Страница 2 от 3

Публикувано на: 14 Яну 2009 21:00
от rudolf
Jimmy Freiburg написа:Колега,имам и още 1 проблем.Някъде преди седмица ми се появи.Водата на колата загрява,а тя самата не.В продължение на 10,15 км градско поддържа обороти около 1100,които играят.Като включа парното още повече играят.След около 20 км вс. се оправя.Работи на постоянни обороти.Наскоро смених въздушен филтър,които май не пасна много добре.Колкото по-силно пускам парното,толкова повече играят оборотите.И парното не топли много
ако има някаква връзка---когато алтернатора се натовари с консуматори или паднал акумулатор (характерно за ниските температури и 2 годишен акумулатор съчетано с подгряване при дизела) -той товари двигателя,,за това има idle-up, клапан при мен,,,при други модели ,може по друг начин да е решен проблема,,но като цяло вдига оборотите за да не ти гасне мотора...на на мен ми отчита с 100грама повече при включен вентилатор.и ми вдига също оборотите до 300 грама на място вдигам с ел консуматорите си,което е и покачванена обороти

Публикувано на: 14 Яну 2009 23:48
от Bass_Man
Jimmy Freiburg написа:Оригиналното си е най-добро.
Тойота не правят масло ! Така , че никой не знае колко е оригинално !

Публикувано на: 15 Яну 2009 09:20
от DMDimitrov
Bass_Man написа: Тойота не правят масло ! Така , че никой не знае колко е оригинално !
Именно! :thumbsup: И не само масло... обаждал съм се да питам за цени на доста неща и като пример ще дам амортисьори - казват само, че на тях пише Toyota, а аз попитах кой е производителя, като на този въпрос не можаха да ми отговорят smile.gif

Публикувано на: 15 Яну 2009 12:50
от Bass_Man
+ това ТМ Ауто не са Тойота .

Публикувано на: 15 Яну 2009 14:23
от DMDimitrov
Bass_Man написа:+ това ТМ Ауто не са Тойота .
Ама и да бяха тойота, много от частите ги произвеждат други фирми, а не тойота моторс. Лошото в случая е, че в ТМ не знаят кой е производителя на много компоненти, които продават smile.gif

Публикувано на: 19 Яну 2009 17:11
от Jimmy Freiburg
Да,но аз съм с почти нов акумулатор.Смених го през август 2008.Но това е добра идея.Ще го закарам да ми го замерят.Смятам да отворя и съединителя тези дни.Него също го сменях август.Сложиха ми SACHS и дадох 700лв.Взех го от AUTO PLUS.Или е менте или пък моите майстори са се осрали.

Публикувано на: 20 Яну 2009 09:16
от shtephan
Класически вариант най-вероятно - сложили са гъста смазка на шлиците на първичния и феродовия се премества със закъснение като е студена.Не си правете експерименти с маслата ,че много боли след това.

Публикувано на: 20 Яну 2009 17:44
от Jimmy Freiburg
Какво ще рече експерименти с маслата?Сложих масло,каквото е по книжка 75W 90.Взех го чрез познат от ЕВРО 08.Каза ми,че е добро.Какво би ми препоръчал ти като марка?Интересно,че като е топло проблема изчезна.Днес цял ден карам из Бургас и всичко е песен.Как се оправя това със съединителя?Трябва да го отворя и смажа значи.

Публикувано на: 21 Яну 2009 13:14
от shtephan
Всеки агрегат,който разчита на смазване за да работи се смята за дебелина на масленения филм и от тук се дават допуските за монтаж и допустимо износване.Японците в това отношение са си е:censored: мамата така че слагаш само оригинално,каквото и да е то.Виж си сервизната книжка.Проблема ти обаче според мен е от смяната на съединителя - феродовия диск се премества осово по шлицев вал и ако не е смазан или е сложена по-гъста смазка дава този ефект. Опитай да задържаш педала по-дълго в натиснато състояние преди да превключиш и кажи има ли резултат.

Публикувано на: 22 Яну 2009 12:30
от Jimmy Freiburg
Интересно,но сега като се затопли и нямам никакви проблеми вече.Но е факт,че като натисна съединителя по-силно,предавките влизат по-добре.Колега,може ли да ми препоръчаш някой,който да ми го разглоби и да видим,къде е проблема.Може и от Казанлък или Стара ЗАГОРА.Аз често пътувам

Публикувано на: 22 Яну 2009 13:13
от shtephan
Виж аз съм се напатил от универсални майстори, и за тойоти ходя само в габрово при официалния дилър ТОЙТА ВЕНЦИ тези са манияци поне шефа им. 066 810810 Защо не направиш рекламация при хората който са ти го сменили,според мен това е некачествен ремонт.

Публикувано на: 22 Яну 2009 13:25
от Jimmy Freiburg
Най-много да ми се изсмеят.Но никога няма да признаят,че са сгрешили..Те се смятат за уникални.Направо ми писна.А тези в Габрово наистина ли си разбират от работата?Да я закарам там освен?

Публикувано на: 22 Яну 2009 14:02
от shtephan
След всяко посещение ми се обаждат да ме питат дали съм доволен,задават въпроси за оценка по скала от 1 до 5. Телефона съм го сгрешил верния е тел. 066 810 821 - Приемчик сервиз
По ме притеснява да не поискат да разглобяват за да сложат друг дано си пазиш кутията от частите.На королата комби искахме да сложим по бюджетни причини "някакъв съединител" и ни предупредиха ,че ще има проблем и докато не сработи не трябва да натискаме до долу за да превключва добре(обратния на твоя случай) и за майтап се оказаха прави.Може би имат опит.Собственника се казва Венцислав Маринов и му викат Венци Тойтата още от 90-те. Какво друго да ти кажа освен късмет.

Публикувано на: 23 Яну 2009 16:23
от Jimmy Freiburg
Мерси братле.Днес бях в INTERAUTO,тук в Бургас.Прегледаха ми обстойно колата,даже я закачиха на компютър за диагностика.Тестваха ми и съединителя и казаха,че е бомба.Според него е от маслото на скоростната,но ми каза да не го пипам.Проблеми щяло да има само ако е много студено.Иначе ми предложиха масло,40лв за 1 л.Но за сега ще карам така.Но ще си запиша телефона на сервиза в Габрово.

Публикувано на: 23 Яну 2009 16:32
от Petar
V Gabrovo naistina horata si vyrhat kakto triabva rabotata.Az sym dovolen