Страница 2 от 3
Публикувано на: 30 Апр 2010 21:06
от nikolov22
колеги карате коли а искате да ги ползвате като джипове ще мирише не ами и ще запуши и кутии трошат даже караите си ги като леки коли и нема да имате такива проблеми
Публикувано на: 30 Апр 2010 21:28
от rav 4
nikolov22 написа:колеги карате коли а искате да ги ползвате като джипове ще мирише не ами и ще запуши и кутии трошат даже караите си ги като леки коли и нема да имате такива проблеми
Колега ако караш 20метра в непочистен сняг, по цементов път и ти запуши съединителя на колата, това нормално ли е? Говорим за кола на 15 000км.
Айде помисли и ми пиши. Пък може и тебе да почерпя една бира, като дойда във Варна. biggrin.gif
Публикувано на: 30 Апр 2010 22:11
от nikolov22
ами в повечето сервизи на тойота има едни сервизи за тежки ремонти които не се виждат и в повечето преобладава рав4
а като се има предвид че кутията ,предавките,,диференциалите,окачването са като на нормална кола 4по4
да нормално е да изпуши то няма ништо по него което да е направено за джип и е нормално толкова да се чупят щото не се ползват по предназначение
ама те колите не са виновни а онези които ви надъхват като си избирате кола
ви надъхват едва ли не че е по добро от крузера а те новите дори и истински блокаж нямат
Публикувано на: 30 Апр 2010 22:22
от rav 4
nikolov22 написа:ами в повечето сервизи на тойота има едни сервизи за тежки ремонти които не се виждат и в повечето преобладава рав4
а като се има предвид че кутията ,предавките,,диференциалите,окачването са като на нормална кола 4по4
да нормално е да изпуши то няма ништо по него което да е направено за джип и е нормално толкова да се чупят щото не се ползват по предназначение
ама те колите не са виновни а онези които ви надъхват като си избирате кола
ви надъхват едва ли не че е по добро от крузера а те новите дори и истински блокаж нямат
Не можа да ме убедиш. Ама като дойда лятото във Варна, ще те почерпя за това че опита.

Забравих да ти пиша, че карам кола от 27 години. Не се хваля, просто имам натрупан опит.
Публикувано на: 01 Май 2010 09:42
от jim_beam
nikolov22 написа:ами в повечето сервизи на тойота има едни сервизи за тежки ремонти които не се виждат и в повечето преобладава рав4
...
aрe пo-полека рава е много здрава кола,вече имам над 70.000км и то не само на асфалт.тва с миризмата на изгоряло не е нормално,явно са партида от старите слаби феродови дискове.
иначе съм съгласен,че ако човек иска може сам да прегори съединителя,например в пясък или дълбока кал.
факт е,че в началото 2006/2007 маса германци го имаха същия проблем,особено при теглене на каравани или по-тежки ремаркета,и тойота пусна подсиления съединител гаранционно.така че няма какво да умувате ами отивайте да се борите с тях да ви ги сменят.
най-опасно е,когато спреш на голям баир и искаш да тръгнеш нагоре.първа скорост е много дълга,неудачно е избрана просто.затова за теглене на ремаркета е най-добре автоматика,макар че всичките модели имат т.н. система за потегляне на наклон.но нали човек трябва да знае и как да я ползва.

