Ами колегата с Е-класата 2005 е до мен става дума за дженерали (скритата клауза),а приятелчето с Q-то мога да го питам.Мен специално ме привикваха на спец разговор и ми показаха директива за завишените ставки за някой модели,който се крадат повече и се започна "ти мене уважаваш ли ме" но излязоха коректни-АЛИАНЦ.
А по повод на това кой какъв клиент е звучи смешно,все пак говорим за японки,който са в пъти по евтини.Е аз повече от 15% отстъпка не съм имал макар,че съм при тях от 10-12 години с 2-3 коли.Здраве да е.
А маздата наистина е топ версията предишните 2,3 сега са 2,5 по-големи няма, но в сравнение със 180-те коня(с чип туннинга)на 2,2D4D нещо не ме вдъхновява,може пък след 20-30к да се отпуши.
MP3 за Тойота Авенсис
- slowtraveler
- Мнения: 6221
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 348 пъти
- Получена благодарност: 377 пъти
16 стават - аз в момента съм с такива, но само за зимни.
До сега не съм срещал кола с толкова голям офсет на джантите и заради това много трудно се намират въобще такъв размер в БГ.
Иначе сток съм 215/50/17" и не смятам летните да ги сменям с друг размер...
А 2.5 не е топ-версията на Мазда..
В САЩ имат шестцилиндров 3.7л / 272к.с., а модела, който споменах е 2.3DISI TURBO, 4х4 и е около 260к.с. Външно почти по нищо не се различава от нормалния предходен модел - няма раздувки, спойлери, валяци, обикновен голям седан си е, но наказва здраво - 0-100 около 6-6.5 сек. Удоволствие е да го караш, въпреки твърдото окачване biggrin.gif
П.С. извинявам се, че избягахме далеч от темата
До сега не съм срещал кола с толкова голям офсет на джантите и заради това много трудно се намират въобще такъв размер в БГ.
Иначе сток съм 215/50/17" и не смятам летните да ги сменям с друг размер...
А 2.5 не е топ-версията на Мазда..
В САЩ имат шестцилиндров 3.7л / 272к.с., а модела, който споменах е 2.3DISI TURBO, 4х4 и е около 260к.с. Външно почти по нищо не се различава от нормалния предходен модел - няма раздувки, спойлери, валяци, обикновен голям седан си е, но наказва здраво - 0-100 около 6-6.5 сек. Удоволствие е да го караш, въпреки твърдото окачване biggrin.gif
П.С. извинявам се, че избягахме далеч от темата

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6221
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 348 пъти
- Получена благодарност: 377 пъти
MPS се предлага официално в БГ за доста висока цена и е сравнително рядко срещан (във Варна са само 2, като едната е щатска).shtephan написа:Имах предвид като предлагане в България за миналата година,а какъв е ET-то на 16-ките.
Размерите са:
ЕТ55 при 6.5J 16"
ET60 при 7J и 7.5J за 17" и 18"
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Вижте какво си купих от EBAY.COM с безплатна доставка и дойде !!! и ... работи перфектно -- http://cgi.ebay.com/Car-Cassette-Adapte ... 1|294%3A50
AVENSIS SEDAN 2.2 D-4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта