Страница 2 от 8
Публикувано на: 10 Дек 2005 20:15
от DANIEL
моята от тази срана има повече шпилки и два клапана на байпаса
а от към колекторите, отвора на охлюва е с преграда посредата, дано да си ме разбрал, не ми се ходи до гаража да я снимам
между другото ходих в реал турбо, но там ми казаха че нищо не могат да направят, щото преди това някакъв майстор я е разтъргал и правил той втулките, утре ще хода към софия и мисля да го потърса, да вида той кво ще ме излъже, ама още чакам да ми дадът тел. му
Публикувано на: 11 Дек 2005 08:59
от LordDigital
E toq i e ebal mamata na turbinata.
Pri tva poluzenie bih te savetval da ides na drug flanec prosto. Prodavat prehodni flanci - primerno kym T3/T4. Posle cha trebe nekoi da ti naprai downPipe ,i taka - ma ot taz tvoita turbina edva li cha stane veche ,nqkoga ,nesto...
Публикувано на: 12 Дек 2005 22:26
от duco
predi okolo godina 6tqh da zemam su6tata takava GT4 pak bqla i tq be6e sus su6tiq problem samo 4e i dvigatela be6e v bagajnika ako ne e taina otkude si q kupil DANIEL
Публикувано на: 12 Дек 2005 23:00
от DANIEL
казанлък
Публикувано на: 15 Дек 2005 00:59
от LordDigital
От чисто ЛупоПитство - какво напраи със турбото .ша го правят или отиваш на друг фланец?
Публикувано на: 15 Дек 2005 01:03
от punkara
pisah ti sushto v drugiyat post, tuk pri men, gi pravyat za 450 evro, pulna renovaciya s originalni toyota chasti i garanziya.. ako zakusah prashtai go, da im go dam da go napravyat!

Публикувано на: 15 Дек 2005 01:28
от del_sol_fen
punky, abe lorda kaza che bilo okolo $400 za garett-a, ne bi li mu izleznalo eventualno po-evtino da go prati v USA da mu go ugrade-nat. samo razmishliavam na um....

Публикувано на: 15 Дек 2005 03:10
от punkara
del_sol_fen написа:punky, abe lorda kaza che bilo okolo $400 za garett-a, ne bi li mu izleznalo eventualno po-evtino da go prati v USA da mu go ugrade-nat. samo razmishliavam na um....

ami sigurno shte e po-evtino, az samo klazvam che vchera po sluchainost popadnah na mesto deto pravat tezi turbini, pitah da znam, i spodelyam, puk momcheto neka si reshava!
az kakva CHISTO NOVA Garret GT25 nabarah, s extra-large turbina, sega she ya kacha na AE86-cata...

Публикувано на: 15 Дек 2005 09:58
от jamie
punkara написа:az kakva CHISTO NOVA Garret GT25 nabarah, s extra-large turbina, sega she ya kacha na AE86-cata...

Ако си "пенсионирал" вече К24-ката - тук един приятел с АУДИ иска такава - казвай цена направо !

Публикувано на: 15 Дек 2005 22:40
от punkara
jamie написа:punkara написа:az kakva CHISTO NOVA Garret GT25 nabarah, s extra-large turbina, sega she ya kacha na AE86-cata...

Ако си "пенсионирал" вече К24-ката - тук един приятел с АУДИ иска такава - казвай цена направо !

oooh, az neya ya smenih za edna garet ot silvia S13-ka, deto sega sedi v corollata, ama sum adski nedovolen ot neya!
ta shte ya smenya s GT25-tata.
inache K24-ka moga da mu vzema ot tuk, predi gi davaha za 100-120evro, v zavisimost ot turbinata, ama sega moje i da e poskupnali, sudeiki po cenite na drugi chasti koito sum kupuval za klienti. taka che ako iska da kazva do kakva cena, az utre shte napravya opit da mina i da vzema, za da mu ya donesa v nedelya v sofia.
ako ne e ot audi? problemi ima li?
moyata beshe ot alfa75 2,5 turbo diesel.

Публикувано на: 15 Дек 2005 23:59
от jamie
До 130Евра става, прилагам снимките на нужната форма на фланеца (към изпускателния колектор - на колата няма място за да се използва преходен фланец - така казва фена с Аудито):
Публикувано на: 16 Дек 2005 07:00
от LordDigital
Oktradnahme na choveka temata
ma kva e taz turbina KKK? - Tva Ku-Klus-Klan li e?
Toq flanec 2.5 incha li e ,ili taka mi izglezda?
Публикувано на: 16 Дек 2005 11:25
от DANIEL
снощи я зглобих, имаше много нагар в оттичащата траба на маслото, и най вероятно от там е бил проблема, иначе и вътре и смениха фтулките
за сега няма пушаци biggrin.gif някой знае ли до колко трябва да надува, ако не е бъзикана колата,
снощи я карах около 20 мин на ръчка и колекторите и част от турбината бяха почарвинели, тва нормално ли е
Публикувано на: 16 Дек 2005 17:00
от LordDigital
DANIEL написа:снощи я зглобих, имаше много нагар в оттичащата траба на маслото, и най вероятно от там е бил проблема, иначе и вътре и смениха фтулките
за сега няма пушаци biggrin.gif някой знае ли до колко трябва да надува, ако не е бъзикана колата,
снощи я карах около 20 мин на ръчка и колекторите и част от турбината бяха почарвинели, тва нормално ли е
Хмм значи излезнах прав ,че линиите за маслото са ти за смяна?:)
За зачервяването - не съм сигурен за твоита кола специално ,ма определено не ми звучи като нормално особенно на заводски надув. Температурата на изгорелите ти газове (EGT) е прекалено висока ,от там се получава зачервяването.
Във повечето случаи EGT се качва когато сместа ти е прекалено бедна при напълно отворен дросел (WOT). Сместа па е бедна наи-често заради заминаваща си бензинова помпа или прецакани инжектори.
Секви такива червени колектори ,скъсяват живота на турбината щото нали се сещаш как я накряват.
Публикувано на: 16 Дек 2005 18:32
от jamie
Лорде, да - за ККК и 2.5"
Даниел, днес случайно видяхме същата кола като твоята - в София. Бяхме с приятел - колата излезе от "Будапеща" и зави по "Дондуков" - около 1 часа следобед някъде ! Дали си бил ти ?
