Страница 2 от 4
Публикувано на: 20 Ное 2008 09:52
от Petar
Nemi se viarva 4e moje remyka da presko4i zyb pri visoka skorost kogato se izklu4i po inercia zahtoto pone pri mene oborotite spadat bavno do normalmnite si oboroti na prazaen hod
Публикувано на: 20 Ное 2008 11:48
от tribalistas
Зависи от наклона,тогава скоростите не могат да смогнат.... biggrin.gif
Публикувано на: 20 Ное 2008 15:53
от Jister
slowtraveler написа:tribalistas написа:Колеги незнам,но ако пусна колата на скорост разходомера показва 0.0л.а като я пусна по енерция показва разход в порядъда на 1.2-1.5л/100км.
Така е, но като ти показва 0.0л/100км колата рязко намалява скоростта си, докато по инерция изминава по-дълъг път

зависи на каква предавка си и дали има наклон на пътя
ако си на около 1500 - 2000 оборота не би трябвало двигателя да те спира особенно много, особенно когато има и наклон просто пускаш на скорост , не хабиш гориво, не хабиш спирачки

Публикувано на: 20 Ное 2008 19:55
от slowtraveler
Jister, точно затова споделих, че има различни случаи, в които всеки от вариантите може да е по-добър от другия и казах варианта, изпитан лично, в който пускането на инерция може да е по-икономично и щадящо

Публикувано на: 20 Ное 2008 22:41
от kristian
slowtraveler написа:.....
Така е, но като ти показва 0.0л/100км колата рязко намалява скоростта си, докато по инерция изминава по-дълъг път

Е ти сам каза че зависи от релефа.Няма кой-знае какво за умуване.Пуснеш ли газта,ECU-то орязва подаването на гориво.Обаче мотора започва да те спира.Ако се пускаш от Боровец към Аспарухово е идеално.Ако караш по почти равен терен из града е безмислено,щото после натискаш пак газта.Така или иначе спирането с двигателя си има много и безпорни преимущества.А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Публикувано на: 21 Ное 2008 02:33
от Bass_Man
kristian написа:slowtraveler написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.
И този икономайзер може да ти резне горивото ако си с 1000-2000 оборота . Ама ако си караш кротко с 150-200 и си върнал газта със сигурност не ти спира горивото !
Публикувано на: 21 Ное 2008 06:13
от Japanese_fever
Bass_Man написа:kristian написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.
Susipva suedinitelq e silno kazano, za6toto pusnal li si vednuj na edna skorost nadolu po bair i ne smenqsh ne vijdam kak shte se susipe suedinitelq, osven ako kolata ti e pretovarena.
Kakvoto i da stava sus siedinitelq(kato az vqrvam, 4e ni6to ne mu stava) e 1000 puti po-dobre da se spuska naklon i to seriozen naklon, na skorost, otkolkoto da si pregreesh spira4kite i posle da ne moje da spresh. TOva e sonovno pravil na profesionalnite shofiori.
Otdelno na izpita v Angliq, dokolkoto znam kusat, ako pusnesh kolata po inerciq predi svetovar.
Otnosno dizela:
Dizela ima dosta PO-GOLIAMA KOMPRESIA ot benzinkata i to4no poradi tazi pri4ina ne e prepora4itelno da se pali na skorost. Zaradi posledicite, koito e spomenal Scott.
p.s.
Az karam benzinka i na mqsto pali samo, ako e natisnat suedinitelq, NO sum q palil i na skorost vednuj.
Bashta mi kara dizel.
Публикувано на: 21 Ное 2008 08:04
от slowtraveler
Bass_Man написа:kristian написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.
И този икономайзер може да ти резне горивото ако си с 1000-2000 оборота . Ама ако си караш кротко с 150-200 и си върнал газта със сигурност не ти спира горивото !
Че как ще ти съсипе съединителя, при условие, че основната енергия се губи за въртене на двигателя на принудителен празен ход, а съединителя се натоварва само в момента на превключване?!?!
А економайзера отрязва горивото независимо от това на какви обороти е колата. Включва се отново при ниски обороти, за да поддържа празния ход

Публикувано на: 21 Ное 2008 08:42
от Japanese_fever
@ slowtraveler
kristian написа:Така или иначе спирането с двигателя си има много и безпорни преимущества.А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Публикувано на: 21 Ное 2008 10:16
от Jister
Bass_Man написа:kristian написа:slowtraveler написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.
И този икономайзер може да ти резне горивото ако си с 1000-2000 оборота . Ама ако си караш кротко с 150-200 и си върнал газта със сигурност не ти спира горивото !
когато ползваш накладките има триене, а при спирането на скорост няма такова

стига да не спираш на полусъединител
е ти каква кола караш дето на 150 - 200 оборота върви нормално
по принцип за бензиновите реже горивото за всички обороти над idle + 500
иначе дизелите незнам дали го ползват това!?!
Публикувано на: 21 Ное 2008 10:47
от mladm
Колеги исках да разбера дали нещо свързано с компресията в мотора, подаването на гориво или някой процес в мотора спира и компютъра се шашка, и в следствие на някое от избоените неща нещо се скапва в мотора.
Иначе хубаво тръгнахте в посока ремък и натоварване на двигателя.
Пример мога да посоча - има ли проблем ако изключа от скорост от първия тунел на Хемус (посока София-Ботевград) и се пусна до третия (скороста варира от 80 до 120). Включването на скорост го правя на около 90, като изфорсирам двигателя до около 2000-2300 об/мин. и направо на 5-а.
Публикувано на: 21 Ное 2008 10:57
от Petar
Po princip i az taka pravia kogato sym na svobodna i reha da vklu4a na skorost podavam mejdinna gas taka mislia 4e syediniteliat se iznosva po-malko pyk itaka si karah starata jigula pri neia imahe goliamo zna4enie .Sega pri syvremenite koli mojebi nee nujno podavene na mejdidna gas no nee i loho da se podava
Публикувано на: 21 Ное 2008 11:21
от Scott
mladm написа:... нещо се скапва в мотора...
Ако имаш конкретен проблем, добре е да го опишеш подробно, а не да питаш общи въпроси.
Като се 'скапе мотора' какво се случва, не ще да пали, не работи стабилно, свети нещо на таблото..... Правена ли е диагностика на колата или майстора е отсякъл по сталински - 'не я пускай по инерция няма да имаш проблем'?

Публикувано на: 21 Ное 2008 11:39
от mladm
biggrin.gif да. майстора отсече - дизел не се пуска по инерция. иначе нямам никакви проблеми.
Публикувано на: 21 Ное 2008 13:28
от slowtraveler
Общо взето - смени си майстора
