Страница 2 от 4
Публикувано на: 22 Ное 2008 23:00
от Kiki
Me4oKyX написа:Kiki - вече съм отговарял на този въпрос..... Но айде пак....
Защото, ако ти е дадат с пълната мощност, изпъскателната система ще е друга, по-сложна - следователно по-скъпа. Окачването ще трябва да е пак по-скъпо, спирачките ще трябва да ги направят по-силни, за да имаш по-сигурно усещане..... Всичко това води до мнооого разходи, които те спестяват.... Същата е логиката и с ксеноновите фарове - един хубав комплект е ~100$, за тях може и на 50 да идва при големи бройки - но не ги слагат заводско, освен ако не си ги платиш..... Автомобила е изчислен до стотинка, за да им излезнат сметките... Това завдигане ще им струва 2000$ примерно, но до теб ще стигне на 6000, само за тези коне.... А и повечето автомобилни компаний предлагат чип-ване , за което взимат по 1000 евра... Що да се лишат от тези приходи и да се набутат с гореспоменатите разходи ?!?! biggrin.gif Една промяна на Тойота им струва милиони, за това
P.S. Новият Urban Cruiser e 1.4 D4D 90hp, но е 205Нм - вместо досегашните 190....Разликата в Круйзерите е много малка в к.с., но въртящия момент е силно засегнат ..... 163к.с., 166к.с. и сега 173к.с. и съответно 343Нм и 410 за по-новите два... Разликата - софтуер и променени допустими граници, като тези промени идват и с покриването на по-новите норми за вредни емисий

Т.е. плащаш - получаваш, но Тойота същевременно предлагат бокс за Круйзера и го правят 204к.с. и 480Нм....

Добре де, в такъв случай, не правим ли голям риск с монтажа на чиповете и увеличението на мощността, а спирачките, окачването, изпускателната система и какво още не, оставот непроменени? Това не е ли компромис със сигерността на нас и семействата ни?
Публикувано на: 22 Ное 2008 23:11
от Bass_Man
Разбирасе , че поемаме риск! Но ние поемаме риск и докато спим с отворена уста или ходим по улицата ! Важното е риска да е премерен и да има смисъл от него . Иначе ставаш част от статистиката !
Защото , както по-голямата мощност ни дава възможност да развием по-голяма максимална скорост , която дали ще е 170 или 190 км/ч ако се помажем някъде сме еднакво мъртви ! Така и ни дава възможността да правим по-пъргави и безопасни изпреварвания по нашите смотани пътища . Така , че човек трябва да знае какво търси .
Публикувано на: 23 Ное 2008 00:38
от Me4oKyX
Бокса както каза Басманчо, не е само за да настъпваш до дупка.... С него наистина имаш по-спокойно задминаване, по-тихичка е колага, разхода пада при спокойно каране.... Двигателя работи по-меко

Ако го слагаш, само и само да се режиш е едно, но ако го ползваш, както аз примерно, главно защото искам да ми е безшумна и мека количката, нещата са доста различни

Аз моя бокс дори не съм го надул на макс, а е на 50% laugh.gif Когато някой клиент иска да види МАХ ефекта - го пускам на мах, но иначе си карам на половината. По същата логика, аз искам да сложа на Королата 286мм дискови апарати с по 6/8 цилиндъра на апарат - нещата са двойни - спирам по-бързо, по-безопасно и по-сигурно - другата страна е, че аз спирам за 35м от 100 до 0км/ч, или за 7м от 45км/ч..... Въпросът е това безопасно ли е или по-лошо??? Колко от колите зад мен могат да спрат толкова бързо ? Едно рязко спиране, за да не блъсна куче не ме ли прави мишена за някой ТИР или камионче, което по никой начин не може да спре и ще ме направи на хармоника.....

Всяко добро си има и лоша част - въпрос на позлване и дали можеш да го ползваш както трябва - както бокса, да не се цепиш където не трябва, така и яките спирачни апарати - един шофьор ще види за секунда дали няма някой зад него и тогава ще лепне спирачките на МАХ(или си гледа и е наясно къде е МПС-то зад него), други шофери дори не си поглеждат огледалата - лепат спирачката и им са нанизват още 4-ма, щото те не могат да спрат за толкова малко разстояние

Всяко нещо трябва да се взима и ползва със ясна мисъл за всичките + и - които може да има....
Публикувано на: 23 Ное 2008 09:11
от ugabuga
tia kseonovi farove det gi prodavat ne sa napraveni za reflektori na halogeni. prosto ne mogat da fokusirat svetlinata kakto triabva i ima luchove deto letiat v nebesata.
edinstvenito istinski HID-ta za men sa projectors, koito struvat para no ima zashto.
Публикувано на: 23 Ное 2008 10:58
от mitkoa
Здравей Me4oKyX,
Прочетох и предишните ти мнения относно Powebox-a.Определено и аз ще ти стана клиент, просто чакам да мина 25 000 км, както си написал в предишните теми.Мислех като му дойде времето....след 2-3 месеца, като евентуално стигна тези км да те питам, но пък защо не и сега, може да е полезно и за пусналия темата и останалите.
С Аурис 1.4 D-4D съм.Как се разпределя въртящия момент след поставянето на тази кутийка, т.е оставам ли пак с 1800-3000 максимален въртящ или си имам пик някъде и през останалите обороти не е постоянен.Напиши моля те и как се променя колата по показатели - ускорение 0-100, доускорение ( тук поне за мен е най-важно ), максимална скорост.За доускорение поне за мен е най-важно, не изпитвам желание да ходя на драг или други подобни.
Благодаря
Поздрави
Публикувано на: 23 Ное 2008 11:52
от klim4o
mitkoa написа:Здравей Me4oKyX,
Прочетох и предишните ти мнения относно Powebox-a.Определено и аз ще ти стана клиент, просто чакам да мина 25 000 км, както си написал в предишните теми.Мислех като му дойде времето....след 2-3 месеца, като евентуално стигна тези км да те питам, но пък защо не и сега, може да е полезно и за пусналия темата и останалите.
С Аурис 1.4 D-4D съм.Как се разпределя въртящия момент след поставянето на тази кутийка, т.е оставам ли пак с 1800-3000 максимален въртящ или си имам пик някъде и през останалите обороти не е постоянен.Напиши моля те и как се променя колата по показатели - ускорение 0-100, доускорение ( тук поне за мен е най-важно ), максимална скорост.За доускорение поне за мен е най-важно, не изпитвам желание да ходя на драг или други подобни.
Благодаря
Поздрави
колега по рано в темата има дино графика , разгледаи я , мисля , че е на второто мнение отваря се с акробат
Публикувано на: 23 Ное 2008 11:55
от klim4o
и никои не каза дали ще издържи маторя на по голям надув ?

Публикувано на: 23 Ное 2008 15:17
от Bass_Man
Всеки един турбо мотор ( не състезателен !!!! ) може да издържи без никакви ядове от 20% до 30% зорене без опасност от каквото и да било .
Освен разбира се ако няма някаква "ахилесова пета" самия модел . Иначе масово това правило си важи и на този принцип бачкат PBox-овете и чиповете .
Публикувано на: 23 Ное 2008 17:05
от Kiki
Bass_Man написа:Всеки един турбо мотор ( не състезателен !!!! ) може да издържи без никакви ядове от 20% до 30% зорене без опасност от каквото и да било .
Освен разбира се ако няма някаква "ахилесова пета" самия модел . Иначе масово това правило си важи и на този принцип бачкат PBox-овете и чиповете .
Да това е така. Всички мотори се изчислени така, че да издържат на до 30% допълнително натоварване. Например в "Раssat" слагат един и същи мотор 1,9TDI, съответно 101 и 130к.с. Доказано е обаче, че напомпаният мотор-130к.с. има по-малък ресурс. Това го четох в немското издание на "Авто мотор спорт".
Публикувано на: 23 Ное 2008 17:24
от klim4o
добре по тази логика може да се надуе турбото и да се сложи един повер бокс и да се извадят около 140 кс ? или съм в грешка

също ако това се направи дали мотора няма да даде фера на 5000 км след интервенцията
Публикувано на: 23 Ное 2008 22:33
от Me4oKyX
klim4o - дребосъка ти с 115к.с. и 240Нм ще върви мнооогоооо прилично... Надуване на турбото може да има дооооста сериозни последствия.... Ако не ти пука за ресурса е друг въпрос, но говорим за допустими доста прилични промени без да скъсяваш живота на двигателя. Ако го караш винаги на МАХ със или без бокс ще го издухащ бързо

Има си граници, при които екстра натоварването не е фатално

Публикувано на: 23 Ное 2008 22:49
от Bass_Man
При VW е нормално да е така защото те са си малко бавноразвиващи се biggrin.gif laugh.gif ( с риск да ме залее вълна от недоволство го казвам ) .
Но при БМВ 2 литра дизел има модификаций от 163 до 204 ( може да бъркам с 1-2 коня ) , които без проблеми си качват по 20% отгоре и така можем да получим 2 литра дизел 240 коня biggrin.gif . Което вече си е едно доста пъргаво моторче

.
Публикувано на: 24 Ное 2008 21:22
от diver
Bass_Man написа:При VW е нормално да е така защото те са си малко бавноразвиващи се biggrin.gif laugh.gif ( с риск да ме залее вълна от недоволство го казвам ) .
Но при БМВ 2 литра дизел има модификаций от 163 до 204 ( може да бъркам с 1-2 коня ) , които без проблеми си качват по 20% отгоре и така можем да получим 2 литра дизел 240 коня biggrin.gif . Което вече си е едно доста пъргаво моторче

.
Търся търся търся непушещо БМВ дизеларка по магистралата, ма нещо ненамирам такива....Слушам Х5-ци за по 100000 как бачкат по-шумно от 20 годишна френска дизелова дръга и се чудя...Представям си 2000кубика, изрязан на 240 коня, колко ще изкара...
Публикувано на: 25 Ное 2008 00:28
от Bass_Man
Е че какво ти дреме ? Има си 5 години гаранция или 150 000 км + допълнително осигуряване за ремонти ! Взимаш и даваш газ колкото можеш laugh.gif . BTW модела е вече на повече от една година ( или около една година ) така , че ако имаше сериозни проблеми отдавна щеше да смърди целия интернет .
Иначе , като цяло на французите малките мотори до към 2.0 литра не са им чак толкова лоши . Те си страдат повечко от периферия и мека ламаринка . До колкото си спомням последните години БМВ направиха малки моторчета в комбина с Пежо групата .
За светъл пример от близкото минало мога да дам едно Пежо на приятел купено чисто ново . Което е на 25 000 км и ходи доста пъти за софтуери и за не знам си какви тъпотий и най-накрая точно , като му изтече гаранцията ( по време да кажем 3 години ) му думна някакво клапанче дето сигурно не струва повече от 1,5-2лв. Обаче понеже не се продавало отделно му викнаха цяла генерация барабар с турбото за около 2500 лв !!!! И между другото все още пежото му ходи по майстори защото след смените във фирмения сервиз така и не се оправи . Но реално сериозен проблем не е имало по мотора . Само неща дето в БГ нямат управия , а във Франция може би щяха да го фикснат за 30 мин .
Публикувано на: 25 Ное 2008 11:11
от diver
Bass_Man написа:Е че какво ти дреме ? Има си 5 години гаранция или 150 000 км + допълнително осигуряване за ремонти ! Взимаш и даваш газ колкото можеш laugh.gif . ...
Е мене не ми дреме по две причини.
Първо съвместно съжетелство с дизел не се отразява добре на последния. Резултат 1 мерцедес 300Д прехвалено здрав двигател - 2 ремонта. И 1 двигател Пежо 1.9Д още по-прехвалено здрав....
Второ да дадеш > 100К за кола дет неизлиза от сервиза - не благодаря.