Страница 2 от 3

Публикувано на: 04 Фев 2009 13:21
от Bass_Man
Ами по принцип не би трябвало да имаш грижи.
Между другото има разни паразитчета ( piggy-beck ) които позволяват премахване на MAF сензора или ползването на по-голям . Като позволяват и малки донастройки на смесите/запалването .

Публикувано на: 22 Фев 2009 10:21
от Simeon_
След диагностика в тойота,се оказа,че ми е бедна горивната смес и при 6200 оборота копютърът се рестартира.Жалко,че специалистите там разбираха от коли колкото аз от ядрена физика и заклю4иха,че гърнтата"съскат" и катализатора миришел(все едно не знаем как мирише запушен катализатор).Аз се съмнявам в бензиновата помпа и маф сензора,някой ако се сеща нещо,нека сподели.

Публикувано на: 22 Фев 2009 10:31
от diver
Simeon_ написа:След диагностика в тойота,се оказа,че ми е бедна горивната смес и при 6200 оборота копютърът се рестартира.Жалко,че специалистите там разбираха от коли колкото аз от ядрена физика и заклю4иха,че гърнтата"съскат" и катализатора миришел(все едно не знаем как мирише запушен катализатор).Аз се съмнявам в бензиновата помпа и маф сензора,някой ако се сеща нещо,нека сподели.
Е следващото констатиране, след бедната горивна смес нали знаеш какво е? Дупки в буталцата....

Публикувано на: 22 Фев 2009 21:06
от Simeon_
Много мило от твоя страна,да ти се връща.Но понеже това е форум,на който целта е да си помагаме,нека ти разясня колега,че от бедна смес не се 4упят бутала на атмосферен двигател.

Публикувано на: 22 Фев 2009 22:44
от diver
Simeon_ написа:Много мило от твоя страна,да ти се връща.Но понеже това е форум,на който целта е да си помагаме,нека ти разясня колега,че от бедна смес не се 4упят бутала на атмосферен двигател.
верно ли бе смешник?!

Публикувано на: 23 Фев 2009 00:10
от Bass_Man
Simeon_ написа:Много мило от твоя страна,да ти се връща.Но понеже това е форум,на който целта е да си помагаме,нека ти разясня колега,че от бедна смес не се 4упят бутала на атмосферен двигател.
От бедна смес се чупят бутала на всички видове двигатели ! :whistle:

И как така се рестартира компютъра ?

Публикувано на: 23 Фев 2009 21:57
от Simeon_
Пич,дривер,мислех да те помоля на миналия ми пост да не сереш четвърти път в темата,но се отказах,тъй като мислех,че форума е посещаван от интелигентни хора и ще се сетиш сам.Явно съм сгрешил.Що се отнася до буталата,аз съм на мнение,че няма как да се счупят на атмосферен мотор от бедна смес,говорих и със специалисти(не тези в тойота),които са на същото мнение,не се познаваме от вчера и досега не са ме подвеждали.Така че засега ще поема риска с буталата.Най-вероятно е изгоряла ламбда сонда,в сряда ще разбера.На диагностиката изписа 3 грешки:lean system- имаше я 2пъти и computer restart 6200 rpm,която следвала от бедната горивна смес.Ще помоля някой,ако знае нещо по въпроса,да сподели,не ми трябват пояснения,какво ще се счупи или как да си махна ограничителя,който е до делкото.

Публикувано на: 23 Фев 2009 22:43
от diver
Simeon_ написа:тъй като мислех,че форума е посещаван от интелигентни хора
Така беше, докато не започна да пишеш тук....
Simeon_ написа:Пич,дривер
Толкоз си неграмотен, че даже не си прочел никнейма правилно.
Simeon_ написа:...Що се отнася до буталата,аз съм на мнение,че няма как да се счупят на атмосферен мотор от бедна смес
Мнението ти струва точно колкото бутало с дупка от бедна смес. Демек не струва нищо!

Та ако вземе да си извадиш главата от задника, може и да получиш съвет, ако не продължавай да се доверяваш на хората дет не са те подвеждали и недей да питаш, неща които очевидно са ти ясни повече от мен...

П.П. Горното не го приемай твърде сериозно. В наше село му викаме сарказъм. Пояснявам в случай че не си схванал.

Публикувано на: 23 Фев 2009 22:57
от Simeon_
Схванах го още като ми написа,че мога да си махна ограничителя от датчика до делкото,колата е с 4 бубини,както и да е,явно не разбираш И от молби,така че мир и много поздрави у ваше село!

Публикувано на: 24 Фев 2009 18:34
от Bass_Man
Щом са ти казали значи не могат да се счупят :thumbsup:
Карай смело и гледай да не падаш под 6000rpm . tongue.gif

Публикувано на: 24 Фев 2009 23:29
от Simeon_
Момчета,колеги,мислих дълго над вашите думи.Снощи не спах.На края,след като прочетох темата внимателно,стигнах до правилното заключение:мисля да се радвам,че мотора ми диша по-добре,да не барам колата,като и няма нищо,за да не рева след това,да намеря датчика за ограничителя до делкото и да си карам.Тя колата здрава,диша аз съм се притеснил.Пък и за какво са ми тия,безбожно-немислими 7000 оборота които са безмислени без спортни валове.

Публикувано на: 25 Фев 2009 00:26
от Bass_Man
Не бе как да са безмислени трябват ти особенно много :thumbsup: тези 7000rpm !
Даже щом не се чупят буталата съвсем спокойно може да си караш на смеси 20-30:1 и при 7000rpm ще извадиш нечувана мощност . biggrin.gif
Даже ще си почти , като с турбо :thumbsup: .
И е много вероятно да ти харчи 4 литра на 100 км градско и да отговаря на ЕВРО 10 стандарт за емисий laugh.gif .

Публикувано на: 25 Фев 2009 00:44
от Simeon_
Не,не.Той мотора диша добре сега,ще я карам до 6200 и ще се радвам laugh.gif

Публикувано на: 25 Фев 2009 00:45
от Bass_Man
Е защо така ще се ограничваш tongue.gif карай до колкото може повече . Така щи доди повече повер wacko.gif .

Публикувано на: 25 Фев 2009 12:42
от diver
Bass_Man написа:Е защо така ще се ограничваш tongue.gif карай до колкото може повече . Така щи доди повече повер wacko.gif .
2 сини диода на пръскалките решават проблема с обедняването на сместа и акумулират допълнително енергия....так ами каза един дет досега не ме е подвеждал никога....