Страница 2 от 2

Публикувано на: 13 Яну 2006 07:21
от ugabuga
kakvo iskash da kajes? s remak e mnogo po lesna rabotata, po bezshumno e i niama da se razpune. ima 1.5l turbo dvigateli na toyota koito sa s nad 250 konia i bez problemi si karat sas stock timing belt, che i dori i do 300 konia nikoi ne se e oplakval ot belt-a

Публикувано на: 13 Яну 2006 09:02
от V35GTR
Nishto ne sum kazal po vuprosa belt vs chain...... no iavno toyota sa reshili che v momenta ne im triabva 1.5L koito da pravi XXX HP sus timing belt, a sa go engeneervali sus chain! Ne govorim za turbo motori a spesificno za 3.5L NA. Sushto taka ot mnogo vreme ima motori sus chain koito vuv normalnia raboten jivot na motora, da rechem 200K-300K mili, ne se raztiagat!

Публикувано на: 13 Яну 2006 11:08
от ALTEZZA
3MZ-FE, V6, 3.3L dvigatelia vse oste e v deistvie, postavia se na Highlander i Sienna. osnovnata razlikata mejdu 2GR-FE i 2GR-FSE koiato az znam e che 2GR-FE idva s 6 injectora, pak 2GR-FSE idva s 12. osnovnata prichina da pochnat da praviat tezi dvigateli s veriga spored men e che tova sa interference dvigateli, t.e. ako se skasa, butalata ste udariat klapanite, verigata po trudno se kasa.

Публикувано на: 13 Яну 2006 11:31
от V35GTR
^ da taka razbrah i az otnosno injectorite... za optimizirane na iconomia na gorivoto... sushto taka i performance!

Публикувано на: 13 Яну 2006 22:55
от Гост
abe V35GTR, zabeliazvam si dobavil nov part kum tvoiat podpis.... ? :)

"could be toyota or honda as well..." hmmm kakvo te e nakaralo da go slojish tova dopulnenie? so all of a sudden, they are worthy opponents?? a?


hahahaha

Публикувано на: 14 Яну 2006 00:18
от V35GTR
OFF TOPIC!!!! :whistle:

PS sam go si otgovori na vuprosa!