Страница 2 от 2

Публикувано на: 20 Дек 2008 00:05
от Bass_Man
Има ли аналог на Авенсиса в САЩ ? Че баш тоя модел се оказа много упорит от към мануал . Или в коя друга слагат твоя мотор ?

На български се казва ръководство за....

Публикувано на: 20 Дек 2008 18:41
от Totalen
Още Паисий е казвал нещо по темата за езика...
А ръководства има - и английски на Хайнес и руски на Аутодейта - аз имам от второто.А в интерес на истината конструкцията на ходовата част е идентична с Карина Е, също и двигателите до 2000 год. cool.gif

Публикувано на: 21 Дек 2008 02:06
от Bass_Man
Тоталка бате ти явно не си виждал ремотна инструкция от Тойота за да я сравняваш с тази на Хайнс или с това безподобно гадно нещо Autodata !!! Нито едното не става за реален ремонт и не се и доближава по изчерпателност на информацията до оригиналните инструкций . Които обаче за този модел се оказаха почти невъзможни . Тъпото е , че го няма този модел за САЩ иначе в ALLDATA има нужното инфо . Специално за двигателя все трябва да го има и на някоя друга кошница по хамериканско .

За техническите ръководства...

Публикувано на: 21 Дек 2008 12:02
от Totalen
Ами сигурно съм ти бате, защото съм инженер с 24 год. стаж(учил съм по времето, когато изпитите не се купуваха). И съм виждал какво ли не, включително и фирмени материали на Тойота. Наистина са много добри, но в Булгаристан не могат да се открият - в мрежата се намират само за стари системи и коли, над 15 години.
Хайнес наистина не е кой знае какво - има недобри снимки, данни и невинаги точни обяснения, без схеми и чертежи. Но руските издания на АУТОДЕЙТА са доста по-добри.
Личният ми опит води до извода, че смяната на повечето възли и агрегати на Тойота е лесна, ремонтът на някои обаче е сложен.Аз засега си върша всичко сам, защото знам квалификацията на сервизните "специалисти". tongue.gif

Re: За техническите ръководства...

Публикувано на: 22 Дек 2008 06:43
от Bass_Man
Totalen написа:Ами сигурно съм ти бате, защото съм инженер с 24 год. стаж(учил съм по времето, когато изпитите не се купуваха). И съм виждал какво ли не, включително и фирмени материали на Тойота. Наистина са много добри, но в Булгаристан не могат да се открият - в мрежата се намират само за стари системи и коли, над 15 години.
Хайнес наистина не е кой знае какво - има недобри снимки, данни и невинаги точни обяснения, без схеми и чертежи. Но руските издания на АУТОДЕЙТА са доста по-добри.
Личният ми опит води до извода, че смяната на повечето възли и агрегати на Тойота е лесна, ремонтът на някои обаче е сложен.Аз засега си върша всичко сам, защото знам квалификацията на сервизните "специалисти". tongue.gif
Глей ся по твое време не са се купували изпиттите , а са се давали за партизански и прочие заслуги към партията и народа biggrin.gif . И за това сега сме и на този хал де !!!
А иначе за всички Авенсиси след неговия се намират инструкций , както и за всички Карини преди това . Обаче точно за този няма . Или поне не е широкодостъпен . А по Хайнес или Аутодата не е добре да си правиш ремонти защото с очите си съм виждал огромни разлики в белези за зацепване и сила и начин на затягане . Тези двете стават единствено да видиш някоя букса къде ти е и евентуално какво масло да сложиш . Иначе за по сложни манипулаций не са сигурен източник .
Ако колата ти я има в ALLDATA е много по-добре да я ползваш нея . Даже има и сервизните бюлетини .
Относно квалификацията на "специалстите" е обществена тайна , че такава просто няма :whistle: .