Страница 2 от 8

Публикувано на: 29 Дек 2008 03:01
от Bass_Man
5% more horsepower through the entire RPM range! - феномен biggrin.gif
Иначе така , както са кулера и последното гърне прегърнати няма ли да се подгряват взаимно ?

Публикувано на: 29 Дек 2008 09:51
от diver
Bass_Man написа:Иначе така , както са кулера и последното гърне прегърнати няма ли да се подгряват взаимно ?
Не мисля, че имаш голям избор, къде да боднеш кулера на кола със средноразположен двигател.

Публикувано на: 29 Дек 2008 10:12
от topc
Ima dve pedi rastoqnie ot garneto do intercoolera taka4e nqma problem a i coolera e izuliran s difuser i e nisko dolu na snimkata izglejdat blizko no si4ko e preceneno .

Публикувано на: 14 Фев 2009 22:43
от C7227BX
LordDigital написа:Ето ти коментари:

Турбинираш кола ,която не е за турбиниране на цена която е поне колкото да слижиш един леко пипнат 2ZZ.

Аиде решил си да си модерен със турбо ,ма пишеш 250 коня а буталата и биелките са ти заводските? - това е гаранциа за бомба със закъснител.

Дори и да ги смениш ,ползваш PFC централа която като я споменеш на некои тунингист във родината ,99% от тях ша са метнат на гугъл да разберат какво значи това съкращение.

Не на последно место ,колегите от СПОРТНО ТЕХНИчЕСКИя ,са пропуснали да ти завият половината гайчоци на колекторите wink.gif

Интересно, Лордче ти май и на TTE не вярваш че този двигател става за турбиниране?! Явно, ти си по-голям капацитет и от инженерите там, или просто си голям ъкъл?! Моля те, осветли нас глупавите притежатели на MR2 за какво точно стават колите ни! Аз и приятеля с турбо MRS-а много бихме искали да знаем. А аз лично пък горя от нетърпение да разбера ти на какво се возиш.

Публикувано на: 14 Фев 2009 22:56
от diver
Аре поредния....

Публикувано на: 14 Фев 2009 22:59
от agent dust
C7227BX написа: Интересно, Лордче ти май и на TTE не вярваш че този двигател става за турбиниране?! Явно, ти си по-голям капацитет и от инженерите там, или просто си голям ъкъл?! Моля те, осветли нас глупавите притежатели на MR2 за какво точно стават колите ни! Аз и приятеля с турбо MRS-а много бихме искали да знаем. А аз лично пък горя от нетърпение да разбера ти на какво се возиш.
мухахахаха laugh.gif лорда се вози на 1.5 хонда сивик, с предно, имаше си и радио, но го продаде за турбокит за 600 коня smile.gif

а ти на какво се возиш бе клоун? и къде измерихте 210 коня на колелата - демек поне 240 на вала - с тези смешни модове? и с какъв бензин го карате тва - зареждате от колонката за летящи чинии ли - специално за турбо бигачки с атмосферни бутала laugh.gif сега остава и газова уредба да сложите и сте просто феноменални smile.gif много книжки с приказки четете явно ...

Публикувано на: 14 Фев 2009 23:32
от b_d
Под секрет мога да издам, че Лорда е леймър най-ужасен, само се прави на разбирач и се опитва да ни впечатли като ползва сложни абревиатури.

Също така кара Шкода. По-конкретно - Шкода Рапид. За тези, които не знаят това е купе (демек с две врати) със задно разположен двигател. Вдига 160 и Лорда си въобразява, че кара космически кораб.

Изобщо не го слушайте. Колата е станала много яко и ако надуете още малко турбината сигурно ще стане изтребител с 350++ коня. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Евала, Респект и т.н.

Публикувано на: 14 Фев 2009 23:33
от C7227BX
diver написа:Аре поредния....
...поредният който не се вози на АЕ86 или там както го съкращавате ли?

