Страница 2 от 8

Публикувано на: 05 Апр 2009 23:49
от rudolf
всъщност първия победител в група А на врц е точно голф2 през 1986
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

As the planned Group S was also canceled, Group A regulations became the standard in the WRC until 1997. A separate Group A championship had been organized as part of the WRC already in 1986, with Sweden's Kenneth Eriksson taking the title with a Volkswagen Golf GTI 16V.



да...тойотата изглежда доста по аеродинамична happy.gif
http://www.youtube.com/watch?v=xHmxFZzxTMI

http://www.berg-cup.de/

Публикувано на: 06 Апр 2009 07:46
от diver
rudolf написа:всъщност първия победител в група А на врц е точно голф2 през 1986
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

As the planned Group S was also canceled, Group A regulations became the standard in the WRC until 1997. A separate Group A championship had been organized as part of the WRC already in 1986, with Sweden's Kenneth Eriksson taking the title with a Volkswagen Golf GTI 16V.



да...тойотата изглежда доста по аеродинамична happy.gif
http://www.youtube.com/watch?v=xHmxFZzxTMI

http://www.berg-cup.de/
Добре дошъл в 21 век tooth.gif tooth.gif tooth.gif Замислил ли си се защо този уникален автомобил, не е повторил никога след това феноменалния си успех?!

Би ми било интересно да коментираш и случайните световни титли от 90, 91, 92, 93, 94, 98 и 99 на тойота в световния рали шампионат...

Публикувано на: 06 Апр 2009 13:50
от rudolf
diver написа:
rudolf написа:всъщност първия победител в група А на врц е точно голф2 през 1986
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship

As the planned Group S was also canceled, Group A regulations became the standard in the WRC until 1997. A separate Group A championship had been organized as part of the WRC already in 1986, with Sweden's Kenneth Eriksson taking the title with a Volkswagen Golf GTI 16V.



да...тойотата изглежда доста по аеродинамична happy.gif
http://www.youtube.com/watch?v=xHmxFZzxTMI

http://www.berg-cup.de/
Добре дошъл в 21 век tooth.gif tooth.gif tooth.gif Замислил ли си се защо този уникален автомобил, не е повторил никога след това феноменалния си успех?!

Би ми било интересно да коментираш и случайните световни титли от 90, 91, 92, 93, 94, 98 и 99 на тойота в световния рали шампионат...
аз не умаловажавам победите на тойота,,,за мен няма особено значение марката която е ползвана за база на спортен и развит автомобил,а по скоро дали тази база е подходяща,,,,макар практиката да показва че това което не е подходящо за с малко пари-става с много пари....
всъщност като се замисля това което 21 ви век добавя като стандартни в автомобилостроенето-така или иначе трябва да се изкорми или подмени при спортния автомобил laugh.gif

всъщност аз не се сещам на нашата национална среща да имаше развит спортен автомобил че този голф ни е толко смешен

Публикувано на: 06 Апр 2009 13:57
от rudolf
http://www.mayfco.com/tbls.htm

http://www.mayfco.com/volks.htm
http://www.mayfco.com/toyota.htm
http://www.mayfco.com/honda.htm
http://www.mayfco.com/subaru.htm

хм,,,ми оказва се че голф 2 -модел 1983та не е чак пък толко много по зле и от по нови автомобили...не ми се коментира и съпротивлението над каква скорост оказва значение и колко е средната и максималната скорост на къса писта и планинско

Публикувано на: 06 Апр 2009 14:18
от Ael
Не бе ,те и новите са толкова ръбати. ЧесНо. Последния път когато проверих гоуфа не беше спортен автомобил unsure.gif Според мен проблема не му е толкова във визията (екстериор и ИНТЕРИОР) ами в конструктивната инженерна мисъл която е заложена (и по никъв начин развита) още от далечната 1983г. Но след като разгледах линковете на рудолф направо унемях. Тези изглеждат много лачени и сега вече си пускам колата в продажба само и само да притежавам едно такова тюнинговано бижу. Аз още вчера се плюех че съм си купил такава обла кола и не можах да си монтирам парктрониците в права линия отзад. Мъка ... мъка....

