Страница 2 от 5

Публикувано на: 30 Окт 2008 21:04
от desSs
slowtraveler написа:(ако направя днес снимка ще спечеля наградата 'най-мръсен автомобил', въпреки, че преди 2 дни бях на автомивка, така-че съм претръпнал...). biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
мда ве, гледай да не я спечелиш laugh.gif

да вкарам един тъп въпрос - каква е целта на пастирането?

Публикувано на: 30 Окт 2008 21:31
от Uncle Dido
desSs написа:да вкарам един тъп въпрос - каква е целта на пастирането?
Аеродинамика... biggrin.gif

Публикувано на: 30 Окт 2008 21:37
от kristian
Fido Dido написа:
Аеродинамика... biggrin.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Теоретически е вярно-чист ламинарен поток! :thumbsup:
Деси ,целта е да дадеш пари ,та да ти е лъскав аколата до следващи я дъжд и следващата автомивка с мръсна гъба и песъчинки,дето пак ще надращят боята.Нещо като подмладяваща маска при козметичката.Ден до пладне wink.gif
П.С ако трябва да съм откровен в гаража има поне 2-3 вида мацала за колата и от време на време ставам вир вода да търкам ,така че труда му на тоя човек си заслужава парите.Но си е чиста козметика и нищо друго.

Публикувано на: 31 Окт 2008 00:03
от diver
antoniona30 написа:Пример;пастираш зъбите ,разликата при автомобила е че не го пастираш всеки ден. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
брех че учени девойки biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 31 Окт 2008 08:34
от slowtraveler
То аЙродинамиката (думата идва от айрян, щот съм снощен tongue.gif ) че се оправя -оправя се, и добавя около 7 к.с. към крайната мощност..

Но сериозно: като е пастирана колата се цапа малко по-трудно (мръсната вода в голямата си част се стича по-бързо и на струйки).
Пастирането поема леки драскотини (например от песъчинки), а и по-лесно се отмиват петна от смола, птичи отпадъци :whistle: и буболечки, защото не са залепнали за лака, а са върху пастата....
Затова го правя обикновено два пъти годишно - на есен и на пролет (след приключване на мръсотията по пътищата)..

Публикувано на: 31 Окт 2008 08:48
от Kiki
Ако се полира, а не пастира и след това се мие само ръчно на водоструйка, гланца се запазва много дълго. Трябва само през примерно два-три месеца само да се пастира за 20 лева! Така правя аз и колите винаги са ми изглеждали много добре! :thumbsup:

Публикувано на: 31 Окт 2008 08:59
от diver
slowtraveler написа:...Затова го правя обикновено два пъти годишно - на есен и на пролет (след приключване на мръсотията по пътищата)..
Аха....и колко пъти така общо, щото пастирането не е нищо друго освен отнемане на лака а той както знаем, не е безкрайно дебел....

Публикувано на: 31 Окт 2008 09:10
от Kiki
diver написа:
slowtraveler написа:...Затова го правя обикновено два пъти годишно - на есен и на пролет (след приключване на мръсотията по пътищата)..
Аха....и колко пъти така общо, щото пастирането не е нищо друго освен отнемане на лака а той както знаем, не е безкрайно дебел....
Пастирането не отнема нищо от лака на колата! Нали за това поставих въпроса, че пастиране и полиране са две много различни неща. :thumbsup:

Публикувано на: 31 Окт 2008 09:11
от diver
Kiki написа:
diver написа:
slowtraveler написа:...Затова го правя обикновено два пъти годишно - на есен и на пролет (след приключване на мръсотията по пътищата)..
Аха....и колко пъти така общо, щото пастирането не е нищо друго освен отнемане на лака а той както знаем, не е безкрайно дебел....
Пастирането не отнема нищо от лака на колата! Нали за това поставих въпроса, че пастиране и полиране са две много различни неща. :thumbsup:
аха... и как точно "вадиш" дерюгите ако не е тайна, без да отнемаш от лака?

Публикувано на: 31 Окт 2008 11:48
от Scott
diver написа:аха... и как точно "вадиш" дерюгите ако не е тайна, без да отнемаш от лака?
Дерюгата се 'запълва' и заглажда, а не околната повърхност да се смъкне за да се 'изравни'. За целта има не-абразивни пасти за гама от цветове.

Публикувано на: 31 Окт 2008 13:45
от slowtraveler
diver, затова наблегнах няколко пъти, че става въпрос за пастиране (което е нанасяне на предпазна паста ВЪРХУ лака), а не за полиране, при което пастата абразивно ОТНЕМА от лака, като по този начин заглажда драскотините..
Пастите за полиране са различни и като шкурките имат различна абразивност, докато пастите за пастиране не са абразивни.
Автомобила ми няма дерюги все още, а пастата представлява допълнителен слой върху лака, с което го запазва от леки наранявания осмоза при пукнатини и т.н...
Ако автомобила ми е надраскан бих направил еднократно ПОЛИРАНЕ и след което пак да правя периодични ПАСТИРАНИЯ.
Това на теория.... А на практика съм свикнал с драскотините и правя само периодични пастирания за предпазване от допълнителни наранявания :thumbsup:

Публикувано на: 31 Окт 2008 15:58
от Kiki
slowtraveler написа:diver, затова наблегнах няколко пъти, че става въпрос за пастиране (което е нанасяне на предпазна паста ВЪРХУ лака), а не за полиране, при което пастата абразивно ОТНЕМА от лака, като по този начин заглажда драскотините..
Пастите за полиране са различни и като шкурките имат различна абразивност, докато пастите за пастиране не са абразивни.
Автомобила ми няма дерюги все още, а пастата представлява допълнителен слой върху лака, с което го запазва от леки наранявания осмоза при пукнатини и т.н...
Ако автомобила ми е надраскан бих направил еднократно ПОЛИРАНЕ и след което пак да правя периодични ПАСТИРАНИЯ.
Това на теория.... А на практика съм свикнал с драскотините и правя само периодични пастирания за предпазване от допълнителни наранявания :thumbsup:
Обяснявай си ти, ама дали някой ще проумее?!

Публикувано на: 31 Окт 2008 16:50
от Troshko
Мале май накой бърка понятията :whistle: но не е diver-a laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 31 Окт 2008 17:00
от Kiki
belchilov написа:Мале май накой бърка понятията :whistle: но не е diver-a laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Хайде сега ти Тошко обясни каква е разликата между полиране и пастиране и дали и при двете манипулации се сваля част от лака? :whistle:

Публикувано на: 31 Окт 2008 17:41
от b0by
Scott написа:
diver написа:аха... и как точно "вадиш" дерюгите ако не е тайна, без да отнемаш от лака?
Дерюгата се 'запълва' и заглажда, а не околната повърхност да се смъкне за да се 'изравни'. За целта има не-абразивни пасти за гама от цветове.
Забрави да кажеш ,че преди това си играеш с 2000 на водно! Кики ,аз неразбирам каква е разликата между полиране и пастиране , честно и откровенно си признавам! И в двата случая се гони един и същи резултат! Пък може и да греша!