Страница 2 от 3

Публикувано на: 07 Ное 2008 11:44
от Petar
Az moiti napravo moga da gi vyrja kym radioto to i bez tova se vklu4va kato zapalia dvigatelia ise izklu4va kato go ogasia biggrin.gif

Публикувано на: 07 Ное 2008 12:10
от Vesko
jingo написа:Според мен е по правилно да се направи така,че едва след като тръгнеш да се включват и след спиране на двигателя да се изключват, честото спиране/за по няколко минути/ на ламбите не им се отразява добре ....но джаджата е интересна ! Или може би да се промени настройката на зумера и ако не си ги включил да бръмчи по друг начин,т.е. да има различна звукова сигнализация .
Мисля че оригинално се включват чак след като алтернатора започне да зарежда. Само подаване на контакт не би трябвало да ги пали.

Публикувано на: 07 Ное 2008 16:59
от Kiki
Фаровете се включват от ключа, независимо дали работи двигателят и няма значение дали е на контакт, или не. Така е на Авенсиса. mellow.gif

Публикувано на: 07 Ное 2008 17:17
от jingo
p_zarkov написа:
slowtraveler написа:Мен ме дразни тази функция, защото:
1. При всяко палене на двигателя фаровете 'палят' два пъти - при даване на контакт, и при връщане на контакт след въртене на стартера
2. Особено нощем светиш като елха дори и да искаш само да дадеш за момент контакт за да ти се 'събуди' управлението на стъклата или ако чакаш някого и искаш колата да работи (климатик/парно)...
Но пък от друга страна не се занимаваш всеки път да щракаш превключвателя..
При мен фарове светят само при работещ мотор-на контакт НЕ СВЕТЯТ
за slavi7
Това го видях сложено точно на Ленд крузер-проблеми НЕМА монтажа е в Тойота Русе
за Fido Dido
Колега лошото е че няма зумер който да ти казва:ПУСНИ ФАРОВЕТЕ wink.gif wink.gif -аз мин.година карах с лепенка на волана/ФАРОВЕТЕ!!!!/
А и да обясня само как работи:
Даваш на контакт,въртиш,палиш и хоп късите светнали,ако искаш дълги чукаш лостчето за дългите и готово.Караш,спираш,въртиш ключа и хоп фаровете огаснали АБЕ КЕФ! biggrin.gif
На 01.03 или 01.04. 2009г като минем на лятно каране натискаш едно копче/което допълнително са ти сложили/и тогава фаровете се включват както са направени фабрично/ с лостчето /
Като сметнеш некоя и друга двайсетачка за полицайте ако те засекат че не си на фарове,недай си боже скапеш неволно акумолатора ,48лв за тази екстра си е прилично
Апропо как се казва въпросното устройство,ако имам време др седмица ще намина към Спекта ауто да ми сложат и на мен,тъй и тъй карам винаги на светлини !

Публикувано на: 08 Ное 2008 01:35
от Nedkow
Абе на новите Тойоти не можели да се програмира от компа
защото на моята 407ца се задава от там :thumbsup:

Публикувано на: 08 Ное 2008 02:13
от p_zarkov
Не знам как се казва това нещо дето са го сложили,може и само кабелите да са вързали на късо biggrin.gif -по важното е че работи .Монтираха го за около 1:30 чзаса.След монтажа по таблото нищо не тропа има само едно копче в повече което е монтирано на място посочено от клиента,може и да е под таблото или в жабката например wink.gif така си запазваме оригиналната визия на таблото

Публикувано на: 08 Ное 2008 07:54
от slavi7
това нещо се предлага в официалните сервизи на Тойота или ти си го купуваш от някъде и го носиш да ти го монтират?

Публикувано на: 08 Ное 2008 11:39
от slowtraveler
При маздата оригинално също се включват веднага след даване на контакт...
Тъпото е, че ключа за фаровете има 4 положения (OFF,AUTO, Габарити, светлини) и единственото положение, при което фаровете не светят е като включиш на габарити....
Преди две години бях питал Тойота за такова устройство (май бях пускал тема тук).
Обаче предложиха вариант, при който светлините се включват веднага при даване на контакт (за 140лв), а не го смятам за умно решение и затова отказах...

Публикувано на: 08 Ное 2008 18:52
от slavi7
какво ако се включват веднага?
халогенните крушки не са толкова скъпи biggrin.gif
имам Мицубиши което като са оставени включени фаровете при палене се включват, а след като загасиш изгасят със звуков сигнал.
Ако искаш да си ги пуснеш при незапалена кола връщаш копчето на 0 и после се включват. Идеално решение - винаги се кара на фарове и нищо не е изгоряло още.

Публикувано на: 08 Ное 2008 19:36
от slowtraveler
Е да ама моите са ксенон и не са толкова евтини.
Въпроса е не че светват с даване на контакт (консумацията им е достатъчно ниска), а че гаснат при въртенето на стартера (не от ниско напрежение, а просто се изключват принудително) и след това пак палят.....
Просто ме подразни, че оригинално са го направили толкова тъпо, като лесно биха намерили и по-интелигентно решение...

Публикувано на: 09 Ное 2008 01:05
от p_zarkov
slavi7 написа:това нещо се предлага в официалните сервизи на Тойота или ти си го купуваш от някъде и го носиш да ти го монтират?
В Русе в официялният представител на Тойота там правят всичко за другите градове не знам,трябва да питате в сервизите които ползвате иначе да ви запазвам час и всички в Русе biggrin.gif

Публикувано на: 09 Ное 2008 09:13
от Kiki
p_zarkov написа:
slavi7 написа:това нещо се предлага в официалните сервизи на Тойота или ти си го купуваш от някъде и го носиш да ти го монтират?
В Русе в официялният представител на Тойота там правят всичко за другите градове не знам,трябва да питате в сервизите които ползвате иначе да ви запазвам час и всички в Русе biggrin.gif
А гориво ще даваш ли за 700км.? tooth.gif

Публикувано на: 10 Ное 2008 19:50
от bizkoff
slowtraveler написа:Мен ме дразни тази функция, защото:
1. При всяко палене на двигателя фаровете 'палят' два пъти - при даване на контакт, и при връщане на контакт след въртене на стартера
2. Особено нощем светиш като елха дори и да искаш само да дадеш за момент контакт за да ти се 'събуди' управлението на стъклата или ако чакаш някого и искаш колата да работи (климатик/парно)...
Но пък от друга страна не се занимаваш всеки път да щракаш превключвателя..
Един приятел жичкаджия каза че става с реле това нещо, а проблема с 'елхата' се елиминира като вържеш релето за индикатора на маслото или водата т.е. палиш колата след 2-3 секунди ти гасне лампичката на водата/маслото и фаровете ти се включват

Публикувано на: 10 Ное 2008 21:06
от slowtraveler
Абе то и аз съм 'жичкаджия' по образование и бих го вързал със сигнал от алтернатора и контакта през закъснителна верига (5-10 секунди), ако аз проектирах системата, но така е направено оригинално.
А лампичката за масло при мен угасва преди запалването на двигателя - още на половин оборот...

Публикувано на: 10 Ное 2008 22:53
от slavi7
на другата ми кола е така - давам на контакт, включват се светлините и паля .. в смисъл не угасват при палене
това е на auto когато е тъмно, колата е с ксенон и също не съм имал проблеми
това предполагам също не е трудно да се направи

иначе за Русе трябва да си взема три дни отпуска/не че има от къде/ laugh.gif