Публикувано на: 06 Апр 2009 20:59
от diver
rudolf написа:http://www.mayfco.com/tbls.htm

http://www.mayfco.com/volks.htm
http://www.mayfco.com/toyota.htm
http://www.mayfco.com/honda.htm
http://www.mayfco.com/subaru.htm

хм,,,ми оказва се че голф 2 -модел 1983та не е чак пък толко много по зле и от по нови автомобили...не ми се коментира и съпротивлението над каква скорост оказва значение и колко е средната и максималната скорост на къса писта и планинско
http://www.mayfco.com/citroen.htm

Имам един излишен БХ да го трампим за АЕ-то?

глупости

Публикувано на: 07 Апр 2009 00:08
от andrian999999
МИ АКО ГЛЕДАШ РАЛИ ШАМПИОНАТА ТО СЕ СЪСТЕЗАВАТ САМО 2 МАРКИ
ГЛЕДАИ ВНИМАТЕЛНО, ТАМ ТОЙОТА НЯМА СъЩО

ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 07 Апр 2009 00:16
от andrian999999
diver написа:
lostigros написа:Ако искаш разгледай подфорума "силов тунинг" във форума на vwclub.bg.Има някои истински сериозни коли,които не отговарят на твоето описание.
Абе гледах преди малко световния рали шамоионат и гоУф не видЕх. Преди това гледАх и световния драг шампионат, ма и там бюра немаше. Ма тва сигурно щото там не ги разбират нещата и нямат в близост град Перник.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ЕДИН ГОЛФ ДВОИКА ЩТЕ УТРЕПА ВСЯКА ТОЙОТА С ИЗКЛюЧЕНИЕ НА МР2
А ТОЙОТА И НЕЯ Е СПРЯХА 2005 ОТ ПРОИЗВОДСТВО, и вече за съжаление не правят коли със спортен характер над 160 кс. камоли спортни ! ТАКА ЧЕ ТРЯБВА МАЛКО УВАЖЕНИЕ към WV те още правят
GTI

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 07 Апр 2009 00:49
от REDBULBC
andrian999999 написа:
diver написа:
lostigros написа:Ако искаш разгледай подфорума "силов тунинг" във форума на vwclub.bg.Има някои истински сериозни коли,които не отговарят на твоето описание.
Абе гледах преди малко световния рали шамоионат и гоУф не видЕх. Преди това гледАх и световния драг шампионат, ма и там бюра немаше. Ма тва сигурно щото там не ги разбират нещата и нямат в близост град Перник.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ЕДИН ГОЛФ ДВОИКА ЩТЕ УТРЕПА ВСЯКА ТОЙОТА С ИЗКЛюЧЕНИЕ НА МР2
А ТОЙОТА И НЕЯ Е СПРЯХА 2005 ОТ ПРОИЗВОДСТВО, и вече за съжаление не правят коли със спортен характер над 160 кс. камоли спортни ! ТАКА ЧЕ ТРЯБВА МАЛКО УВАЖЕНИЕ към WV те още правят
GTI
Евала на VW че още правят GTI о чесно казано това изказване че един голф 2 ще бие всеки един модел на тойота освен Mr 2 е леко казано смешно и малко банално laugh.gif laugh.gif . Не един голф в Русе е плакал от старата селика последния път беше на светофар с 3 ленти , пред мен беше колегата от русе с селиката и отстрани голфове явно ни видяха че се гоним на предния светофар и те решиха да се включат и после както се пееше в една песен "много като тебе вече плакаха"(laugh.gif laugh.gif ) .Всеки който кара голф се мисли за Шумахер и че кара много голяма бегачка но всъщност не е така .....Голфа е градски автомобил освен ако не е пипан, както и например Corolla е11 като моята 1.3 двигател не е бегачка но върви перфектно като за мен с този двигател . А и е малко тъпо да сравняваш голф 2 и Mr 2 wacko.gif ...Mr 2 е спортен екзотичен модел база за сравнене няма ( и като дизайн и като пъргавина ) Toyota Scion 2.4 VVTI е модел с леко спортен дух който е 161 коня даже ,явно има и коли с над 160 коня със спортна визия.Другото което е например двигател 1.4 чист на голф 98 година вади 75 коня а двигател а на корола 1.4 вади 97 коня разбирам да сравняваме да кажем прелюд и супра , и двете са високооборотни машини а до колкото аз поне знам европейските автомобили са ниско оборотни .....

Ако греша някъде поправете ме , не мисля че знам всичко просто съм на това мнение .

Поздрави от Русе и Peace :thumbsup:

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 07 Апр 2009 01:41
от Georgimitrovich
andrian999999 написа:
diver написа:
lostigros написа:Ако искаш разгледай подфорума "силов тунинг" във форума на vwclub.bg.Има някои истински сериозни коли,които не отговарят на твоето описание.
Абе гледах преди малко световния рали шамоионат и гоУф не видЕх. Преди това гледАх и световния драг шампионат, ма и там бюра немаше. Ма тва сигурно щото там не ги разбират нещата и нямат в близост град Перник.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ЕДИН ГОЛФ ДВОИКА ЩТЕ УТРЕПА ВСЯКА ТОЙОТА С ИЗКЛюЧЕНИЕ НА МР2
А ТОЙОТА И НЕЯ Е СПРЯХА 2005 ОТ ПРОИЗВОДСТВО, и вече за съжаление не правят коли със спортен характер над 160 кс. камоли спортни ! ТАКА ЧЕ ТРЯБВА МАЛКО УВАЖЕНИЕ към WV те още правят
GTI
Аз вече съм ти фен. С нетърпение очаквам следвашият ти пост.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 07 Апр 2009 09:30
от lostigros
Андрианчо,на колко години си мойто момче?Научи се първо как се пише VW,че така само ни излагаш.

Към останалите:Айде стига бе хора.Темата беше съвсем друга.Целта беше да се покаже че това е любителски шампионат и се прави за кеф.
ФВ клуб България организира постоянно такива неща по съборите и т.н.Предполагам и вие бихте се включили ако имаше подобно мероприятие за Тойоти.И не всички от вас със сериозно подготвени спортни автомобили.
И освен това ФВ не е само голф.Но това е друга тема.

Re: ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Публикувано на: 07 Апр 2009 12:13
от diver
andrian999999 написа:
diver написа:
lostigros написа:Ако искаш разгледай подфорума "силов тунинг" във форума на vwclub.bg.Има някои истински сериозни коли,които не отговарят на твоето описание.
Абе гледах преди малко световния рали шамоионат и гоУф не видЕх. Преди това гледАх и световния драг шампионат, ма и там бюра немаше. Ма тва сигурно щото там не ги разбират нещата и нямат в близост град Перник.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ЕДИН ГОЛФ ДВОИКА ЩТЕ УТРЕПА ВСЯКА ТОЙОТА С ИЗКЛюЧЕНИЕ НА МР2
А ТОЙОТА И НЕЯ Е СПРЯХА 2005 ОТ ПРОИЗВОДСТВО, и вече за съжаление не правят коли със спортен характер над 160 кс. камоли спортни ! ТАКА ЧЕ ТРЯБВА МАЛКО УВАЖЕНИЕ към WV те още правят
GTI
Кой е точно тоя гоУф дет ще бие дори един старлет гланца или королка 1.8ТС?! щото за селика ГТ4 примерно съвсем не се сещам. чакам с нетърпение следващата ти мозъчна пръдня.

Публикувано на: 07 Апр 2009 13:16
от newmiro
стига колеги, темата е съвсем различна. благодарско на VW форума за поканата, респект, че успяват да си правят доста често такива мероприятия и нека се забавляват, пък аз ако бях по-наблизо щях да отида, ей така, дори и само да погледам, за шоуто, пък и що да не покарам малко ако мога. :thumbsup:

Публикувано на: 07 Апр 2009 16:33
от Ael
newmiro написа: пък и що да не покарам малко ако мога. :thumbsup:
Няма да те пуснат , и гоуф е трудно да си купи човек вече. Всеки си ги стиска и никой не продава ... можеби заради античния дух който притежават happy.gif

Публикувано на: 07 Апр 2009 23:18
от rudolf
newmiro написа:стига колеги, темата е съвсем различна. благодарско на VW форума за поканата, респект, че успяват да си правят доста често такива мероприятия и нека се забавляват, пък аз ако бях по-наблизо щях да отида, ей така, дори и само да погледам, за шоуто, пък и що да не покарам малко ако мога. :thumbsup:
:thumbsup:

в момента само голф-модификацията има повече спортни разновидности от цялата марка -тойота,,,
2.0 16v GTI 200 PS (197 hp/147 kW) @5100−6000 rpm
2.0 16v GTI Edition 230 PS (227 hp/169 kW) @5500 rpm
3.2 24v R32 3189 cc VR6 Petrol 250 PS (247 hp/184 kW) @6300 rpm