Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Окт 2008 19:27
от Kiki
diver написа:Nixter написа:Купи си последния АУТОБИЛД! Там има 100,000 км тест на Мазда5 и излезе желязна колицата. Честито!

То според аутобилд половината френски и италянски пляки са кола на годината....Трябва ли да вярваме?!
И наи-вече Форд! biggrin.gif Те го изкарват царя на автовобилите! А всички знаем що за изрод е!

Публикувано на: 13 Окт 2008 22:36
от diver
the_rider написа:...има разлика между "кола на годината" - едно чисто маркетингово понятие и "100 000 км. без нито един ремонт" - ..
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Публикувано на: 13 Окт 2008 22:48
от Kiki
diver написа:the_rider написа:...има разлика между "кола на годината" - едно чисто маркетингово понятие и "100 000 км. без нито един ремонт" - ..
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Публикувано на: 13 Окт 2008 22:55
от diver
Kiki написа:diver написа:the_rider написа:...има разлика между "кола на годината" - едно чисто маркетингово понятие и "100 000 км. без нито един ремонт" - ..
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Нали това ни свързва. Сигурността и здравината на марката тойота. Имам наблюдения на 50тина пежа купени последната година дет не са излизали от сервиза...Подобна е драмата и с ауди, бмв и мерцедес. За другарите от опел и форд драмата е още по-тежка....Та аутобилд в този случай са далеч от реалността...
Публикувано на: 13 Окт 2008 23:09
от Kiki
diver написа:Kiki написа:diver написа:
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Нали това ни свързва. Сигурността и здравината на марката тойота. Имам наблюдения на 50тина пежа купени последната година дет не са излизали от сервиза...Подобна е драмата и с ауди, бмв и мерцедес. За другарите от опел и форд драмата е още по-тежка....Та аутобилд в този случай са далеч от реалността...
Имам чувството, че в тези специализирани списания повечето, да не кажа всички статии са платени от различни производители и не са беспристрастни.
Публикувано на: 13 Окт 2008 23:30
от Nixter
diver написа:the_rider написа:...има разлика между "кола на годината" - едно чисто маркетингово понятие и "100 000 км. без нито един ремонт" - ..
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Това по-скоро идва да покаже, колко здрава кола е мерцедеса. Един познат си купи чисто нов ML и на по-малко от година - стана редовен абонат на сервиза. Една нова Мазда едва ли ще се "изложи" така.

Оставам с впечатлението че напоследък премиум марките станаха доста "чупливи". Друг мой колега с ново БМВ 3-ка изкара 1 месец в сервиза за поправка на електроника.
Публикувано на: 14 Окт 2008 00:43
от Scott
Kiki написа:rudolf написа:...Ford Lio Ho in Taiwan, which assembles Mazda 5 for the local market, adapted a re-badged version as the Ford i-MAX in 2007...
Значи трудно вече може да се говори за Японски автомобил, който се продава в
Европа и е
произведен в Япония.
На мен изразите 'сглобяват' и 'местен (Тайвански) пазар', не ми изглеждат като 'произведен' и 'Европа(-ейски пазар)'

, ама който си е карък, може и Тайванска Мазда5 да му се падне.
Публикувано на: 14 Окт 2008 09:24
от the_rider
Kiki написа:diver написа:the_rider написа:...има разлика между "кола на годината" - едно чисто маркетингово понятие и "100 000 км. без нито един ремонт" - ..
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

с баба ти жига ше ги направиш без ремонт и като я разглобят да не е мръднала "га ме нема". Аз не казвам че Маздата е единствената здрава кола, Тойота все още си ми е любимата марка и съм убеден че е номер1, но пък и не считам че трябва да съм кон с капаци...а това че си чупил мерцедес незнам за кво го казваш, да се похвалиш къолко си добър в чупенето или да ни докажеш че мерцедеса не струва....и двете нямат връзка с темата

Публикувано на: 14 Окт 2008 14:51
от slowtraveler
Kiki написа:Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Хахаха - аз докарах авенсиса до 93х.км, ама списъка с ремонтите е доста дълъг и няма да се събере на странциата ( сигурно щото е правен в Англия)
Поне ремонтите бяха направени качествено, но аз не бих си взел повторно Авенсис...
Публикувано на: 14 Окт 2008 17:34
от rudolf
diver написа:Kiki написа:diver написа:
100000km мога направя и с баба жига, а за по-малко съм чупил мерцедес, та това не доказва ама абсолютно нищо!
Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Нали това ни свързва. Сигурността и здравината на марката тойота. Имам наблюдения на 50тина пежа купени последната година дет не са излизали от сервиза...Подобна е драмата и с ауди, бмв и мерцедес. За другарите от опел и форд драмата е още по-тежка....Та аутобилд в този случай са далеч от реалността...
нищо не каза за пословично здравите шкода фабия с легендарния 1.9 сди?? biggrin.gif
Публикувано на: 14 Окт 2008 18:49
от Kiki
slowtraveler написа:Kiki написа:Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Хахаха - аз докарах авенсиса до 93х.км, ама списъка с ремонтите е доста дълъг и няма да се събере на странциата ( сигурно щото е правен в Англия)
Поне ремонтите бяха направени качествено, но аз не бих си взел повторно Авенсис...
Говори се, че Авенсис 2 е доста по-изпипан от Авенсис 1.
Публикувано на: 14 Окт 2008 19:45
от Uncle Dido
Публикувано на: 14 Окт 2008 21:18
от diver
Kiki написа:slowtraveler написа:Kiki написа:Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Хахаха - аз докарах авенсиса до 93х.км, ама списъка с ремонтите е доста дълъг и няма да се събере на странциата ( сигурно щото е правен в Англия)
Поне ремонтите бяха направени качествено, но аз не бих си взел повторно Авенсис...
Говори се, че Авенсис 2 е доста по-изпипан от Авенсис 1.
И с приказките ще си остане....
Публикувано на: 14 Окт 2008 21:20
от diver
rudolf написа:diver написа:Kiki написа:
Хахаха, моя Авенсис е на 150 000 без нито един ремонт! И то повечето от тях-градско. Нищо, че е правен в Англия!

Нали това ни свързва. Сигурността и здравината на марката тойота. Имам наблюдения на 50тина пежа купени последната година дет не са излизали от сервиза...Подобна е драмата и с ауди, бмв и мерцедес. За другарите от опел и форд драмата е още по-тежка....Та аутобилд в този случай са далеч от реалността...
нищо не каза за пословично здравите шкода фабия с легендарния 1.9 сди?? biggrin.gif
Нашето гардже си е най-хубавото...малко ми е съвестно че не ти въздействах, ма па ти така по детски се радваше....