Страница 2 от 2

Публикувано на: 21 Фев 2009 15:24
от martod
diver написа:
shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.
Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......

Публикувано на: 21 Фев 2009 15:45
от diver
martod написа:
diver написа:
shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели
Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.
Аз пък залагам отново на помпата, и по точно на износване на елементите и......
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!

Публикувано на: 21 Фев 2009 15:55
от martod
diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......

Публикувано на: 21 Фев 2009 15:58
от diver
martod написа:
diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:19
от shterev
diver написа:
martod написа:
diver написа:
Аха. И по каква логика понякога износеното бачка по един начин а друг път по друг?!
По същата логика, като за въздуха в системата, или запушеният филтър..... laugh.gif ....И при двата случая, винаги пали трудно, а не понякога......
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:24
от diver
Интересно да като се реши проблема да пишеш какво е било....

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:25
от martod
diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:29
от diver
martod написа:
diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:35
от shterev
diver написа:
martod написа:
diver написа:
Изобщо логиката не е еднаква, защото боклуците се движат, също както и въздушния балон. Та как викаш механиката работи по различен начин?
Аз ще ти го обясня точно, защо се получава затрудненото палене, само при топъл двигател, но първо ти ми обясни, като има въздух в системата, или запушен филтър, как винаги на студено ще му пали от раз.....
Най вече ме интересува за въздуха в системата.......Айде запушеният филтър ще го отхвърлим, защото и с запушен филтър, дизела винаги пали нормално, проблема идва чак на високи обороти, когато не може да даде достатъчно гориво.......А колегата спомена че си кара със 180 без проблем.....Ако е от филтъра , още на 110/120 ще започне да му прекъсва, и да губи тяга....За това филтъра го изключваме, но за въздуха ми е интересно.....
Ти ако караш дизел, някоя сутрин и откачи само за секунда маркуча за горивото, да влезе въздух, и опитай да я запалиш, и кажи какво се получава.......
После опитай и на топъл двигател, и ще видиш че ще запали, въпреки наличието на въздух......
пак задаваш въпроси а не отговаряш как механиката работи по различен начин?!
Да така е на магистралата я пробвах и вдигна 180 и ги поддържа.Нито прекъсва нито гасне.Не мога да разбера от какво е.Пишете моля ви .Колкото повече мнения толкова вероятноста да се разбере е по-голяма

Публикувано на: 25 Фев 2009 23:06
от martod
shterev написа: Колеги не съм сменил филтъра и утре ще го сменя за да видя как ще е.Може и да има логика.Иначе всичко е сменено. Все пак благодаря за мненията. Нека темата остане отворена и ако има др. мнения пишете.
Колега ! Какво стана ? Смени ли филтъра ? ....
Започна ли да пали ??? Нищо не казваш.....

Публикувано на: 26 Фев 2009 18:22
от greg39
Здравей колега,и аз карам Тойта 2.0ТД. и на мен от скоро ми прави този номер,но ми направи впечетление,че се получава само при определена температура на двигателя и по точно когато е леко истинала(температурата е на средно положение ).Питах и ми казаха ,че може да е от някой температурен датчик.Направи ми впечетление ,че реотанчето много бързо изгасва.Когато ми направи така спирам да въртя и на втория път пали от раз.Направи ми го скоро и не съм се занимавал по обстойно.Ако разбереш нещо моля те пиши :thumbsup:

Публикувано на: 26 Фев 2009 19:05
от shterev
Колеги бях в командировка и не съм правил нищо по колата.При резултат обезателно ще пиша,а вие ако имате нещо в предвид пишете.

Публикувано на: 26 Фев 2009 19:08
от shterev
shterev написа:Колеги бях в командировка и не съм правил нищо по колата.При резултат обезателно ще пиша,а вие ако имате нещо в предвид пишете.
Моля колегата със същият проблем ако има развитие да пише.

Публикувано на: 27 Фев 2009 13:14
от Jimmy Freiburg
Колеги,на мене ми разглобиха стартера и ми смениха бендикса.Преди 1 седмица.И сега е тип топ.Когато е студено,давам ключа на контакт,изчаквам след като ми загасне лампата за подгряване,броя до 5 и тогава паля.

Публикувано на: 27 Фев 2009 21:45
от перилто
значи да обесня аз сам с карина 2 ТД и аз имах сащия проблем сутрин от раз като загрее пале6е 4ак от 4 5 варте но не всеки пат по някога от 2 при мен се оказа втулки на стартера сега студена топла пали на второто завартане максимум на 3 а за колегата кпито говоре6е за подгрява6тите све6ти до колото знам аз те след определена температура на двигателе не подгряват вече горивото и ваздуха а спират да работят ако мога така да се изразя при различните модели е различно но обикновено е след 35-40 градуса