Страница 2 от 4
Публикувано на: 12 Дек 2008 17:56
от neron8205
az v4era kato bqh pri nego,merixme raztoqniq nz si kakvo tam,na toplo,na stydeno i kaza 4e vsi4ko e OK,gleda kompresiqta na drugite be6e..............11 i ne6to
sipva i maslo v cilindrite pak meri i kaza 4e sa dobre
dnes mi se obajda Rymen i kaza 4e e proveril icenata ve4e 6te e okolo 800lv
samo 6laifa na glavata bila 250lv,kakav e toq 6laiv za tolko pari nz,no znam 4e nikoga pove4e nqma da si otkaram kolkata tam,a ne znam vie ot kakvo se dovolni ot nego
Публикувано на: 12 Дек 2008 23:51
от Bass_Man
neron8205 написа:az v4era kato bqh pri nego,merixme raztoqniq nz si kakvo tam,na toplo,na stydeno i kaza 4e vsi4ko e OK,gleda kompresiqta na drugite be6e..............11 i ne6to
sipva i maslo v cilindrite pak meri i kaza 4e sa dobre
dnes mi se obajda Rymen i kaza 4e e proveril icenata ve4e 6te e okolo 800lv
samo 6laifa na glavata bila 250lv,kakav e toq 6laiv za tolko pari nz,no znam 4e nikoga pove4e nqma da si otkaram kolkata tam,a ne znam vie ot kakvo se dovolni ot nego
Нито го знам нито го познавам !
Ама най-вероятно в шлайф на главата е имал предвид това , което ти писахме преди това , а не само шлайф !!! Което си е реална цена .
И другото , което е ако намериш някой да ти направи само един клапан без да бара нищо друго ( което най-вероятно и ще стане ) ще е някаква супер циганийка . И ще я направиш колата колкото за продаване според мен .
Публикувано на: 20 Дек 2008 20:52
от neron8205
kolegi,maistora mi se obadi i mi kaza,4e iamam 7 krivi i edin mn zle klapan(toq na 4 cilindar)
vaprosa mi e tva normalno li e,i vaob6te vazmojno li e ili samo me ebava za pove4e pari?
to az taka i taka 6te mu gi dam kato sam se hvanal na horoto ama vse pak da si znam

Публикувано на: 21 Дек 2008 02:27
от Bass_Man
Това най-вероятно означава , че колата е късала ремък/верига някога и е имало среща от близък вид бутало/клапан . И е съвсем вероятно просто отиди да ги видиш ако се съмняваш . Не вярвам да държат седем криви клапана , като от твоята глава в чекмеджето .
Публикувано на: 21 Дек 2008 10:08
от diver
Bass_Man написа:Това най-вероятно означава , че колата е късала ремък/верига някога и е имало среща от близък вид бутало/клапан . И е съвсем вероятно просто отиди да ги видиш ако се съмняваш . Не вярвам да държат седем криви клапана , като от твоята глава в чекмеджето .
само дет при такава среща се кривят обикновенно два клапана ...Интересно, при 7 криви как не е работила като шевна машина, и как е имала 11 бара на всичите цилиндри?!
Публикувано на: 21 Дек 2008 13:11
от neron8205
i az ne moga da si go obqsnq.
a za klapanite kaza 4e 6te mi gi dade(starite) da gi vidq,oba4e nqma logi4no obqsnenie
Публикувано на: 21 Дек 2008 15:22
от Scott
diver написа:...Интересно, при 7 криви как не е работила като шевна машина, и как е имала 11 бара на всичите цилиндри?!
Клапани се кривят и от объркване на скоростите - ако включиш на 2-ра вместо на 4-та със 150км/ч, което често се случва при тази кола.
Публикувано на: 22 Дек 2008 06:58
от Bass_Man
Scott написа:Клапани се кривят и от объркване на скоростите - ако включиш на 2-ра вместо на 4-та със 150км/ч, което често се случва при тази кола.
Да и пак се получава близка среща biggrin.gif .
Явно тоя само дето не е крив е най-гъвкав/еластичен и за това е прав сега biggrin.gif . Ама по-добре и него да ти го сменят .
Публикувано на: 22 Дек 2008 07:52
от neron8205
e da to i 8-te 6te mi smenqt,pasnat i nz si tam kakvo o6te biggrin.gif
misalta mi be6e,dali e normalno pri tazi kompresiq(a tq be6e naistina tolkova,za6toto i q vidqh) da sa krivi vsi4kite klapani.

Публикувано на: 23 Дек 2008 20:24
от diver
neron8205 написа:e da to i 8-te 6te mi smenqt,pasnat i nz si tam kakvo o6te biggrin.gif
misalta mi be6e,dali e normalno pri tazi kompresiq(a tq be6e naistina tolkova,za6toto i q vidqh) da sa krivi vsi4kite klapani.

8?! за къв двигател говорим последно?
Публикувано на: 23 Дек 2008 20:41
от Uncle Dido
Точно преди два дена свалях глава на Опел 2000, 16в. Беше скъсал ангренаж и 11 клапана бяха фира. Момчето си взе главата, каза че ще си я направи и на следващия ден я донесе готова. Напаснати клапани, шлайф - 0,2 - и излъскана на пароструйка. Сменени и гумички. Е цялото това нещо - за 115лв.
Кви 250лв.?!?! За шлайф...Само?!?!
Публикувано на: 24 Дек 2008 01:43
от Bass_Man
Fido Dido написа:Е цялото това нещо - за 115лв.
Може ама сигурно без да се барат легла и водачи ?
И в това число цената на новите клапани и гумичките ли ?
Публикувано на: 24 Дек 2008 09:09
от diver
Fido Dido написа:Точно преди два дена свалях глава на Опел 2000, 16в. Беше скъсал ангренаж и 11 клапана бяха фира. Момчето си взе главата, каза че ще си я направи и на следващия ден я донесе готова. Напаснати клапани, шлайф - 0,2 - и излъскана на пароструйка. Сменени и гумички. Е цялото това нещо - за 115лв.
Кви 250лв.?!?! За шлайф...Само?!?!
Хм, само гумичките са 60 кинта, шлайфа нема как да е по-малко, нови клапани, после ремък, хубава гарнитурка, а на Ц20ХЕ-то хидравличните повдигачи са 70лв парчето х16 ... заболя ме главата да смятам...Ако се прави като хората, 1.5к ги минава като стой та гледай. За капак, колбеншмид главите пробиват вода/масло между 2 и 3 цилиндър. На ренген изглежда перфектно ма после оу изненада....
Публикувано на: 26 Дек 2008 20:20
от neron8205
kolata mi nqma da egotova ,za6toto glupacite ot serviza edva v4era mi kazaha,4e ne mogat da namerqt klapani i sled nova godina.
mojete li da si predstavite?
nqma takiva pedali,moje i dobre da mi napravqt kolata,no az sum mn negativno nastroen kum tozi serviz ve4e,i nikoga nqma da stupq tam pove4e.
po dobre da si q bqh otkaral v tm auto,mai

Публикувано на: 27 Дек 2008 22:15
от diver
интересно как се пасват клапани без клапани....