Страница 2 от 8

Публикувано на: 27 Фев 2009 14:03
от Джамбазов
Не е проблема в колата а в горивата.

Публикувано на: 27 Фев 2009 14:06
от Vesko
Джамбазов написа:Не е проблема в колата а в горивата.
Зависи от гледната точка. Така или иначе искаш да си караш колата в България с горивата които се продават тук. А сега човека трябва д аходи пеш защото горивата са кофти smile.gif

Публикувано на: 27 Фев 2009 14:54
от slowtraveler
Джамбазов написа:Не е проблема в колата а в горивата.
Не съм съгласен, че такъв проблем може да се получи от кофти гориво....
Да - ще ти пуши, няма да върви и т.н., но да смели двигателя - не...
Също така ме съмнява да чупи разпределителен вал от стопено бутало... :whistle:

Публикувано на: 27 Фев 2009 16:09
от Bass_Man
martod написа:Малко грешиш колега......
Ами не колега не греша !
Каквото и да мажат тези дюзи в този утрепан мотор ( разбирай с много малка литрова мощност ) няма да има никакви грижи много дълги километри. Нали не мислиш , че това мазане/охлаждане може да охлади повече от 10-тина процента спрямо без тях ? Щото ако е така спокойно може да си караш без вода tongue.gif . Това мазане е полезно и безспорно удължава живота на двигателя но точно при този мотор не е критично !
А случая за , който разправяш си мисля , че не е точно същия . И след , като е спряло нормалното подаване на масло по маслената магистрала най-малкия проблем са ти пръскалките !

Слоу приятелю , като нищо скапано гориво може да ти смеля мотора ! Стига да има малко повечко вода вътре ! Не само , че може да ти разцепи буталата ( а и да ги стопи също ) , ами и ти скапва и дюзите и помпата за високото налягане .
Което ми се струва млако по-вероятна причина за ядовете на колегата .

BTW : можеш да видиш колко е голям радиатора на маслото ( ако въобще има ) и да го сравниш с този за парното или за големия кръг . И би трябвало веднага да ти стане ясно колко точно охлажда маслото :whistle: .
И докато стените на цилиндрите си се охлаждат от водата , челото на буталото не се охлажда от нищо ( освен от сместа ). Но все пак тези бутала не са от хартия , а и мотора не е 100 коня от литър laugh.gif .

Публикувано на: 27 Фев 2009 21:04
от slowtraveler
Bass_Man написа:....като нищо скапано гориво може да ти смеля мотора ! Стига да има малко повечко вода вътре ! Не само , че може да ти разцепи буталата ( а и да ги стопи също ) , ами и ти скапва и дюзите и помпата за високото налягане.
Bass_Man,
За дюзи/ГНП/износване/проблеми в работата на двигателя от лошо гориво (или такова с вода) - напълно съм съгласен.
Но не и внезапно мелене на мотора с трошене на разпределителни валове...
Това имах впредвид :thumbsup:

Публикувано на: 27 Фев 2009 21:18
от Kiki
kronos написа:Да ви питам ,по колектора има налепен алуминиев прах и най вероятно и турбото ще е за ремонт та дали ще стане да се изчисти колектора или трябва нов? Дано само блока да е наред и коляновия вал че....
Някои собственици на тези тойотки един ден ще реват яко, само турбото ново струва 8673 лв. ohmy.gif
Оказа се обаче че проблема не е рядко срещан, днес разбрах за още поне 5 строшени мотори по аналогичен начин.
Някои тука ме критикуваха че плюя по марката, ще им кажа че като ръснат 20к за ремонт ентусиазма им ще изчезне много бързо. Както и да е станалото станало.
Колега! Как толкова много двигатели на Тойота са потрошени по същия начин, а тук никой да не е чул за толкова сериозно нещо!? Странна работа. wacko.gif

Публикувано на: 28 Фев 2009 02:28
от LEXUS
kronos написа:Да ви питам ,по колектора има налепен алуминиев прах и най вероятно и турбото ще е за ремонт та дали ще стане да се изчисти колектора или трябва нов? Дано само блока да е наред и коляновия вал че....
Някои собственици на тези тойотки един ден ще реват яко, само турбото ново струва 8673 лв. ohmy.gif
Оказа се обаче че проблема не е рядко срещан, днес разбрах за още поне 5 строшени мотори по аналогичен начин.
Някои тука ме критикуваха че плюя по марката, ще им кажа че като ръснат 20к за ремонт ентусиазма им ще изчезне много бързо. Както и да е станалото станало.
Аз за първи път чувам за счупен мотор на Ланд Крюзер.Тоя 3.0 дизел е супер разтоварен мотор и има сериознни традиции.За чупене на такъв мотор без вина на собственика чувам за първи път. В крайна сметка всичките джипове на ООН са такива Ланд Крюзери, и по-големите,и все с Тойоти си подновяват парка.
Ако са Запушени маслени магистрали, търси проблема защо са се запушили,защото и в България е пълно с такива Ланд Крюзери, и в света също,но няма известни случаи на счупени мотори,т.е. няма сериен дефект да чупят мотори.