Публикувано на: 01 Май 2010 10:54
от Dizzle
Миризмата я има и при мен при качване дори на ниски тротоари 1.4 Д4Д (високи не качвам) с полусъединител. Последният път направо имах чувството,че нещо се е запалило - много пушек и миризмата на феродо остана поне 2 часа! Остават ми 2 месеца гаранция така че ако това е някакъв дефект наистина сега е момента. Не съм виждал друга кола да пуши толкова за 10см тротоар (та дори и на 5см се е случвало)
Публикувано на: 26 Юли 2011 00:16
от KpucTuaH
Имам абсолютно същия проблем. RAV4 но къса база, произведена 2001 година. След закупуването й карах може би около 1000-1500 километра и съединителя ми замина. Нормално си викам , втора ръка кола. Сложих някакъв евтин - 250 лева ми излезе монтаж и съединител (чисто нов). Но ето че след около 20 000 километра съединителя пак е за смяна. Наистина колата не е спирала , плюс това съм студент и я ползвам за да ходя на лекции с нея, а стане ли дума да се прибирам в моя роден град колата е претъпкана до горе със багаж от колеги и колежки с които сме така да го нарека "съселяни". При потегляне колата започва да се тресе и започва яко да мирише на съединител. Нямам намерение да ходя при автосервиза на Тойота , защото там ще ми одерът кожата. Моля да ме посъветвате за марка съединител и от къде да го закупя (защото пазара е пълен с ментета).
Публикувано на: 26 Юли 2011 08:12
от diesel_power
Новия Рав няма истински блокаж,а използва АБС -а за да удря спирачка на всяко колело по отделно ,което се опита да пробуксува повече.В комбинация с липсата на бавни и шофьор ,който си мисли ,че кара танк се получава изгорял съединител.
Публикувано на: 26 Юли 2011 09:55
от мехаННика
Кристиане,това в някой кръжок ли ти го направиха за 250 лв? Освен части менте,трябва и труд менте да са вложили за толкова пари.
Публикувано на: 26 Юли 2011 11:09
от slowtraveler
KpucTuaH, моля попълнете си профила и местоживеене.
Така ще се ориентираме за сервизите в кой град се интересувате.
При свършил притискателен диск новия феродов диск няма да изкара дълго, затова се замерва и при нужда - сменя се комплект.
П.С. На най-новия РАВ нали са оставили традиционния блокаж на междуосовия диференциал (раздатката) (което няма ефект при диагонално зависване ама нейсе)?
Публикувано на: 26 Юли 2011 19:37
от jim_beam
slowtraveler написа:...П.С. На най-новия РАВ нали са оставили традиционния блокаж на междуосовия диференциал (раздатката) (което няма ефект при диагонално зависване ама нейсе)?
да разбира се,че има!за останалото си в грешка,не и при 4.3,ето ти материал>
http://www.youtube.com/watch?gl=DE&hl=de&v=6SZc1Qe6ocA
Публикувано на: 26 Юли 2011 20:16
от slowtraveler
Не разбрах с кое съм в грешка - при диагонално зависване (или при приплъзващи колелета и на двата моста) заключване на централния диф нищо не ти помага... Трябва ти заключване на дифове по мостове...
А като няма заключване на диф по мостове (или поне LSD) - производителя тръгва по 'софтуерен' път както е казал diesel_power - с ползване на тракшън и стабилизация

Публикувано на: 26 Юли 2011 20:45
от jim_beam
точно така,и електрониката компенсира изцяло липсата на такъв блокаж.както се вижда на видеото,достатъчно е само 1 колело да зацепи,за да издърпа колата.само човек с никакъв опит и познания може да прецака съединител поради тази причина(diesel_power
),а такива явно са достатъчно.просто трябва да се отдели малко време и да се тестват определени ситуации,най-добре зимата на сняг.
толкова ли няма кой да направи офроад училище за масите,та макар и софт?
колата си е напълно ок и е екстремно проходима!

Публикувано на: 30 Юли 2011 09:49
от jsp
И при мен на корола с 1.4 d4d мотор на 13,5к км се появи странен шум при празен ход. Звукът е като от нещо разбито в резултат на което при въртенето се чува звук. Като се натисне педала на съединителя звукът изчезва.
При каране според мен се появи звук малко като звукът на електрокар.
Колата е с 6степенна механична скоростна кутия и твърдението е че всичките са така!
jim_beam написа:coolone написа:...също така било нормално да има виене от аксиалния лагер на празен ход...quote]
сменя се един държач на щангите от лоста към ск. кутия.проблема е много отдавна познат и се отстранява в гаранция.
съединителя,аве вие не знаете ли че 2.2 д4д моторите масово го имат тоя проблем.по принцип би трябвало след 2008-2009 вече да не се появява.сменя се съединителя комплект с подсилен такъв,също в гаранция.
и двата проблема ги имаше моя рав и бяха отстранени гаранционно.всъщност съединителя не ми е правил ядове,но видях че е излязъл подсилен съединител та затова.
честно да си кажа само заради скоростите не бих взел никога вече тая комбинация 2.2д4д със мех. кутия,деба и полските боклуци!aмa aрe дa не почвам пак,че то всичките им дизели са от там.

Публикувано на: 31 Юли 2011 11:04
от Ivanxou
Хм, от Вас разбирам за такива проблеми.До сега не съм имал подобен, а в интерес на истината и какъвто и да е проблем с моя Rav4 (2007) 2.2 D4D.Колата е на близо 35 000 км. и даже крушка не съм сменял biggrin.gif .Колеги, отивайте в Тойота и си искайте гаранционна подмяна на съединителите.