Страница 2 от 2

Re: Lorde kakvo misli6 za tezi cifri?

Публикувано на: 21 Дек 2005 09:26
от PAKETA_1
V35GTR написа:...
Да определено ще си по-бърз на писта със Макларъна отколкото със 1500кс Супра обаче Кими Райконен ще те бие и със Форд Фикус. Аре мола ти се, който иска перформанс си купува състезателна кола и си я състезава...НЕ си купува кола за 1 000 000$ със три седалки...тея ходи ги разправяй на някой друг. А за Зи-тюн biggrin.gif не си и споменавай в този форум ако не искаш да бъдеш убит с камъни...

Имаше един епизод на ТОП Гиър където много псуваха окачването на МакЛаръна Ф1...така че съм плътно зад Алтезата че това е колаза гъзария...както и много други такива...е за тва сме се събрали в този форум - да си правим таралясниците и да им се кефим, а не да сме гъзари

Re: Lorde kakvo misli6 za tezi cifri?

Публикувано на: 21 Дек 2005 17:59
от Гост
PAKETA_1 написа:Да определено ще си по-бърз на писта със Макларъна отколкото със 1500кс Супра обаче Кими Райконен ще те бие и със Форд Фикус. Аре мола ти се, който иска перформанс си купува състезателна кола и си я състезава...НЕ си купува кола за 1 000 000$ със три седалки...тея ходи ги разправяй на някой друг. А за Зи-тюн biggrin.gif не си и споменавай в този форум ако не искаш да бъдеш убит с камъни...

Имаше един епизод на ТОП Гиър където много псуваха окачването на МакЛаръна Ф1...така че съм плътно зад Алтезата че това е колаза гъзария...както и много други такива...е за тва сме се събрали в този форум - да си правим таралясниците и да им се кефим, а не да сме гъзари
Razbrah, 4e nekude iz Sofia se razkarval Aston MArtin, basi horata ima da ne povqrva6?!? ohmy.gif To ne, 4e nqma6e tam nqkakuv Mercedes McLaren, ama toav e nenormalno spored men.
RAKETA_1 написа:А за Зи-тюн biggrin.gif не си и споменавай в този форум ако не искаш да бъдеш убит с камъни...
tooth.gif laugh.gif

Re: Lorde kakvo misli6 za tezi cifri?

Публикувано на: 21 Дек 2005 23:19
от Japanese_fever
^Japanese^

Re: Lorde kakvo misli6 za tezi cifri?

Публикувано на: 22 Дек 2005 01:29
от V35GTR
PAKETA_1 написа:
V35GTR написа:...
Да определено ще си по-бърз на писта със Макларъна отколкото със 1500кс Супра обаче Кими Райконен ще те бие и със Форд Фикус. Аре мола ти се, който иска перформанс си купува състезателна кола и си я състезава...НЕ си купува кола за 1 000 000$ със три седалки...тея ходи ги разправяй на някой друг. А за Зи-тюн biggrin.gif не си и споменавай в този форум ако не искаш да бъдеш убит с камъни...

Имаше един епизод на ТОП Гиър където много псуваха окачването на МакЛаръна Ф1...така че съм плътно зад Алтезата че това е колаза гъзария...както и много други такива...е за тва сме се събрали в този форум - да си правим таралясниците и да им се кефим, а не да сме гъзари
Estestveno che si zad ALTEZATA- ili prosto kazano niamash svoe mnenie - > otnovo! Ta Maclraen F1 e samo guzaria i Kimi Raikonen she me bies sus ford focus!!!??? wow.. ne znam ot kade vadish tia biseri no prosto sa unikalni! McLaren se kupuva ot razlichni hora, tezi hora kato sobstvenici reshavat kakvo da praviat s kolata, toest opredeliat neinoto prednaznachenie! A ne obratnoto! Tazi kolat kato cialo e designvana za "high performance" a ne za guzaria! wink.gif

PS predi da vadish zakluchenia za "Z TUNE" zemi se "EDUCATVAI" na temata. Chak togava shte razberesh kolko si greshen!

