Страница 2 от 8
Публикувано на: 20 Ное 2005 21:14
от Japanese_fever
PAKETA_1 написа:Навряна, в смисъл 4х4, турбо, интеркулер, маслен радиатор...по трудно е да се работи над нея...
Aha, az maj sum vijdal nqkolko snimki pod kapaka. Igla da pusne6 nqam kude da padne, det se vika.
Ne e li to da si vijda6 poluoskite ne e si rabota. Taka i se oskupqva podrujkata, za6toto pri remont trqbva da se mahnat nqkoi 4asti, koito sa zdravi za da se dostigne do s4upenite i kato znam, 4e tuk e okolo $70ph i malko stava kofti.

Публикувано на: 21 Ное 2005 01:45
от ugabuga
PAKETA_1 написа:Навряна, в смисъл 4х4, турбо, интеркулер, маслен радиатор...по трудно е да се работи над нея...
i pod neia pak e trudno
i lorde, te po cel sviat sa dosta redki

Публикувано на: 21 Ное 2005 09:48
от DANIEL
DANIEL написа:

някой може ли да ми каже къде се намира номера на двигатела

още ме интересува

Публикувано на: 21 Ное 2005 10:14
от b_d
Супер е колицата - да се кефиш максимално!!!
За номера поглегни блока точно до скоростната кутия.
Публикувано на: 21 Ное 2005 10:31
от cj
DANIEL написа:мерси за поздравленията,
След като чу нашето мнение, време е и ние да чуем твоето. biggrin.gif Какви са първите ти впечатления от автомобила? В какво състояние го взе? Имал ли е удари? Как се държи на пътя?
Публикувано на: 26 Ное 2005 13:35
от DANIEL
малко снимки
Публикувано на: 26 Ное 2005 16:01
от ugabuga
ba si iakata kola! ne stiga che e GT4 ami a i limited edition.
Sega ti triabva edin turbo timer i boost controller i edno FMIC (front mounted intercooler) ili puk mojesh da si ia ostavish stock i da si se kefish taka.
Публикувано на: 26 Ное 2005 17:43
от Japanese
ugabuga написа:ba si iakata kola! ne stiga che e GT4 ami a i limited edition.
Sega ti triabva edin turbo timer i boost controller i edno FMIC (front mounted intercooler) ili puk mojesh da si ia ostavish stock i da si se kefish taka.
Naistina izglejda zabelejitelno!
I Karlos Saints si ostavil podpisa daje!
Bravo, bravo!
Публикувано на: 26 Ное 2005 21:18
от LordDigital
МДа супер изглежда ,ма джантите са мноо Скини.
Наи-лесно ча е да им сложиш леко фланци ,по-голем от заде специално.
А за модификациите ,аз ти препоръчвам ако не изкаш да слагаш много пари просто BPU:
Boost Controller
FMIC
Auspuh + Filtar
Публикувано на: 27 Ное 2005 06:41
от ugabuga
be to taka sa pochva. kato vidi kolko lesno se naduva taia kola, shte iska po burza i po burza da ia pravi
Публикувано на: 27 Ное 2005 12:16
от DANIEL
първо да я регистрирам, после има някав проблем с маслото, дали турбото, дали гумички и аз още незнам, като я разхвърля ще вида кво ще излезе и чак след това ще се добера до идеите дето ми давате
Re: Нов член в отбора
Публикувано на: 03 Дек 2005 20:43
от juri_galev
[quote="DANIEL"]Здравейте на всички, видях форума и реших да се регестрирам защото преди няколко дена си взех една моя мечта от детството biggrin.gif , а именно TOYOTA CELICA 2.0 i 16V Turbo 4WD (T18) 94г
Ще съм благодарен ако някой ми даде повече инфо за този автомобил[/quote]
Znachi sega chak zacepvam.No predi tova da ti chsetitq kolicata i da ti kaja che izbora ti e mn dobur.Gledam az Tunin.bg i gledam DANIEL BMW a znachi ti si sushtiq s tezi dvete bmw koito gi prodavash.A sega veche si gord sobstvenik na toyota

pojelavam ti mnogo bezavariini kilometri s Celica-ta

Публикувано на: 03 Дек 2005 22:54
от agent dust
DANIEL, имаше едно видео с жълтото беемве - палеше асвалта - май беше същото, което продаваш
пък тойотата няма какво да се коментира - уникална е просто! аз лично такава наживо съм виждал само една, но беше доста "по-малка".
Публикувано на: 03 Дек 2005 23:04
от DANIEL
Еййй, и тук ме разкрихте biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
и жълтото и кабриото ги продавам
Публикувано на: 17 Фев 2006 04:50
от amiyavor
3S-GTE 90-94g. 204hp - 6000rpm
3S-GTE 94-99g. 242hp - 6000rpm
3S-GTE 90-97 CARLOS SAINTZ LIMITED EDITION = 260hp 6000rpm
TOVA E ISTINATA - UCELIL SI CELICATA DA TI E CHESTITA !!!
