Публикувано на: 27 Яну 2009 23:52
има теми писани за това вече, ако сте с пластмасови входящи колектори. такива ли са? потърсете темите. 

TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Един с докторските слушалки отпред в коша и друг дава газ колко може из калдаръмитеtoyota_racing написа: Преди няколко дни ходих да ми сменят тампон на двигателя преден и накарах майстора да ги погледне каретата и каза че са добре така че не би трябвало да е от карета, други идеи ?
biggrin.gif biggrin.gif това звучи готино като замисъл но невъзможно като изпълнениеBass_Man написа:Един с докторските слушалки отпред в коша и друг дава газ колко може из калдаръмитеtoyota_racing написа: Преди няколко дни ходих да ми сменят тампон на двигателя преден и накарах майстора да ги погледне каретата и каза че са добре така че не би трябвало да е от карета, други идеи ?.
Не са пластмасови колекторите метални са , иначе щях да си спестя питането защото съм чувал за проблема с пластмасовите, но уви моя случай не е такъв и не мога да разбера от какво е проблема.Дали има вариант да е вътрешното каре според вас ?:whistle:newmiro написа:има теми писани за това вече, ако сте с пластмасови входящи колектори. такива ли са? потърсете темите.
Ако можеш само се уточни към кой се обръщаш дали към мен или към колегата 223orange, защото това което спомена ми звучи доста плашещоZero`Cool написа:Не искам да те плаша незнам точно какво ти е тропането виж си и вътрешното каре но моята от такова тропане се отропа така хубаво че ... сменях блок значи при моята кола (Авенсис 1 2000г. VVT-I) се оказа че е тропал луфт в биелен болт ... докато в един момент на този биелен болт не му писна да трака па взе че се скъса и сещате се какво се получи сега си имам блок с 2 дупки ... а може би биелата е решила да погледне кой толкова напористо отказва да и обърне внимание ... може би точно с убеждението че пластмасовите тръби тропат ... (държа да поясня че колата беше моя от 3 часа) успех !
Та по този проблем досега никакво развитие колеги ходих при 3-ма различни майстори и всеки не ми казва нищо конкретно от какво може да е този шум почвах да се отчайвам вече.Първи при който ходих каза че може да се чувало от някой каре това го изключвам тъй като с каретата всичко си е наред проверени са даже ходих и втори път ми правиха обстоен преглед на цялата предница и ходова част.Втория при който бях я покара и каза че според него нямало от какво да се притеснявам не била кутията не били лагерите нямало нищо обезпокоително според него.При третия който бях направи и той обстоен преглед на предница и ходова част и каза че всичко си е в ред, той свали левия спирачен апарат със диска като по спирачния диск имаше лека ръжда образулава се около джантата след като не е била сваляна доста време както и от другата страна на диска който ляга върху полуоската и мислеше, че диска просто не ляга хубаво.След тази интервенция ми се струваше че въпросния шум спря но явно само съм си внушавал тъй като днес пак се чуваше и до доста се открояваше както и един приятел който возих в момента усети че като почне шума се появяват някакви пулсирания в краката му както и в моите.Та моля ви дайте някакви предположения от какво може да е въпросния шум тъй като незнам вече при кой да отида и да не някой да ми измисли да сменям нещо без да се оправи въпросния проблем, да се направи на по-голям "специалист".Надявам се някой да помогнеtoyota_racing написа:...... и при моята Корола Е11 се чува някакъв странен звук подобно на колегата и аз го чувам само когато съм на скорост и натискам газта иначе не се чува. Звука е нещо от рода на малко ми е трудно да го опиша с думи, но се чува като тък тък тък и имам чувството че постепенно се засилва леко, и както казах се чува само на скорост и при подаване на газ.Някой дали случайно би могъл да каже от какво може да се получава, чува се и на по-ниски обороти и на по-високи но там вече от скороста не го чувам много силно.Не би могло да е от гумите ми преди няколко дни ги обърнах балансирани са джантите изключвам го това и реглаж на предница правих същия ден съответно прегледаха колата и казаха че по ходовата част няма нищо за подмяна. Надявам се да помогнете.
Ми не на място не се чува нищо дори и да форсирам, то не е точно тропане при моя случай а е по-скоро нещо като почукване и се чува само когато съм на скорост и давам газ пусна ли газта изчезва шума веднага.b0by написа:Казусати е супер сложен! На място като форсираш чували се тропането или не?
Тампоните съм ги преглеждал даже тук преди месец сменях предния беше скъсан но и преди да го сменя и след като го смених пак се чува въпросния шум.Предницата цялата е преглеждана обстойно заедно с всичко по ходова част 2-3 пъти няма никакво движение на двигателя не помръдва въобще пробвал съм и това също.Съмняваха се гърнето да не опира някъде гледаха и него ама и там няма нищо, точно затова реших да видя какво ще ми кажете вие, защото не искам някой да ми разглоби мотора примерно и да ми каже там ти е проблема да ми каже някви луди пари да сменям нещо и да не се оправи.Затова и аз исках точно да го диагностира някой преди да се прави каквото и да било.slowtraveler написа:Огледай добре тампоните и окачването на двигателя.
Да не би при усукването на двигателя някоя част да допира купето...
Едни малоумници във Варна направиха основен ремонт на двигател на крайслер (на 20х.км), заради неправилно окачване на двигателя. Колата имаше инцидент, и при монтажа на двигателя са забравили да монтират една планка на тампона.
Двигателя при усукване допираше купето и от време на време се чуваше такова тропане, все едно му падат биелите....
Малоумниците шлайфаха колянов вал, сменяха основни/биелни лагери, и чак след като тропането не изчезна огледах добре купето в критичните точки и видях следите от ударите (бях страничен наблюдател и 'тест-пилот' от страна на собственика)... И всичко бе заради една 4мм планка върху тампона, която дистанцира двигателя...
Не давай да ти пипат различни майстори колата, докато не си 100% сигурен в диагностиката, защото след това започва прехвърляне на отговорност
Ако имаш предвид че ми чука аванса мога да ти кажа, че на 200% съм сигурен че не е товаP--- написа:AKO SI NA VISOKA PREDAVKA SHTE CHUKA SMENI S PO NISKA I NQMA DA QMA PROBLEM tongue.
Колега, провери всички спомагателни агрегати, които са затегнати към двигателят, дали наистина са добре затегнати! Имам предвид:toyota_racing написа:Ако имаш предвид че ми чука аванса мога да ти кажа, че на 200% съм сигурен че не е товаP--- написа:AKO SI NA VISOKA PREDAVKA SHTE CHUKA SMENI S PO NISKA I NQMA DA QMA PROBLEM tongue., шума се чува и при ускоряване на по-ниска предавка.
Това беше първото нещо което си помислих недозатегната джанта като чух въпросния шум но уви не беше толкова елементарно, причината е друга всички са стегнати.SFINKS написа:я земи ключа за гумите и слез и си провери/притегни болтовете
особенно ако си с алумиеви джанти