Страница 2 от 3

Публикувано на: 03 Ное 2008 20:05
от Georgimitrovich
taka si mislq prosto.

Публикувано на: 03 Ное 2008 21:51
от Uncle Dido
Georgimitrovich написа:taka si mislq prosto.
Жоре, още ли ти държи врага от Каринката?!?!Изображение

Публикувано на: 03 Ное 2008 21:52
от sskk87
"Diver" bi li dal malko informaciq kak calibrata ti e stanala 170hp?
prosto sled tazi zaguba ot golfa sum se nadahal i....... :whistle: :whistle:

Публикувано на: 03 Ное 2008 23:06
от Georgimitrovich
Fido Dido написа:
Georgimitrovich написа:taka si mislq prosto.
Жоре, още ли ти държи врага от Каринката?!?!Изображение
az sus karinkata ne sum se puskal no sledva6tiq put s udovolstvie. biggrin.gif

Публикувано на: 04 Ное 2008 06:52
от alex0378
SSKK87-ти пък кога успя да се пуснеш с голфа,да не е било по Рудозем някъде

Публикувано на: 04 Ное 2008 09:33
от diver
sskk87 написа:"Diver" bi li dal malko informaciq kak calibrata ti e stanala 170hp?
prosto sled tazi zaguba ot golfa sum se nadahal i....... :whistle: :whistle:
Трудно, скъпо и трошащо се....

Валове, пиджбек, филтър и ремус от генерацията до последното гърне = +20 коня. Цена дебела.... После турбо, олекотен махових, керамичен съединител, 6 скорости и разни други дреболийки +60 коня, Цена пак дебела.....За година и > 20К горе долу стават нещата....

Публикувано на: 11 Ное 2008 21:11
от Riddick
hora sos moli kajete servis kadeto moga da si napravia diagnostika pls za6toto mnogo servizi malko ka4estve ni :help:

Публикувано на: 12 Ное 2008 12:22
от mitoko
Riddick написа:hora sos moli kajete servis kadeto moga da si napravia diagnostika pls za6toto mnogo servizi malko ka4estve ni :help:
каква (на какво) диагнастика ??? wacko.gif

Публикувано на: 14 Ное 2008 22:01
от Bodyguard
Тва,че опелите ''не са коли'' говори че нищо неразбираш. Всяка кола си има стил и поведение на пътя. Вярвай ми, никога няма да биеш калибра.Калибрата си е точно спортна кола направена за състезания, докато Тойотата е направена с цел гъзария.Селиката е много добра особено Т20. Най ме кефи външната форма и това, че е икономична

Re: Toyota Celica 2000 (156 k.s.) vs Opel Calibra (150 k.s.)

Публикувано на: 15 Ное 2008 11:24
от nov
CybeR_SurfeR написа:Kolegi sno6ti re6ih da obqsnq na edna Calibra 4e opelite ne sa koli ... uvi za sajalenie ne6tata se obarkaha dosta seriozno mellow.gif napravo me izqde na starta. Nz dali tova se dalji na kakto mi obqsniha "po-dalgata 1-va" ili na tova 4e gumite mi sa "galo6i" no prosto se dvijih postoqnno na 5 metra zad nego sad.gif zatova si davam duma pove4e da ne se gonq (i bez tova ne sam koi znae kolko dobar v tova dry.gif ) vse pak ako ima nqkoi koito da me okuraji i da mi kaje imam li nqkakvi 6ansove sre6tu tazi Calibra /boje moi/ 6te sam mu blagodaren
Здравей колега,
Пиша ти по повод изказването да " обясниш че Опел не са коли ", с риск да ме разбереш погрешно ще ти кажа че за БЕНЗИНОВИ двигатели Опел са много по-коли от доста други коли говоря като ресурс на самия двигател и като вървеж.Карал съм доста Опел-и имат си слаби тенекии вярно е ама да ми казваш че Опел не са коли извинявай не съм съгласен с теб.Те са доста по-коли от много други зависи какво търсиш.Не се заяждам просто коментирам поста ти пък и за пример както върви една вектра 2.0 136 коня и едно БМВ 150 коня мисля е излишно да казвам така че не ми се вижда чудно оня с калибрата да те е наказал на вървеж.И пак казвам между опел и Тойо винаги бих избрал Тойо ,peace