Публикувано на: 22 Дек 2005 02:01
от V35GTR
SportCompactCar написа:Using the quarter-mile dash as a partial indicator, NISMO might be right. It's probably the quickest. Chat room disciples, you may proceed to whip each other into a foaming, flaming frenzy. Ah, you say, what about the Enzo? Slow. The McLaren F1? Fancy pants Hyundai Excel. Saleen S7R Twin Turbo, quickest car on the planet? Turdlike. The Z-tune ran 0-400 meters (a little shorter than a quarter mile) in 10.06 seconds during development. That's more than 6/10 of a second faster than any production car ever tested. And this is no drag car.


NISMO is handcrafting 20 Z-tune GT-Rs to mark the 20th anniversary of the birthdate of Nissan's racing arm. Ah, you argue, Nissan hasn't made the GT-R since 2003. That's true. The 20 very lucky and rich people whom we want to say bad things about are actually buying used GT-Rs. NISMO bought used GT-R V-Specs, each with less than 18K miles on the clock, and stripped them to bare shells. The Z-tune is built at the NISMO facility by the same NISMO engineers who sculpt the factory racecars, using the same techniques, the same tools and the same expertise. To build an all-conquering Skyline GT-R is no challenge to NISMO engineers, but building one that is truly a street car presents a challenge: total supremacy, taking into account emissions, crash friendliness, potholes, rain, hot days and traffic.
PAKETA i ostanalite, ei tova za men e neveroiatna combinacia ot track performance + daily driver! cool.gif

Публикувано на: 22 Дек 2005 06:12
от Japanese_fever
V35GTR написа:
SportCompactCar написа:Using the quarter-mile dash as a partial indicator, NISMO might be right. It's probably the quickest.

PAKETA i ostanalite, ei tova za men e neveroiatna combinacia ot track performance + daily driver! cool.gif
Stiga si plqmpal Nismo-gizmo i etc., ami vzemi proveri tezi danni:
Fastest Cars in the World


