Страница 2 от 2
Публикувано на: 11 Мар 2009 20:03
от nikolov22
я кажи какув е двигателя и годината
Публикувано на: 17 Мар 2009 10:13
от Kpacu
ако наистина те съмнява компресията:
най лесно - мери се компресията, през отвора на свеща наливаш гъсто масло и мериш пак => ако има промяна => сегменти, това-онова,
ако няма => причината може да е от заседнал клапан до Бог знае какво...
Публикувано на: 17 Мар 2009 22:47
от agent dust
сваля се главата и се гледа. най-вероятно е изгорял клапан. и най-вероятно ремонтът е 500-600лв

има клапани втора ръка
Публикувано на: 24 Мар 2009 12:47
от stas
Имам колега, които имаше същия проблем на неговия Голф.След няколкократно сваляне на главата без никакъв резултат се оказа че има спукана вакуумна мембрана на испарителя за газовото и първи цилиндър му даваше компресия 5 атм.
Публикувано на: 24 Мар 2009 23:08
от nikolov22
и аз си купих селика с проблем в двигателя на 4 цилиндър нямаше компресия и се оказа дупка в блока биела на парчета бутало на парчета ударени клапани непоправимо ударен вал и взех (нов )двигател от морга цял без дело и дюзи за 3 часа беше вътре и запален смених му само масло цялата работа излезе 600лв автомобила 1000лв двигател и 200лв разходи и ми предстои скорошно боядисване + табло заштото стана леко птп