Новия Лехус РХ 400х/272коня/- има среден разход 9/100км. а новия Лехус ГС450х с ускорение 0-100км/х за 5.4сец. и говориме за хибридни двигатели, харчещи,колкото 1.6 двигател , сложени в лимузини, известни с безшумността, процеса при хибридите се управлява от компютри за тази цел,за да осъществят тази икономия,за която говоря,много ясно ,че нямя да ти сложат някакъв шалтер да превкючваш когато си искаш от бензин на батерий и тем подобни простотий. На всеки е ясно,че хибрида е пъргав, по-чист и икономичен от дизела, и без досадните му вибраций и чукания. Това кога се зареждат батерийте,компютъра си знае най-добре и разхода е изчислен на 4/100км и градско 5/100км.,трябва да знаеш,че мен никак не ме интересува кога,как,колко и по каква причина се зареждат батерийте,мен ме интересува ниският разход,безшумността,климатика,който работи и при изгасена кола,гаранцията от 8 години,ниският данък,авангардната технология и най-hi-tech и това като стане -20 градуса да се смея на всякакви предубедени типове с дизели,които въртят по 10 минути докато им изтрака при запалване при повечко късмет иначе толкова модерния и с висок к.п.д. дизел-комон рейл,помпа-дюза и тем подобни...На всичкото отгоре при хибрида получавам и високия въртящ момент,благодарение на електромотораLEXUS написа:Санди,много опростенчески гледаш на нещата.Хибридът не сваля разхода само от гасенето на двигателя,те и новите бмв-та имат старт-стоп функция,но харчат повече. Хибридът зарежда с ток и при спиране ,и при намаляване на скоростта,и при спускане по инерция,изобщо вяка непотребна за момента кинетична енергия,която всъщност стандартните коли изхвърлят,не оползотворяват,хибридът я ползва,превръща в ток,който ток после употребява за задвижване на колата с безплатен ток или подпомага основния двигател,което драстично намалява разхода.
Разход на гориво Хибрид
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 1 гост