Публикувано на: 14 Фев 2009 23:39
от C7227BX
maggkrabar написа:
C7227BX написа: Интересно, Лордче ти май и на TTE не вярваш че този двигател става за турбиниране?! Явно, ти си по-голям капацитет и от инженерите там, или просто си голям ъкъл?! Моля те, осветли нас глупавите притежатели на MR2 за какво точно стават колите ни! Аз и приятеля с турбо MRS-а много бихме искали да знаем. А аз лично пък горя от нетърпение да разбера ти на какво се возиш.
мухахахаха laugh.gif лорда се вози на 1.5 хонда сивик, с предно, имаше си и радио, но го продаде за турбокит за 600 коня smile.gif

а ти на какво се возиш бе клоун? и къде измерихте 210 коня на колелата - демек поне 240 на вала - с тези смешни модове? и с какъв бензин го карате тва - зареждате от колонката за летящи чинии ли - специално за турбо бигачки с атмосферни бутала laugh.gif сега остава и газова уредба да сложите и сте просто феноменални smile.gif много книжки с приказки четете явно ...
Леле, леле какви глупости, какви смешки. Да не би радиото да му е е било Нео?! Да не си се объркал с една нула след 60 ? А, аз си се возя на нещо дето ти може би ще си купиш след 10на години като събереш парички или мама ти даде. Ами след като толкова не вярвате елате ни на гости с колегата и ще разберете с какъв бензин зареждаме. А ние "бигачки" не караме само коли произведени в Япония а не някъде в Европа или Америка. Ами да ви сложиме разпечатката от Диното да хлъцкате с Лордчето ако искате?

Публикувано на: 14 Фев 2009 23:42
от C7227BX
bad_dog написа:Под секрет мога да издам, че Лорда е леймър най-ужасен, само се прави на разбирач и се опитва да ни впечатли като ползва сложни абревиатури.

Също така кара Шкода. По-конкретно - Шкода Рапид. За тези, които не знаят това е купе (демек с две врати) със задно разположен двигател. Вдига 160 и Лорда си въобразява, че кара космически кораб.

Изобщо не го слушайте. Колата е станала много яко и ако надуете още малко турбината сигурно ще стане изтребител с 350++ коня. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Евала, Респект и т.н.
:thumbsup: Колата на колегата наистина стана страхотно, а ти сигурен ли си за 160-те че не е по нанадолнище biggrin.gif ?! Недей под секрет мисля, че всеки който поназнайва ще разбере колко некомпетентен е всъщност.

Публикувано на: 14 Фев 2009 23:49
от b_d
C7227BX написа:
maggkrabar написа:
C7227BX написа: Интересно, Лордче ти май и на TTE не вярваш че този двигател става за турбиниране?! Явно, ти си по-голям капацитет и от инженерите там, или просто си голям ъкъл?! Моля те, осветли нас глупавите притежатели на MR2 за какво точно стават колите ни! Аз и приятеля с турбо MRS-а много бихме искали да знаем. А аз лично пък горя от нетърпение да разбера ти на какво се возиш.
мухахахаха laugh.gif лорда се вози на 1.5 хонда сивик, с предно, имаше си и радио, но го продаде за турбокит за 600 коня smile.gif

а ти на какво се возиш бе клоун? и къде измерихте 210 коня на колелата - демек поне 240 на вала - с тези смешни модове? и с какъв бензин го карате тва - зареждате от колонката за летящи чинии ли - специално за турбо бигачки с атмосферни бутала laugh.gif сега остава и газова уредба да сложите и сте просто феноменални smile.gif много книжки с приказки четете явно ...
Леле, леле какви глупости, какви смешки. Да не би радиото да му е е било Нео?! Да не си се объркал с една нула след 60 ? А, аз си се возя на нещо дето ти може би ще си купиш след 10на години като събереш парички или мама ти даде. Ами след като толкова не вярвате елате ни на гости с колегата и ще разберете с какъв бензин зареждаме. А ние "бигачки" не караме само коли произведени в Япония а не някъде в Европа или Америка. Ами да ви сложиме разпечатката от Диното да хлъцкате с Лордчето ако искате?

Слушай ЦЪРВУЛ,

ти верно ли си повярва, че може да впечатлиш някого с 210 куци прегряти коня и дамска кола, а?

Да не говорим, че ако си извадиш главата от гъза може да разбереш, че хората които псуваш имат коли с по два пъти и отгоре коне повече от твоя КЕНЕФ.

Или очакваш някой да охка и ахка колко си богат, щом можеш да си позволиш кола, ама не каква да е, а ДАМСКА...

