Страница 2 от 2

Публикувано на: 07 Яну 2009 12:24
от spritable
Задължително първото нещо което правя след като се запали двигателя е да пусна вентилатора поне на 2-ра степен и задължително да духа към прозорците. Забравиш ли да пуснеш вентилатора веднага след запалване, прозорците се изпотяват до толкова, че после много трудно вентилацията ги изсушава, дори и на 4-та степен. Мисля че това важи за температури около и под нулата.

Доста често в града пускам въздуха да циркулира само в купето и пускам климатика. Особенно полезно на някой светофар, зад някой Чавдар. Ако не пуснеш климатика, веднага се запотяват прозорците от влажността която няма къде да излезе при режим на циркулация само в купето. Та той изсушава въздуха и позволява да караш зимно време без да усещаш всяка кола пред теб и да караш със сухи стъкла.

Публикувано на: 07 Яну 2009 21:19
от Japanese_fever
Vesko написа:Изключена циркулация на въздуха в купето и по-висока температура в купето и няма проблем с изпотяването smile.gif
PO-visoka na temp. vkupeto trudno shte postignesh,a ko dvigatelq e toku-shto startiran. Drug vupros e, 4e ne e mnogo hubavo da se vzema topul vuzduh ot dvigatelq predi da e dostignal norm. rabotna temp., za6toto taka uveli4avash vremeto, za koeto dvigatelq dostiga do tazi temp.!

Problema, pone primen, e samo v na4aloto sutrin, posle kato zagree dvigatelq i naduesh parnoto na 6 vsi4ko izsuhva, no nomera da izsuhne predi tova i tozi efect se postiga s puskane na klimatika. smile.gif

Публикувано на: 09 Яну 2009 17:42
от jingo
Типично за градско шофиране ! Не ми се обобщава ,но
1.Вентилатора на Мах към предно стъкло
2.Отворен достъп на външен въздух,за да няма повишаване на влажността от издишаният от пасажерите въздух
3.При движение в града +нестоплен двигател и /или валеж ,най добре да отворим леко преден прозорец 1-2см,в предвид рязката температурна разлика и разлика във влажноста:вътре- вън няма препарат ,който би могъл да реши неудобството/не е проблем/
4.Не пушете,Не тръгвайте със съвсем студен двигател
5.Не искайте невъзможни неща в сложни метео условия.
6.Не тръгвайте с недобре почистено предно и задно стъкло,Страничните?Ами нали затова имаме странични огледала !
7.Това не е проблем,а част от физичните закони и даже Японеца не може да ги пребори,но се старае,като Ни снабдява автомобилите с разни глезотийки от сорта на затопляне на туй онуй,особено на последното
biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 09 Яну 2009 21:11
от MEGAHARD
да добавя и препоръчам да се изтупват краката от снега(до колкото е възможно), който би паднал на стелките

Публикувано на: 09 Яну 2009 21:26
от jingo
MEGAHARD написа:да добавя и препоръчам да се изтупват краката от снега(до колкото е възможно), който би паднал на стелките
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif :thumbsup: :thumbsup: laugh.gif laugh.gif laugh.gif Това съм го пропуснал !

Публикувано на: 09 Яну 2009 23:09
от Uncle Dido
Че откога в Бургас има сняг?!

Публикувано на: 09 Яну 2009 23:26
от doktora_84
при карина Е ситуацията е същата - пускам вентилатора да духа и винаги отвънка. Превлкючвам на циркулация вътре само когато карам продължително след някой дизел. Иначе варианта с прозореца също работи доста добре :thumbsup: