Публикувано на: 07 Ное 2008 11:44
Az moiti napravo moga da gi vyrja kym radioto to i bez tova se vklu4va kato zapalia dvigatelia ise izklu4va kato go ogasia biggrin.gif
Мисля че оригинално се включват чак след като алтернатора започне да зарежда. Само подаване на контакт не би трябвало да ги пали.jingo написа:Според мен е по правилно да се направи така,че едва след като тръгнеш да се включват и след спиране на двигателя да се изключват, честото спиране/за по няколко минути/ на ламбите не им се отразява добре ....но джаджата е интересна ! Или може би да се промени настройката на зумера и ако не си ги включил да бръмчи по друг начин,т.е. да има различна звукова сигнализация .
Апропо как се казва въпросното устройство,ако имам време др седмица ще намина към Спекта ауто да ми сложат и на мен,тъй и тъй карам винаги на светлини !p_zarkov написа:При мен фарове светят само при работещ мотор-на контакт НЕ СВЕТЯТslowtraveler написа:Мен ме дразни тази функция, защото:
1. При всяко палене на двигателя фаровете 'палят' два пъти - при даване на контакт, и при връщане на контакт след въртене на стартера
2. Особено нощем светиш като елха дори и да искаш само да дадеш за момент контакт за да ти се 'събуди' управлението на стъклата или ако чакаш някого и искаш колата да работи (климатик/парно)...
Но пък от друга страна не се занимаваш всеки път да щракаш превключвателя..
за slavi7
Това го видях сложено точно на Ленд крузер-проблеми НЕМА монтажа е в Тойота Русе
за Fido Dido
Колега лошото е че няма зумер който да ти казва:ПУСНИ ФАРОВЕТЕ![]()
-аз мин.година карах с лепенка на волана/ФАРОВЕТЕ!!!!/
А и да обясня само как работи:
Даваш на контакт,въртиш,палиш и хоп късите светнали,ако искаш дълги чукаш лостчето за дългите и готово.Караш,спираш,въртиш ключа и хоп фаровете огаснали АБЕ КЕФ! biggrin.gif
На 01.03 или 01.04. 2009г като минем на лятно каране натискаш едно копче/което допълнително са ти сложили/и тогава фаровете се включват както са направени фабрично/ с лостчето /
Като сметнеш некоя и друга двайсетачка за полицайте ако те засекат че не си на фарове,недай си боже скапеш неволно акумолатора ,48лв за тази екстра си е прилично
В Русе в официялният представител на Тойота там правят всичко за другите градове не знам,трябва да питате в сервизите които ползвате иначе да ви запазвам час и всички в Русе biggrin.gifslavi7 написа:това нещо се предлага в официалните сервизи на Тойота или ти си го купуваш от някъде и го носиш да ти го монтират?
А гориво ще даваш ли за 700км.?p_zarkov написа:В Русе в официялният представител на Тойота там правят всичко за другите градове не знам,трябва да питате в сервизите които ползвате иначе да ви запазвам час и всички в Русе biggrin.gifslavi7 написа:това нещо се предлага в официалните сервизи на Тойота или ти си го купуваш от някъде и го носиш да ти го монтират?
Един приятел жичкаджия каза че става с реле това нещо, а проблема с 'елхата' се елиминира като вържеш релето за индикатора на маслото или водата т.е. палиш колата след 2-3 секунди ти гасне лампичката на водата/маслото и фаровете ти се включватslowtraveler написа:Мен ме дразни тази функция, защото:
1. При всяко палене на двигателя фаровете 'палят' два пъти - при даване на контакт, и при връщане на контакт след въртене на стартера
2. Особено нощем светиш като елха дори и да искаш само да дадеш за момент контакт за да ти се 'събуди' управлението на стъклата или ако чакаш някого и искаш колата да работи (климатик/парно)...
Но пък от друга страна не се занимаваш всеки път да щракаш превключвателя..