Страница 2 от 3

Публикувано на: 08 Яну 2009 18:38
от Vesko
shtephan написа:"кола се купува след първия фейс лифтинг".
Ако всички си копуват чак след дейс лифта никога няма да го дочакат biggrin.gif

Публикувано на: 10 Яну 2009 11:37
от shtephan
А защо, сноби мнооого.Гледат рекламки,слушат жените си.Да са живи и здрави и да пишат във форумите.Матапя се ,а колегата да купува преди да са спрели и англичаните.

Публикувано на: 10 Яну 2009 19:38
от Kiki
joro_206 написа:за БГ.
искам да си взема Авенсис, но ако скоро има нова модификация ще изчакам,затова и питам.
Искам да е автоматик,но досега се предлагат само бензинови автоматици.
Жоро, нали версото ти е ново! unsure.gif Да не би нещо да не ти хареса бензиновият вариант, защото харчи много градско, че сега искош дизел? unsure.gif

Публикувано на: 10 Яну 2009 20:10
от Ael
Зимата думата "дизел" е в дървена ваканция.Даже мисля че е забраниха и със закон. Карам служебен дизел с печка уж и загрява 4 пъти по бавно от мойта бензинка. Казвам уж щото била неква автоматична и се включвала само от -1C и на доло. Тогава става много интересно ,цялата кола се закрива от дим, все едно нинджа-автоджамбаз е дошла да ми краде колата....

Публикувано на: 10 Яну 2009 20:22
от Kiki
Ael написа:Зимата думата "дизел" е в дървена ваканция.Даже мисля че е забраниха и със закон. Карам служебен дизел с печка уж и загрява 4 пъти по бавно от мойта бензинка. Казвам уж щото била неква автоматична и се включвала само от -1C и на доло. Тогава става много интересно ,цялата кола се закрива от дим, все едно нинджа-автоджамбаз е дошла да ми краде колата....
Мойта се включва ръчно с копче и се загрява много бързо! Това с автоматична печка го чувам за първи път! Да не би да е повредена. unsure.gif Какъв е този бял дим и за каква кола става въпрос?

Публикувано на: 10 Яну 2009 20:28
от Ael
Става въпрос за форд турнео, дима е бял, мирише на изгоряло кюмбе и не винаги пуши. Въпреки всичко колата загрява ужасно бавно (около 20 мин. градско каране)

Публикувано на: 10 Яну 2009 20:44
от Kiki
Ael написа: (около 20 мин. градско каране)
За Форд е сесвем нормално. biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 10 Яну 2009 21:37
от Scott
Ael написа:Става въпрос за форд турнео, дима е бял, мирише на изгоряло кюмбе и не винаги пуши. Въпреки всичко колата загрява ужасно бавно (около 20 мин. градско каране)
Наи-вероятно е позаминала подгряващата свещ. Сменя се и дима изчезва. :thumbsup:

Публикувано на: 10 Яну 2009 22:29
от Ael
Най-интересното е че от форд казват че така трябва да си пуши и че всичко е наред. Аз не разбирам от печки, но си мисля че след като има такава ,тя не трябва да топли само двигателя ,ами трябва и ние в купето да усещаме нещо. То не можеш да ходиш да се караш след като не знаеш за кво става въпрос.

Публикувано на: 10 Яну 2009 22:48
от Uncle Dido
Попитай във Форд форум. Ей така, от чисто любопитство. Какво значи " Така си пуши"?!?! Нали има Евро 4, Евро 5 и т.н.?!?!

Публикувано на: 10 Яну 2009 23:35
от Ael
Fido Dido написа:Попитай във Форд форум...
То и такова ли има laugh.gif Тя пуши отдоло от към под двигателя, но дима е толкова много че по някое време си мислиш че си прегазил димка. Пак де хората от Форд дадоха умен съвет. Казаха ми че като съм палил сутрин да си пусна да ми върти само вътре въздуха за да не се издуша. Все пак типично бългаско съзнание - като не можеш да помогнеш даваш акъл happy.gif

Публикувано на: 11 Яну 2009 01:02
от Bass_Man
Kiki написа: Мойта се включва ръчно с копче и се загрява много бързо! Това с автоматична печка го чувам за първи път! Да не би да е повредена. unsure.gif Какъв е този бял дим и за каква кола става въпрос?
Аз пък за първи път чувам за ръчна . Повечето печки се програмират за определени часове , интервали или температури . Сигурен ли си , че твоята е само ръчна ?

Публикувано на: 11 Яну 2009 11:38
от Scott
Доста се отклонихме от темата за новата Авенсис ...... wacko.gif
Ael написа:...Аз не разбирам от печки, но си мисля че след като има такава ,тя не трябва да топли само двигателя ,ами трябва и ние в купето да усещаме нещо...
На старата ми кола беше Eberspacher (другата разпространена марка е Webasto) D5W5 Hydronic. Печката топлеше само охладителната система и режима й се регулираше от външната температура и температурата на охлаждащата течност. Има модели, при които само управляващия блок е различен, които са с таймер или ръчен бутон. При наличие на допълнителен топлообменник (повечето минибусове го имат) те могат да топлят и вътрешното пространство.
Ако искаш да си оправиш твоята регистрирай се в http://www.fordgalaxy.org.uk и потърси информация за Auxiliary heater - имаше много подробна статия от един руснак. Ако не се оправяш прати ми ЛС, ще изровя каквото бях събрал и използвал да реша същия като твоя проблем.
Ето малко техническа информация:
http://www.eberspacher.com/downloads/te ... manual.pdf

Публикувано на: 11 Яну 2009 18:16
от Ael
Scott написа:...Ако искаш да си оправиш твоята регистрирай се в http://www.fordgalaxy.org.uk и потърси информация за Auxiliary heater - имаше много подробна статия от един руснак. Ако не се оправяш прати ми ЛС, ще изровя каквото бях събрал и използвал да реша същия като твоя проблем.
Ето малко техническа информация:
http://www.eberspacher.com/downloads/te ... manual.pdf
Колата е служебна, аз нищо няма да тръгна да оправям. Намесих се само за да разбера дали е нормално да пуши така и да не топли купето. Ако си сигурен че има изгоряла свещ (гледам че си имал същите проблеми) ще я закарам във Форд да я оправят и този път ще бъда по настоятелен. Тя и без тва ми скърца сервото та и него да погледнат... Благодаря за изчерпателния отговор все пак де wink.gif

Публикувано на: 11 Яну 2009 18:22
от Scott
Нормално е да попушва, ако се кара само на кратки разстояния - режима на работа на печката е такъв, че тя не може да загрее напълно за 5-10 минути и ако палиш и гасиш колата често недоизгорялата нафта пуши. Ако се кара на дълги разстояния или без да се гаси за период от 1-2 часа, не би трябвало да има пушене.
Ael написа:... ще я закарам във Форд да я оправят и този път ще бъда по настоятелен...
Страхувам се, че там няма да се занимават със смяна на свещ. Оторизираните сервизи сменят целия модул (печката) и цената не е никак приятна. Но пък колата е служебна... tongue.gif biggrin.gif