Публикувано на: 15 Ное 2008 12:31
от CybeR_SurfeR
Не колега ти не ме разбра ... под "ОПЕЛ не са коли изобщо нямам в предвид това ... нещо повече преди време мислех да си взимам Калибра, имах в предвид, че би трябвало да ми диша прахта ... но имаше доста показатели които явно са от значение ... като гуми, шофьор и др. tongue.gif

Публикувано на: 15 Ное 2008 15:03
от slowtraveler
И ако го изпревариш кво ще стане?!?!
Всяка кола с мерак и много $$ може да стане изключително бърза (спомнете си запорожеца-костенурка дето бе направен с два двигателя на Ямаха R1 - общо 300к.с.).
Може да видите във форума на Опел има една Астричка от първите, дето май беше над 500к.с. (човека наистина е маниак)....
Руснаците имат такава мания, да си правят напълно неглиже на външен вид но с много мощни двигатели (например Москвич-Алеко с V12), с единствена цел да 'наказват' някой по-надут отворко с мерцедес или спортно БМВ...
Странното е, че доста хора се палят от това да бъдат изпреварени (особено ако те изпревари москвич) biggrin.gif
Ами човека се е постарал, хвърлил е труд/пари/време, защо да не му върви машинката, независимо какъв модел е.. :thumbsup:

П.С.: Ето един опел 1969 http://info.drom.ru/tuning/11580/
Извадка от описание на оборудването:
I.C.E. (In-Car-Entertainment — развлекательные системы в машине) :Свист турбин. biggrin.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 13:57
от Riddick
unsure.gif . kolegi kogato imah predvit 4e opela ne e kola niamah predvit vsi4ki opeli no iavno az sam si vinoven 4e go napisal taka az haresvm ot opelite vektra i signym.a za calibrata znam do kolkoto sam 4oval 4e sa s dvigatel na vektra izviniavam se ako am obidil niakoi.no misli 4e kolkoto calibrata e kola za gonki tolkova i celikata e gola za gonki
spored men ot vsi4ko zavisi

Публикувано на: 23 Ное 2008 14:20
от klim4o
колеги извиняваите , обаче да се казва , че определена марка коли не е кола , е изява на ниска автомобилна култура , всеки автомобилен ентусиаст има любима марка , но това не значи , че другите не са коли. Опел е евтина марка , която е доста здрава и за конете си върви мнооого прилично , но пък за мен е неудобна ! Всяка марка си има плюсове и минуси и да се обобщава така е несериозно. Отностно темата , калибра , вектра и астра с 20хе мотора вървят много , мачкат почти всички 2000 кубикови коли с около 150кс , но специално за селиката мисля , че проблема е в гумите ти и не си стартирал както трябва , отделно , ако на някоя скорост си бил прекъсвач губиш още повече. Иди потренираи малко стартове на полигин или друго удобно място , сложи хубави гуми , сменяи скоростите в оптималния вариянт - малко преди прекъсвач , но в никакъв случаи не е добре да го удряш , защото колата забива муцуната и се губи време. Другия момент е опела да не е бил сток - може да е с чип и по добър въздушен филтър което също е предимство .

Публикувано на: 23 Ное 2008 14:45
от Bass_Man
Bodyguard написа:Тва,че опелите ''не са коли'' говори че нищо неразбираш. Всяка кола си има стил и поведение на пътя. Вярвай ми, никога няма да биеш калибра.Калибрата си е точно спортна кола направена за състезания, докато Тойотата е направена с цел гъзария.Селиката е много добра особено Т20. Най ме кефи външната форма и това, че е икономична
Да ми кажеш само Калибрата в кое състезание се е състезавала ?
Щото Селиката е била шампион във WRC ! Пък и не само там.
Калибрите не са лоши ама чак пък състезателни unsure.gif . Общо взето и по-новите Селики са "състезателни" колкото и Калибрата .
Селика се прави от 70-те , а Калибра от 89-та . Реално доста разлики има в полза на Селика !
Който иска да сравнява :
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica

http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Calibra