kolata spre. pak sa6tiq otgovorm ne sa go usetili nemogat ni6to da napravqt, imaite v predvid 4e kolata osven Intake system prodadena ot tqh(SPT) nqma ni6to drugo pipano po neq.
4. 6 meseca sled pokupkata mi izgorq svirkata na alarmata, nali znaete kato q zakliu4i6 4e piu-ka osven 4e miga - kazaha 4e 6te q smenat no trqbvalo da 4akam 4e taq 4ast otnemala vreme, e 4akah 2 meseca i posle q prodadoh taka
Kato se zamisli 4ovek, ne sam pravil koi znae kakvo s taq kola, imam:
2 track days, 1-viq na dyjd i nemoje6e da se pushva mnogo
3 autocross-a - na posledniq problema s dvigatelq be6e ve4e seriozen i ne darpa6e kakto predi
5-6 1/4 mile run-a i to togava pak ne varve6e kakto trqbva zaradi kalpaviq im Software
nqkolko pergela
i 12-13 luncha sys lunch controla sled kato slojih software-a
I v kraina smetka az imam UJ nova kola s UJ dobri pokazateli oba4e az prez pove4e ot polovinata vreme vse ne6to i ima. Ne samo 4e trqbva6e da dam $700 za software 4e da po4ne da varvi kakto trqbva ami e trqbvalo da gi dam o6te kato sam q kupil! E izvinqvaite Subaru ama kato se nau4ite da pravite koli kakto trqbva i da si obslujvate klientite kakto trqbva togava 6te si pomislq pak. A i osobenno s taq novata STI-ka kakto usviniha ne6tata edva li 6te si kupq pak. 6te si darja WRX-a, toi pone e sys dokazan dvigatel, nqma tro6ene tva ne6to(dano da nqma de ).
Imal sam mnogo priqtni momenti s taq kola, mnogo mi haresva6e kogato varve6e kakto trqbva, mnogo mi dopada6e nervniq i nrav. Opredeleno 6te mi lipsva, no nqma da mi lipsvat razpraviite i vnoskite sas sigurnost
