Страница 2 от 2

Публикувано на: 25 Окт 2008 23:27
от Me4oKyX
mitoko - имам го, утре към 12-13 мисля ще съм в София wink.gif Вече е 100% ясно, че ще идвам, та ще може да видим, дали ще може да помогнем с разчитането rolleyes.gif

Публикувано на: 26 Окт 2008 10:14
от mitoko
kristian написа:На този линк :[/img]http://enc.drom.ru/3032/ ще видиш кода на грешките.
А ето и куплунга:
Ако направиш мост м/у Е1-ТЕ1 ще четеш кода.
Ако направиш мост м/у Е1-ТЕ2 ще минеш в режим на самотестване.
Като цяло на посочения саит ще намериш доста полезна информация и най-вече за "справи се сам"
Успех!
благодаря колега :thumbsup:

Публикувано на: 02 Ное 2008 13:06
от mitoko
31
Air Flow Meter(AFM) Signal или Manifold Absolute Pressure (MAP) signal

TCCS с датчиком MAP: Обрыв или КЗ в цепи датчика датчика вакуума во впускном коллекторе (MAP)
TCCS с датчиком AFM: Обрыв в цепи сигнала "VC" или КЗ между цепями сигналов "VS" и "E2"

тва е показва. незнам руски кажете какво още трябва да направя :help:

Публикувано на: 20 Ное 2008 19:24
от mitoko
мерих всички ОМове на потенциометъра по ръководството за ремонт на 4а-ге което Рудолф ми прати и се оказа, че са в норма. може ли да е механичен, т.е. легерите на оста на клапата да се спекли :help:


немога да покажа нагледно, защото немога да рипна 142стр. от пдф-а койтое 300+ страници.. wacko.gif

Публикувано на: 20 Ное 2008 22:52
от kristian
На кой потенциометър?
Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.

А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време
:thumbsup: Аре действай wink.gif :thumbsup:

Публикувано на: 21 Ное 2008 11:17
от Scott
kristian написа:...КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време...
Само малко уточнение: КЗ-короткое замькание означава 'късо съединение', т.е. два проводника се опират в оголената си част, има 'мост' от проводящ материал или нагар между две пътечки и т.н. Не е задължително да е за 'късо' време

Публикувано на: 21 Ное 2008 12:17
от mitoko
kristian написа:На кой потенциометър?
Пишеш за грешка на МАР/MAF сензор.По снимките които си постнал се вижда че си с MAF.т.е дебитомер.Пробвай поне него да изчистиш.Всеки един спрей за карбуратори ще ти свъши работа.Не пипай с ръце вътре чаркалаците.Изкарай предпазителя в моторния отсек,с надпис EFI за около минута.Слагаш го и карай пак.Ако пак светне чека -знаеш как да видиш грешката.Скъсания въздуховод ,би трябвало да ти прави дяволии точно около дебитомера.Т.е постъпва въздух,неотчетен от дебитомера.

А за руския:
ОбрьIв-прекъсване
КЗ-короткое замькание-кратко "късо",или по точно късо,дори и за кратко време
:thumbsup: Аре действай wink.gif :thumbsup:
за почистването знам, но реших първо да питам. става въпрос за дебитомера. мерси за отговора :thumbsup:

Публикувано на: 17 Дек 2008 13:27
от mitoko
грешка 31

open circuit in VC, VS VB or E2
Short circuit in VC

Trouble area:
1. Air flow meter circuit
2. Air Flow meter
3. ecu

тва е грешката. дебитомера е наред... мисля да проверя по алготитмите за тробълшутинг по мануала... но проблема е че немога да намеря схема на клемите на ЕКУто... :help: