+ хубави кабели, свещи .И винаги слагайте читаво масло !!newmiro написа:то даже не е чип. нитересувах се. говоря за дигитал тунинг. понеже няма чип за Е11, ти слагат пауър бокс, а в страницата швейцарската си пише, че пб не дава изписаната мощност, а по-малка. много хора, които разбират ми казаха, че с тоя компютър не може да се направи нищо. ако искаш повече мощност карай си я със най-скъпия бензин.
Чип туниг на Е11. Да или Не?
В този сайт http://www.toyota-master.ru/services/dvigatel/ за 4EFE пише:
"E" (R4, ремень)
Основная "малолитражная" серия. Использовались на автомобилях классов "B", "C" и, в редких случаях, "D" (4E-FE - Starlet, Tercel, Corolla, 5E-FE - Tercel, Corolla, Caldina).
4E-FE - базовый двигатель серии
5E-FE - вариант с увеличенным рабочим объемом
5E-FHE - ранний вариант, на котором применялась система изменения геометрии впускного коллектора
Слабых мест у этой серии выделить не получится, но всегда следует помнить о том, что мощность двигателя должна соответствовать классу автомобиля. Поэтому вполне подходящий на Tercel, 4E-FE уже слабоват для Corolla, а 5E-FE - для Caldina. Работая на максимуме возможностей, они, следовательно, имеют меньший ресурс и больший износ по сравнению с движками больших объемов на тех же моделях.
4E-FTE - отдельно стоит выделить турбоверсию базового мотора, которая превращает Starlet GT в "бешеную табуретку" и "короля светофорных гонок". Замечания к нему смотрите ниже, аналогично 3S-GTE.
Для обычных модификаций - минимальные требования к бензину - 92-й, для турбоверсии - чем больше, тем лучше, но не ниже 95-го. При обрыве ремня клапана не гнутся. Система зажигания - трамблерная, на последних модификациях (с 1997) - DIS-2.
Не мисля че има електроника дето да му увеличи мощноста без да се промени самия двигател, щото щаха да се предлагат ъпгреид или смяна на щатния компютър. Доколкото знам тези джаджи просто увеличават времето през което е отворена дюзата да вкарва повече гориво .
"E" (R4, ремень)
Основная "малолитражная" серия. Использовались на автомобилях классов "B", "C" и, в редких случаях, "D" (4E-FE - Starlet, Tercel, Corolla, 5E-FE - Tercel, Corolla, Caldina).
4E-FE - базовый двигатель серии
5E-FE - вариант с увеличенным рабочим объемом
5E-FHE - ранний вариант, на котором применялась система изменения геометрии впускного коллектора
Слабых мест у этой серии выделить не получится, но всегда следует помнить о том, что мощность двигателя должна соответствовать классу автомобиля. Поэтому вполне подходящий на Tercel, 4E-FE уже слабоват для Corolla, а 5E-FE - для Caldina. Работая на максимуме возможностей, они, следовательно, имеют меньший ресурс и больший износ по сравнению с движками больших объемов на тех же моделях.
4E-FTE - отдельно стоит выделить турбоверсию базового мотора, которая превращает Starlet GT в "бешеную табуретку" и "короля светофорных гонок". Замечания к нему смотрите ниже, аналогично 3S-GTE.
Для обычных модификаций - минимальные требования к бензину - 92-й, для турбоверсии - чем больше, тем лучше, но не ниже 95-го. При обрыве ремня клапана не гнутся. Система зажигания - трамблерная, на последних модификациях (с 1997) - DIS-2.
Не мисля че има електроника дето да му увеличи мощноста без да се промени самия двигател, щото щаха да се предлагат ъпгреид или смяна на щатния компютър. Доколкото знам тези джаджи просто увеличават времето през което е отворена дюзата да вкарва повече гориво .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], bobiborisov и 6 госта