These are the fastest cars based on acceleration (in seconds) from 0 to 60 MPH.
The fast and furious :-)
2.6 - 1994 Dauer 962 LeMans
2.7 - 2000 Chevrolet Camaro ZL1 Concept
2.7 - 2000 Dodge Hennessey Viper Venom 800TT
2.7 - 1999 Leblanc Caroline
2.7 - 1993 Dauer 962 Le Mans
2.8 - 1996 Renault Espace F1
2.9 - 1991 Audi Avus Quattro
2.9 - 1997 Callaway C7 Corvette
2.9 - 1997 Dodge Viper GTS-R
3.0 - 2003 Bugatti 16/4 Veyron
3.1 - 2006 Mosler
3.1 - 1995 Ford GT-90
3.1 - 1993 Jaguar XJR-15
3.1 - 1998 Koenigsegg CC
3.1 - 1991 Lotec C1000
3.1 - 1991 McLaren F1
3.1 - 1995 Yamaha OX99-11
3.2 - 2002 Koenigsegg CC 8S
3.2 - 1992 Bugatti EB110 SS
3.2 - 1996 Quadraduce
3.3 - 1997 McLaren F1
3.3 - 2001 Saleen S7
3.3 - 1987 Vector Avtech WX3
3.4 - 1992 Bugatti EB110 GT
3.4 - 1985 Koenig Competition Evolution
3.4 - 1994 Schuppan 962CR
3.4 - 1987 Westfield SEI
3.4 - 1997 Dodge Viper Venom 600 GTS
3.5 - 2002 Pagani Zonda C12-S 7.3
3.5 - 2002 FERRARI ENZO
3.6 - 2002 Lamborghini Murciélago
3.6 - 2003 Ferrari Enzo
3.6 - 2001 Lamborghini Diablo
3.6 - 1997 Porsche 911 GT1
3.6 - 1987 Porsche 959
3.6 - 1997 RUF Porsche CTR-2
3.7 - 1991 BMW Nazca C2
3.7 - 1996 Ferrari F 50
3.7 - 1994 Lamborghini Diablo SE30 Jota
3.7 - 1996 Porsche 911 GT2
3.8 - 2003 Dodge Viper SRT-10
3.8 - 2000 Porsche 911 Turbo
3.8 - 1997 Campagna T-Rex
3.8 - 1992 Jaguar XJ220
3.8 - 1996 Lamborghini Diablo SV
3.8 - 1998 Lotus GT1
3.8 - 1994 Ultima Spyder
3.9 - 2006 Dodge Viper
3.9 - 2001 B. Engineering Edonis
3.9 - 2003 Viper SRT/10
3.9 - 1987 Ferrari F 40
4.0 - 2002 Chevrolet Corvette Z06
4.0 - 2000 Dodge Viper ACR Coupe
4.0 - 2001 Porsche Carrera GT
4.0 - 2003 Porsche 911 GT2
4.0 - 1993 Lamborghini Diablo SE30
4.1 - 2001 Ferrari 550 Barchetta
4.1 - 1990 BMW Nazca M12
4.1 - 1993 Lamborghini Diablo VT
4.1 - 1996 Lamborghini Diablo Roadster
4.2 - 2000 BMW Z8
4.2 - 2000 Ferrari 360 Modena
4.2 - 2002 Ferrari 575 M Maranello
4.2 - 1994 TVR Cerbera
4.2 - 1985 Vector W8 Twin Turbo
4.3 - 2003 Porsche 911 GT3
4.3 - 1996 Bugatti EB112
4.4 - 2002 Aston Martin Vanquish
4.4 - 2002 Lotus Esprit V8
4.4 - 1988 Cizeta Moroder V16T
4.4 - 1997 Dodge Viper GTS
4.4 - 1997 Gillet Vertigo
4.4 - 1996 Mega Monté Carlo
4.4 - 1996 Porsche 911 Turbo
4.4 - 1996 Spectre R42
4.4 - 1990 TVR Griffith
4.4 - 1996 Vector Aeromotive M12
4.5 - 2003 z06 Corvette
4.6 - 1996 Dodge Viper RT/10
4.6 - 1994 Ferrari F 512 M
4.6 - 1996 Ferrari F 355 GTS
4.6 - 1996 Ferrari F 355 Spider
4.6 - 1982 Lamborghini Countach
4.7 - 2003 Mercedes-Benz SL600
4.7 - 1992 Aston Martin Vantage
4.7 - 1996 Chevrolet Corvette ZR1
4.7 - 1997 Ferrari F 550 Maranello
4.7 - 1985 Isdera Commendatore
4.7 - 1996 Lotus Esprit S4S
4.7 - 1997 Rinspeed Mono Ego
4.8 - 1997 Chevrolet Corvette C5
4.8 - 1996 Lotus Esprit V8
4.8 - 1997 Panoz Roadster
4.9 - 2002 Acura NSX
4.9 - 1994 Chaterham Seven HPC
4.9 - 1989 De Tomaso Guara
4.9 - 1996 Ferrari F 355 Berlinetta
4.9 - 1996 Ford Mustang Saleen S351
4.9 - 1997 Italdesign Scighera


Kapish?!? tongue.gif

Публикувано на: 22 Дек 2005 06:45
от PAKETA_1
Скъпи ми В35ГТР,
МакЛарън Ф1 е създаден не за перформанс а за топ спийд.

За Зи Тюн нито съм чувал нито искам да чуя как са разглобили три каруци и са сглобили една супер каруца и как същите каруцари дето сглобявали състезателните каруци били правели и Зи Тюн каруцата- това е ТОЙОТА форум.

Публикувано на: 22 Дек 2005 07:04
от Гост
PAKETA_1 написа:Скъпи ми В35ГТР,
МакЛарън Ф1 е създаден не за перформанс а за топ спийд.

За Зи Тюн нито съм чувал нито искам да чуя как са разглобили три каруци и са сглобили една супер каруца и как същите каруцари дето сглобявали състезателните каруци били правели и Зи Тюн каруцата- това е ТОЙОТА форум.
Dobre PAKETA ! Ne sum kazal che nee toyota forum! :whistle: :whistle: NO ot druga strana ti ne zabraviash da otbelejish na vseki post. A za kamanite deto she hvurliash po mene... tipichen otgovor na toyotajii... ta taka i ZTune: tvoia otgovor e "she hvurliam kamani!". Ako govorim za karuci da ne zabraviame tvoita koiato vodi kervana po karucarstvo sus se vodacha!


