Публикувано на: 08 Яну 2009 18:38
Ако всички си копуват чак след дейс лифта никога няма да го дочакат biggrin.gifshtephan написа:"кола се купува след първия фейс лифтинг".
Ако всички си копуват чак след дейс лифта никога няма да го дочакат biggrin.gifshtephan написа:"кола се купува след първия фейс лифтинг".
Жоро, нали версото ти е ново!joro_206 написа:за БГ.
искам да си взема Авенсис, но ако скоро има нова модификация ще изчакам,затова и питам.
Искам да е автоматик,но досега се предлагат само бензинови автоматици.
Мойта се включва ръчно с копче и се загрява много бързо! Това с автоматична печка го чувам за първи път! Да не би да е повредена.Ael написа:Зимата думата "дизел" е в дървена ваканция.Даже мисля че е забраниха и със закон. Карам служебен дизел с печка уж и загрява 4 пъти по бавно от мойта бензинка. Казвам уж щото била неква автоматична и се включвала само от -1C и на доло. Тогава става много интересно ,цялата кола се закрива от дим, все едно нинджа-автоджамбаз е дошла да ми краде колата....
За Форд е сесвем нормално. biggrin.gif biggrin.gifAel написа: (около 20 мин. градско каране)
Наи-вероятно е позаминала подгряващата свещ. Сменя се и дима изчезва.Ael написа:Става въпрос за форд турнео, дима е бял, мирише на изгоряло кюмбе и не винаги пуши. Въпреки всичко колата загрява ужасно бавно (около 20 мин. градско каране)
То и такова ли има laugh.gif Тя пуши отдоло от към под двигателя, но дима е толкова много че по някое време си мислиш че си прегазил димка. Пак де хората от Форд дадоха умен съвет. Казаха ми че като съм палил сутрин да си пусна да ми върти само вътре въздуха за да не се издуша. Все пак типично бългаско съзнание - като не можеш да помогнеш даваш акълFido Dido написа:Попитай във Форд форум...
Аз пък за първи път чувам за ръчна . Повечето печки се програмират за определени часове , интервали или температури . Сигурен ли си , че твоята е само ръчна ?Kiki написа: Мойта се включва ръчно с копче и се загрява много бързо! Това с автоматична печка го чувам за първи път! Да не би да е повредена.Какъв е този бял дим и за каква кола става въпрос?
На старата ми кола беше Eberspacher (другата разпространена марка е Webasto) D5W5 Hydronic. Печката топлеше само охладителната система и режима й се регулираше от външната температура и температурата на охлаждащата течност. Има модели, при които само управляващия блок е различен, които са с таймер или ръчен бутон. При наличие на допълнителен топлообменник (повечето минибусове го имат) те могат да топлят и вътрешното пространство.Ael написа:...Аз не разбирам от печки, но си мисля че след като има такава ,тя не трябва да топли само двигателя ,ами трябва и ние в купето да усещаме нещо...
Колата е служебна, аз нищо няма да тръгна да оправям. Намесих се само за да разбера дали е нормално да пуши така и да не топли купето. Ако си сигурен че има изгоряла свещ (гледам че си имал същите проблеми) ще я закарам във Форд да я оправят и този път ще бъда по настоятелен. Тя и без тва ми скърца сервото та и него да погледнат... Благодаря за изчерпателния отговор все пак деScott написа:...Ако искаш да си оправиш твоята регистрирай се в http://www.fordgalaxy.org.uk и потърси информация за Auxiliary heater - имаше много подробна статия от един руснак. Ако не се оправяш прати ми ЛС, ще изровя каквото бях събрал и използвал да реша същия като твоя проблем.
Ето малко техническа информация:
http://www.eberspacher.com/downloads/te ... manual.pdf
Страхувам се, че там няма да се занимават със смяна на свещ. Оторизираните сервизи сменят целия модул (печката) и цената не е никак приятна. Но пък колата е служебна...Ael написа:... ще я закарам във Форд да я оправят и този път ще бъда по настоятелен...