Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Яну 2009 21:48
от stas
Баси колко бавно пиша Bass Man ме духна.

Публикувано на: 13 Яну 2009 22:00
от Bass_Man
stas написа:Баси колко бавно пиша Bass Man ме духна.

Аве аз хубаво те духнах biggrin.gif ама колегата да се моли да не е покривил всичко , че ще му струва доста соленичко .
Не е трябвало да се прави на диагностик ами просто да спре ама някой път действията ни не са много адекватни .
Публикувано на: 13 Яну 2009 22:12
от martod
Bass_Man написа:
Няма вариант да имаш течност , да ти е запекъл термостата , да не тече от никъде и да нямаш парно !
Има вариант, и съм му го описал по горе в темата.......

......Скъсана турбинка на водната помпа........
Публикувано на: 13 Яну 2009 23:31
от Bass_Man
martod написа:Bass_Man написа:
Няма вариант да имаш течност , да ти е запекъл термостата , да не тече от никъде и да нямаш парно !
Има вариант, и съм му го описал по горе в темата.......

......Скъсана турбинка на водната помпа........
Тогава ще изври за по-малко от 5 мин ! + това ще дойде малко парно от естествената циркулация .
Публикувано на: 14 Яну 2009 08:32
от Kiki
Щом е вряла течността, нещата са доста неясни. Дано не му се е случело най-лошото. Има и вероятност нищо да не е станало, макар и да е малка!?

Публикувано на: 14 Яну 2009 11:56
от TurboLame
Ходих в друг сервиз.
Момчетата вадиха някакви маркучи, точиха течност от някъде, наливаха някъде, форсираха, пак точиха, пак наливаха и по едно време парното се появи. В началото работеше само на високите обороти, на ниските пак ставаше студено, но пак форсираха, пак точиха и наливаха и сега работи нормално.
Според тях е замръзнала и е направила въздушна възглавница. Поради леда не е могла да се обезвърдуши сама. Утре се разбрахме да отида за да премерят антифриза, че днес имали доста работа.
Колкото за духнала гарнитура и изкривена глава или блок.. не знам как може да се провери. Предполагам, че трябва да следя нивото на охлаждащата течност и на маслото и ако започне да губи от едното или от двете, значи минимум гарнитура.. Надявам се да не се стига до там, но ще видим.. Като имам предвид, че само веднъж охлаждащата течност закипя и аз спрях веднага, но знае ли човек..
Публикувано на: 15 Яну 2009 00:08
от Bass_Man
Значи от твоя разказ аз разбрах , че не си спрял веднага , като е била в червеното , а си спрял когато е хвърлила водата , което не е точно веднага .
Иначе много лесно ще разбереш дали е духнала ! Ако след обезвъздушаване и тн започне да губи течност и да прави възглавници и/или да пуши сутрин при палене и/или да хвърля пак водата и да прегрява да си знаеш .
Дано греша !