Страница 2 от 6
Публикувано на: 21 Мар 2009 15:10
от martod
Ей, не се е**вайте с гоУфчето.....

..За мъртъвците, или хубаво, или нищо..... laugh.gif
Публикувано на: 21 Мар 2009 20:29
от trinity
Bass_Man написа:От това , което казват Джинго и Аел мога да заключа , че са фенове на кубчето на рубик

.
Тринити остави ги тия нищо не разбират щом си мислят , че няма да им трябват чарколяци в новите трошляци

. BTW никога не могат да ти се оправят спирачките ако някой ти маже дисковете с грес

. По скоро са мазали накладките ама от страната от към апаратите за да не поскръцват но общо взето дилърските сервизи са абсолютно неспособни да решават проблеми по автомобилите (доказано). А пък и скърцането не е толкова голям проблем ако спира .
Оффффф, незнам кое точно мажат, обаче като завали малко дъжд и след това се чувствам все едно карам дърт икарус или тир по баира надолу към Слънчев бряг. Още малко ще покарам докато стане време за ТО и ще видим какво ще ми предложат. Поне засега спира и ABS-а работи.
BTW - аз си нося куфарче с инструменти в колата, нищо че е сравнително нова

Публикувано на: 21 Мар 2009 23:34
от Ael
1.6 VVT-i написа:Koролките и те са с Оптитрон...
Ами според мен (и не само) са направили напречен прорез на самата накладка и от там праха вече има къде да се "оттича". Интересно че са ми рязали само предните (познах ги по гайките на джантите ,все едно ги бяха развивали с клещи

) Явно задните не скърцат или просто притискат с различна сила диска. Кво са правили точно не ми е ясно но важното е че не спирам като самосвал вече. Утре ще дойда на срещата ,макар че сега мойта черна перла е повече сива

Но те хората са казали че посред зима кола не се къпе laugh.gif
Публикувано на: 22 Мар 2009 00:03
от Bass_Man
trinity написа:
...........................обаче като завали малко дъжд и след това се чувствам все едно карам дърт икарус или тир по баира надолу към Слънчев бряг. Още малко ще покарам докато стане време за ТО и ще видим какво ще ми предложат. Поне засега спира и ABS-а работи.
BTW - аз си нося куфарче с инструменти в колата, нищо че е сравнително нова

Щом ABS работи значи проблема ти е в гумите !!! Щом чувстваш колата по такъв начин помисли за по-хубави гуми !
Ael - спирачното усилие нормално е около 70% отпред и 30% отзад .
Публикувано на: 23 Мар 2009 08:40
от mitkoa
Моето скърцане го решиха наскоро в ТМ Ауто - София.Отидох за преглед на кормилната рейка, казах им да погледнат и накладките тъй като ми скърцат.В случая си мислех, че ще направят, така дискутираните тук, канали по накладките.Да ама не.Получих чисто нови накладки

.
За спора за багажника, ако наистина е критерий...... и аз мисля, че на Королата е много по-голям.Мислех, че хечбеците са с по-голям багажник, бях брутално опроверган.Нисан примера седан - събра 4 гуми с джанти - 17', Аурис хеч - събра 4 гуми 15' без джанти - пускайки 1/3 от задната седалка laugh.gif
Публикувано на: 23 Мар 2009 10:04
от pepa_k
Тринити, за Аурис не знам, но при Королата това за спирачките със сигурност не е масов проблем. Аз нямам никакъв проблем до сега и познавам още една, две и те го нямат.
За багажника - нямате си представя колко багаж събрахме лятото за морето: детска количка, детско легло, леген за къпане, гърне за ....., 1 куфар голям, 2 сака и още няколко по-малки чантички
Съгласна съм, че ако се бутнат седалките на Ауриса, ще събере доста неща, но къде ще седнат хората, които трябва да са отзад. А и на Королата се свалят седалките. Зимата като ходихме на ски, си носехме в багажника сноубордовете на сина и мъжа, като бяхме бутнали едната част на задните седалки.
Всичко зависи според нуждите на дадения човек. Ние сме 4 членно семейство и не виждам защо да се тъпчем в по-малка кола като за същите пари си взехме по-голяма. Королата е по-голяма и отвътре.
Публикувано на: 24 Мар 2009 15:21
от spritable
trinity написа:....(но пък външно много прилича на Пежо 307)...
Недей да обиждаш...

Публикувано на: 24 Мар 2009 15:29
от Ael
Абе така е ,ама верно задницата е почти едно към едно с глупавото пежо

То от към дизайн пежо почти винаги са го докарвали biggrin.gif
Публикувано на: 26 Мар 2009 09:59
от SFINKS
предните свирещи накладки на корола / аурис си се сменят по гаранция
а иначе дали корола или аурис , за мен корола
ауриса няма подлакътник а и положението на скоростниаят лост е такова че можеш мускулна треска да хванеш по задръстванията
таблото на Ауриса е от по кофти материал
Публикувано на: 26 Мар 2009 12:58
от Рошко
SFINKS написа:ауриса няма подлакътник ...
И си сигурен в това си твърдение...?

Колкото до скоростния лост - това изобщо пък няма да го коментирам, че ме напушва на смях! По-удобен лостът никога не ми е бил!

Публикувано на: 26 Мар 2009 17:35
от SFINKS
Ами да , сигурен съм
има някаква кутия но няма класически подлакътник какъвто има королата , на който да ти стои постоянно облегната ръката даже и когато превключваш скоростите.
Незнам колко и какви коли си карал преди това ама да ти кажа че човек като свикне да кара кола с подлакътник всяка без такова чудо му е крайно неудобна и изморителна за каране .
Публикувано на: 26 Мар 2009 20:24
от Рошко
SFINKS написа:Ами да , сигурен съм
има някаква кутия но няма класически подлакътник какъвто има королата , на който да ти стои постоянно облегната ръката даже и когато превключваш скоростите.
Незнам колко и какви коли си карал преди това ама да ти кажа че човек като свикне да кара кола с подлакътник всяка без такова чудо му е крайно неудобна и изморителна за каране .
Виж сега, пич... Сигурно ще се окаже, че съм карал повече коли, отколкто ти някога ще караш и ако обичаш, не се опитвай да ме убеждаваш в това какво има и какво няма колата ми! Влез първо в час, пък тогава говори! Кутия има само Terra-та, а модификациите нагоре са със същия подлакътник като Королата. Аз съм с Аурис, баща ми кара Королата та със сигурност съм по-наясно какво има едната и какво другата!

Публикувано на: 27 Мар 2009 10:08
от SFINKS
оффф , имат еднакви подлакътници ама друг път.... , пич
ауриса има пластмасова кутия за вещи , королата има тапициран подлакътник . Схващаш ли разликата .Ако беше карал толкова коли колкото твърдиш щеше да я знаеш . Каквото и да е нивото на изпълнение на ауриса пак си е пластмасова кутия за вещи. По същият начин е и описанието на страницата на Тойота ,
Аурис - отделение за вещи м/у предните седалки
Корола - подлакътник м/у седалките на предните седалки + подлакътник м/у задните седалки
Публикувано на: 27 Мар 2009 11:16
от Рошко
SFINKS написа:оффф , имат еднакви подлакътници ама друг път.... , пич
ауриса има пластмасова кутия за вещи , королата има тапициран подлакътник . Схващаш ли разликата .Ако беше карал толкова коли колкото твърдиш щеше да я знаеш . Каквото и да е нивото на изпълнение на ауриса пак си е пластмасова кутия за вещи. По същият начин е и описанието на страницата на Тойота ,
Аурис - отделение за вещи м/у предните седалки
Корола - подлакътник м/у седалките на предните седалки + подлакътник м/у задните седалки
И каква е разликата между "подлакътника" на Королата и "пластмасовата кутия" на Ауриса, освен, че при Королата отгоре върху тая кутия има едно парче плат, което дори я прави В ПЪТИ ПО-ГРОЗНА? Да не говорим, че това парче плат се захабява, протрива и къса, докато в Ауриса се забърсва с кърпа и въпросът приключва! Разбира ти главата тебе кое било подлакътник и кое кутия за 'нам-си-кво-си...

Значи щом няма парцал отгоре му, не е подлакътник? Нищо, че по форма и структура са абсолютно еднакви?

Публикувано на: 27 Мар 2009 11:20
от SFINKS
Стига че съвсем смешен взе да ставаш.Разбрахме че не ти е ясно каква е разликата м/у кутия и подлакътник и тяхната функция