С други думи или си смени тона, или си бий камшика.

ПАЛЯЧО!!!

Публикувано на: 14 Фев 2009 23:59
от C7227BX
Ти, нещо май взе да се засягаш лично а? Ами като са с толкова много коне да си ги пускат на някоя полянка да пасат. А относно псуването вземи ми прочети отговорите преди да си пишеш мнението за тона ми! Интересно, кое ли за теб не е дамска кола? Чакай сетих се, такава като твоята-ИЖ 412.„
А не разбирам защо трябва да е толкова грозно. В крайна сметка става въпрос за тойота и то хубава. А след като си регистриран тук би следвало да харесваш всички модели без да ги определяш за кой пол са.

Публикувано на: 15 Фев 2009 00:08
от agent dust
C7227BX написа:
diver написа:Аре поредния....
...поредният който не се вози на АЕ86 или там както го съкращавате ли?
глей сега играч. аз карам АЕ86, 1984г, атмосферка, двигател 1.6 грам непипан на 250 хил. км. тази година има 14(четиринайсе ако можеш да четеш цифри) любителски състезание из цялата страна - Плевен, Кюстендил, Калояново, Варна, Пловдив и Хасково. дай ми тая МР бесна машина 240 коня турбо мурбо изтребител - на която си искаш писта в БГ ще и сцепя гьона с мойте жалки 124 коня фабрични. та такива като теб и твоят гуру знаеш ли какво правят - купуват си билети и гледат как другите карат smile.gif или се пишат в клас 1.6 без да споменават че са с компресор. баси смешника laugh.gif забил някаква турбина от субару и решил че фанал господ за шлифера laugh.gif

на тоя МР2 тунер, ножеш да му кажеш, че на на мен капачката на радиаторът ми е по-бигачкова от всички железарии по дамската му кола laugh.gif истинско ТРД на 1.3 бара. за 35лв. всяка тойота с такава капчка ще му напука петите smile.gif

освен това Лорда кара тойота икона - кара я цървул такъв, не пише за нея. има няма пестин коня.

Публикувано на: 15 Фев 2009 00:24
от C7227BX
Ти се сърдиш на мене а не забравяш, че ти започна да се заяждаш. Тук става въпрос за това, че всички вкупом отричате нещо което е факт и изглежда не можете да се примирите с това. Аз също харесвам АЕ86 както и всички други модели на тойота но мразя всезнайковци дето само говорят без покритие като вашето велико Лордче. И все още не проумях защо всички сте толкова настървени към MR2-те било то с турбо или без. А, що се отнася до спецпването на гьона аз съм ти навит дори и да съм без турбо където кажеш в родната Столица пък да видим "бигачката" или бегачката ти как върви.

Публикувано на: 15 Фев 2009 00:34
от agent dust
C7227BX написа:Ти се сърдиш на мене а не забравяш, че ти започна да се заяждаш. Тук става въпрос за това, че всички вкупом отричате нещо което е факт и изглежда не можете да се примирите с това. Аз също харесвам АЕ86 както и всички други модели на тойота но мразя всезнайковци дето само говорят без покритие като вашето велико Лордче. И все още не проумях защо всички сте толкова настървени към MR2-те било то с турбо или без. А, що се отнася до спецпването на гьона аз съм ти навит дори и да съм без турбо където кажеш в родната Столица пък да видим "бигачката" или бегачката ти как върви.
гонки в столицата? звучи научно - тук няма писта. има 14 любителски състезания през 2009 в цялата стрна и всички тойоти са манна небесна. и аз карам само на писта, в града спазвам знаците и светофарите и кара като леля.

не е проблема в МР2 - колата е фантастична. проблемът е в нещата, в които сте повярвали. т.е. тунерът ви е наговорил врели-некипели и вие се връзвате. колата не е толкова мощна, а тойота нямат чак такъв двигател. и лорда не кара сивик 1.5 smile.gif и ще ти спукам гьона на която ми кажеш писта в БГ.

за останалите, да гадаем - 180кс, 200 на изцеждане и с риск да се прибере на репатрак. все пак е тойота. 200кс не е непосилно с атмосферни бутала.

след разни АЕ86 и друсащи субара, планирам следващата ми кола да е МР2. за предпочитане - грам непипана smile.gif