JAPANEESE -> ti chetesh li vsichko ili samo "between the lines"? PRODUCTION CAR! PRODUCTION CAR

PRODUCTION CAR!!!
PRODUCTION CAR!!!
KAPISH? :whistle: :whistle:

Публикувано на: 22 Дек 2005 07:05
от V35GTR
^V35GTR wink.gif

Публикувано на: 22 Дек 2005 08:26
от Japanese_fever
V35GTR написа:^V35GTR wink.gif
M/u oniq gore ima i production cars! wink.gif

2002 Acura NSX Nema oba4e nikuv NISMO ili ZTune?!? ohmy.gif laugh.gif tongue.gif

Публикувано на: 22 Дек 2005 08:30
от Japanese_fever
LordDigital написа:Да бе да ,300 лева да дам да карам по неква писта дето не ти дават да натискаш колата кат хората:)

Мерси ,по-добре да взема да обикалям във пакринка на бакалията :whistle:
Abe Lorde vie kato hodite na drag sipvate li 91 octan ili ne ili puk 100 octan. Altezzata kaza, 4e imalo nqkude i 100.
Sega 6te ti kaja edin trick, ako ne ste go prbvali kara6 do drak track-a s mnogo malko benzin i edna tuba v bagajnika kato svur6i sipva6 i produljava6. Kato stigne6 do drag-a. To4i6 vsi4kiq benzin i sipva6 samo 1/2-1 galon. Bi trqbvalo da ima malka razlika, za6toto se namalqva ob6toto tegloto na kolata. Ama e malko tupa rabota da se omirisva6 na benzin.

Публикувано на: 22 Дек 2005 11:05
от ALTEZZA
i moita i na Lorda kolite triabva da se karat s minimum 91 oktana(USA oktana) taka ili inache, smo deto tuk navsiakade takav oktan ne se predlaga, ta i dvamata karame ejednevno s 93, ne samo na 1/4 mile wink.gif . poprincip na niakoi benzinostancii se predlaga 100 oktana, no triabva kolata da se map-ne za tiah, ta ne znam dali na Lorda mu se zanimava s tova.
kolkoto za karane s prazen rezervuar, prav si che se namaliava tegloto, no ne zabraviai che govorim za koli s RWD i po malkoto teglo ot zad vodi i do po losho sceplrenie.

Публикувано на: 22 Дек 2005 19:26
от V35GTR
Japanese_fever написа:
V35GTR написа:^V35GTR wink.gif
M/u oniq gore ima i production cars! wink.gif

2002 Acura NSX Nema oba4e nikuv NISMO ili ZTune?!? ohmy.gif laugh.gif tongue.gif
prav si 2002 NSX niama NISMO ili Ztune wink.gif tongue.gif ... i zatova e 4.9 seconds 0-60... koeto btw ne oznachava nishto samo po sebe si. Stock GTR R33 e 4.9 0-62! Vuzmojnostite na edna kola ne sa samo kakvo pravi vuv pravolineina acceleracia! Ta zatova nemskite koli vinagi sa bili slagani na piedestal zaradi tiahnia handling performance. No da ne zabraviame che iaponcite praviat dostoini avtomobili, masovo, sus dobur handling, power, etc... cool.gif

Публикувано на: 23 Дек 2005 02:47
от LordDigital
Japanese_fever написа:
LordDigital написа:Да бе да ,300 лева да дам да карам по неква писта дето не ти дават да натискаш колата кат хората:)

Мерси ,по-добре да взема да обикалям във пакринка на бакалията :whistle:
Abe Lorde vie kato hodite na drag sipvate li 91 octan ili ne ili puk 100 octan. Altezzata kaza, 4e imalo nqkude i 100.
Sega 6te ti kaja edin trick, ako ne ste go prbvali kara6 do drak track-a s mnogo malko benzin i edna tuba v bagajnika kato svur6i sipva6 i produljava6. Kato stigne6 do drag-a. To4i6 vsi4kiq benzin i sipva6 samo 1/2-1 galon. Bi trqbvalo da ima malka razlika, za6toto se namalqva ob6toto tegloto na kolata. Ama e malko tupa rabota da se omirisva6 na benzin.
Na Pump Gas sme na Drag-a ,kakto kazva Altezov.

100 Oktana mozee da sloza malko ,prosto kato zastrahovka ot losh benzin ,stoto i tuka se sluchvat takiva po nekoga. Inache za tekustiq mi naduv ,nema smisal ot povece.