Страница 2 от 3
Публикувано на: 12 Окт 2009 13:00
от Spaski87
Да но въпроса е че няма лепенки и видни следи от това, че е правена. Тези разговори в голф форумите. Имайте търпение за .MOV имам нужда от кодекси за да кача видеото, а да и още нещо най-малкия .MOV файл е с големина от 300 MB.
Публикувано на: 12 Окт 2009 13:21
от Georgimitrovich
Колега клипчетата какво ще ми покаже? На дино ли сте я качили?
Може пък колегата да е сложил някакъв такъв сет
Гаранирали 40к.с. и пак не става сметка да се вмести в 2к. Колега, моля те, напишете какво е правено на колата. Не се заяждам, наистина ми е лубопитно

Публикувано на: 12 Окт 2009 13:24
от Spaski87
Знам, че си голям фен на Тойота имай търпение до 1 час ще видиш всичко ! 16 видеа конвертирам в Divx формат после ги качвам.
Публикувано на: 12 Окт 2009 13:39
от Georgimitrovich
Публикувано на: 12 Окт 2009 18:19
от Slayer
Кво става Жоре? Изгледа ли клипчетата? Виде ли са? Неверник!!!

Публикувано на: 12 Окт 2009 18:24
от Georgimitrovich
Не съм още. Има ли нещо интересн. Сподели де, що да съм неверник ?
Публикувано на: 12 Окт 2009 20:32
от sskk87
Искам и аз да видя клип4етата

Публикувано на: 12 Окт 2009 20:36
от Spaski87
sskk87 написа:Искам и аз да видя клип4етата

Поснати са вече колега
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... highlight=
Публикувано на: 13 Окт 2009 23:00
от Vokil
Колата има турбо TDO4HL-13G ,интеркулър от бензинова ланча делта ,дюзи 440 кубика от супра ,мегаскуирт с процесор единица и платка версия 2.5 ,комутатор от форд(едис 4) ,генерация на 60мм. ,спортен филтър изнесен пред радиатора ,Ръчно правени колектори (много къси

) ,подложка под главата и две гарнитури. И отскоро керамичен съединител за съжаление още се вози в багажника ,надявам се за кратко

Хах пропуснах най важното нещо което има колата собственик с много мерак

Публикувано на: 13 Окт 2009 23:09
от Spaski87
Vokil написа:Колата има турбо TDO4HL-13G ,интеркулър от бензинова ланча делта ,дюзи 440 кубика от супра ,мегаскуирт с процесор единица и платка версия 2.5 ,комутатор от форд(едис 4) ,генерация на 60мм. ,спортен филтър изнесен пред радиатора ,Ръчно правени колектори (много къси

) ,подложка под главата и две гарнитури. И отскоро керамичен съединител за съжаление още се вози в багажника ,надявам се за кратко

Хах пропуснах най важното нещо което има колата собственик с много мерак


biggrin.gif
Публикувано на: 14 Окт 2009 10:13
от Georgimitrovich
то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв.

(говорим със се труда, настройване и пр. )
Публикувано на: 14 Окт 2009 10:33
от b_d
там някъде е цената при положение, че турбото и кулерът не са нови.
Отделна тема е въпросът как се държи и колко е надеждно сравнено със 3SGTE и дали си струва. Иначе е ясно, че става.
В крайна сметка е важно собственикът да се кефи и евала на колегата, че го е направил.
Аз лично предвид опита, който имам 100% бих скочил на 4х4 със заводско турбо, което после да сменя с по-истинско без да ми се налага да правя кой знае какви интервенции.
Естествено не на последно всичко зависи от бюджета.
Публикувано на: 15 Окт 2009 00:09
от Vokil
Georgimitrovich написа:то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв.

(говорим със се труда, настройване и пр. )
Никога не съм казвал че 2000лв включват труд ,труда е от мен

Винаги съм казвал че 2000 са за части и за услуги от стругар ,за лазерно рязане на разни фланци ,за маркучета скобички и такива дреболийки

Проектите на всички фланци включително подложката за главата съм си ги правил сам на корел ,колелото 36-1 за едиса е от Джейми ,генерацията съм си я правил сам тръбата и кривките са от "Косер" Настроиките също са си мое дело ,достигнати след доста четене и главоболия тип грешка проба.Зная че най-лесно е да се купи готов продукт и с минимални усилия да го нагодиш към нуждите (вижданията) си но на мен ми е тръпка да правя нещата сам и да зная всяко нещо в колата ми какво точно прави там.Далеч съм от мисълта че е най-бързата или най-хубавата но си е моя направена както ми харесва макар че,имам още идеи които са в процес на разработка.

Публикувано на: 15 Окт 2009 00:22
от Spaski87
Vokil е много точен човек

. Днес раздвижихме заедно с него закупената от мен турбина

Публикувано на: 15 Окт 2009 09:19
от b_d
Vokil написа:Georgimitrovich написа:то хубаво мерака, ама ся как да повярвам че всичкото тва струва по малко от 2000лв.

(говорим със се труда, настройване и пр. )
Никога не съм казвал че 2000лв включват труд ,труда е от мен

Винаги съм казвал че 2000 са за части и за услуги от стругар ,за лазерно рязане на разни фланци ,за маркучета скобички и такива дреболийки

Проектите на всички фланци включително подложката за главата съм си ги правил сам на корел ,колелото 36-1 за едиса е от Джейми ,генерацията съм си я правил сам тръбата и кривките са от "Косер" Настроиките също са си мое дело ,достигнати след доста четене и главоболия тип грешка проба.Зная че най-лесно е да се купи готов продукт и с минимални усилия да го нагодиш към нуждите (вижданията) си но на мен ми е тръпка да правя нещата сам и да зная всяко нещо в колата ми какво точно прави там.Далеч съм от мисълта че е най-бързата или най-хубавата но си е моя направена както ми харесва макар че,имам още идеи които са в процес на разработка.

След като те кефи процеса на правене си тръгнал по правилния път. По този начин ще може да научиш доста ползвайки сравнително евтина платформа и части. След това, ако прецениш, че си струва може да скочиш и на по-дълбоко