А пък счупено турбо на Ланд Крюзер е още по-рядко явление.Все пак това не е Пежо. Нормално да е 8000 лева това турбо,защото е здраво,така че не виждам защо собствениците на Ланд Крюзери да "реват яко".

Публикувано на: 28 Фев 2009 03:19
от Bass_Man
kronos написа:Да ви питам ,по колектора има налепен алуминиев прах и най вероятно и турбото ще е за ремонт та дали ще стане да се изчисти колектора или трябва нов? Дано само блока да е наред и коляновия вал че....
Някои собственици на тези тойотки един ден ще реват яко, само турбото ново струва 8673 лв. ohmy.gif
Оказа се обаче че проблема не е рядко срещан, днес разбрах за още поне 5 строшени мотори по аналогичен начин.
Някои тука ме критикуваха че плюя по марката, ще им кажа че като ръснат 20к за ремонт ентусиазма им ще изчезне много бързо. Както и да е станалото станало.
Пич вземи смени сервиза !
За 20К ще му насадиш на тоя крузер 5,7 литровия мотор от големия крузер !
Няма никакъв проблем да си ползваш колектора след като го почистиш . И също няма такъв метал дето да не може да се почисти от някакво замърсяване .
Да не се окаже , че този проблем го има само в БГ защото някой не си е свършил работа при сервизното обслужване ?
И на мен също ми се струва абсурд този мотор да има някакъв проблем !
Също има хиляди начини да сложиш нормално турбо , което няма да струва повече то 2К ! Така , че пак ще ти кажа смени майсторите !
А щом и турбото ти е фитка значи със сигурност си имал проблем с налягането на маслото. Което почти сигурно значи , че и вала и стените са зле !
Обмисли варианта за внос на двигател на малко километри от вън . Не вярвам да ти се върже повече от 5000-10000лв. вместо да даваш 8673лв. само за турбо !
Споменах ли да смениш майсторите ?

Публикувано на: 28 Фев 2009 11:00
от Kiki
LEXUS написа:
А пък счупено турбо на Ланд Крюзер е още по-рядко явление.
Да, ама ако се кара с хубаво масло и се сменя задължително всеки път навреме. Един път да не го смениш след 20 000 - 25 000 км. му стига за да си замине след не много време! Все пак то се върти с десетки хиляди обороти! А с лошо масло? dry.gif

Публикувано на: 28 Фев 2009 22:42
от diver
Аз пак неразбрах причината?! Струва ми се, че някой се опитва да клати някой..При пикаеща дюза абсурд колата да е вървяла нормално. Малко вероятно от това да се счупи и вала. Блока да се пукне, още по невероятно, та или сервиза клати собственика, или собственика се проба да изклати нас....Приказката, че яко крузерите се чупят на фона на останалите коли пък съвсем ме развесели....

Публикувано на: 01 Мар 2009 01:10
от Bass_Man
Снимай и сервизните техници tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 01 Мар 2009 01:40
от Bass_Man
Човек джипа си е номер 1 само намери някой да ти го направи кадърно и то не за 20 000 лв. щото просто няма такъв ремонт . И след това всичко си сменявай сам консумативите или да ги сменяват в твое присъствие . Защото аз лично знам за няколко случая в БГ къде не сменяват масло в сервиза , а уж са го сменили . Както и други разни части .

ПС:
Ето ти един пример как на цената на половин турбо можеш да си вземеш цял мотор :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9528

Публикувано на: 01 Мар 2009 08:03
от diver
kronos написа:Какво да ви клатя бе приятелю, утре ще ти снимам двигателя на какво прилича заедно със сервизната книжка. Каква полза имам да си измислям, може аз да съм голям карък...?
Много тъжно колега за камиончето, но ако се замислиш реално, нямаш алтернатива. С какво ще го смениш?

Да се върнем на причината - блок, вал, глава, турбо! За първите 3 да приемем, че пикаещата дюза (без да светне чек енжина интересно как) е предизвикала проблем, ама за турбото какво е обяснението?! За мен е, че колата е карана без масло (без да светне индикацията отново) или с гадно такова. От там пък въпроса как така не е пушила и дали пък не е светил някой индикатор? За снимките, най-вероятно ще снимаш каквото са ти показали в сервиза, ама дали това е твойта глава и турбина примерно сигурен ли си?

Публикувано на: 02 Мар 2009 00:42
от Bass_Man
За турбото също е много възможно и да е от положението на Сатурн спрямо Марс ама не е много сигурно :whistle: .
Викаш при тия скорости и обороти как да не се откъсне нещо wacko.gif .
Нещо те пързалят много здраво . Взимай един мотор и до няколко дни ще си караш пак джипа .

Публикувано на: 02 Мар 2009 12:44
от Jimmy Freiburg
Колега,направо ме потресе.Тва си е трегедия.Да дадеш толкова кинти за кола,и то на 2,3 год. и да ти се скапе тотално.Моят съвет е-вземи цял двигател,втора ръка-с 6 месеца гаранция.А другият го запази за резерва.Може пък да ти послужи в един момент.А LAND CRUISER ми е голяма тръпка,но засега недостижима.Успех