Страница 2 от 3

Публикувано на: 15 Окт 2008 08:33
от ALTEZZA
kogato si na svetofar, ambriaja niama kontakt s mahovika i pritiskvatelnia disk, t.e. ne se iznosva!

When the driver's door is opened, the signal from the courtesy light
switch activates the transmission control ECU, causing the hydraulic
power unit to operate, creating hydraulic pressure for gear shift
actuator operation.
When the ignition switch is turned on, the shift lock mechanism
unlocks, enabling the driver to operate the shift lever. The ECM allows
the starter to crank the engine only when the brake pedal is pressed,
the shift lever is in the N range and the transmission is in neutral.
When the transmission is shifted to 1st, 2nd, or reverse gear and the
accelerator pedal is pressed, the ECU engages the clutch by controlling
the clutch solenoid valve and the clutch release cylinder.
When an up-shift or downshift signal, generated by the operation of
the shift lever or the transmission shift switches, is input to the
transmission control ECU, the control ECU disengages the clutch. The
control ECU shifts gears by controlling the shift solenoid and the select
solenoid in the gear shift actuator assembly. When the shift is
completed, the shift stroke sensor and the select stroke sensor send
signals to the ECU that engages the clutch while controlling clutch
application speed.
The clutch is disengaged when the vehicle is stopped with the engine running.
To park the vehicle with the transmission in reverse or 1st gear, place
the shift lever in R or S before the key is turned off. The ECU engages
the clutch approximately one second after the key is turned off.
http://dutch.northwestmr2.com/Toyota/mr ... ain/17.pdf

Публикувано на: 15 Окт 2008 13:40
от Extravaganza
Ами аз казах нещо, че съм питала и че няма проблем....
кво го мъдрите още....
аз от две години я карам тая таратайка и няма грижи...
специално съм питала за тази ситуация....

по принцип казаха, че може и да се изключва, няма да навреди, но ако ме мързи, да си я карам как аз зная :)

еми нищо и няма до сега, тъй че да видим, ако изкара още една година без проблем, то така или иначе като изтече гаранцията, ще си купя друга....

Публикувано на: 16 Окт 2008 12:06
от dilalaz
Extravaganza, важни са не годините, а километрите. На колко е твоята? Щото ако въртиш по 10-тина хил., нормално е да нямаш проблем трета година.

Публикувано на: 16 Окт 2008 16:24
от Extravaganza
на 40 хил съм почти, а съм я купила 02/07
Прави сметка колко въртя

Otgovor MMT

Публикувано на: 27 Яну 2009 21:54
от stery
Kato biv6 slujitel na Toyota,triabva da razkria 4e MMT kutiata e nai-goliamata gre6ka v istoriata na Toyota(Tia se izpolzva i ot drugi marki estestveno)Kontzeptziata e evtin variant na avtomati4nata kutia,no za sajalenie e mnogo nespolu4liva-jivota im e 35000-70000 km.Silno se nadiavam da ste izlu4enia ot praviloto

Публикувано на: 07 Фев 2009 08:52
от sandy
задължително изключвайте на сфетофара.............задължително,не се приема по гаранция износен съединител.................

Публикувано на: 08 Фев 2009 23:36
от jim_beam
angellov написа:az karam disel s ra4ni, no imam i corola 99-avtomat... i me interesuva (svetofarite gi opravihme) dali pri golqmo spuskane e redno da se osvobojdava na N?
...
аве човече ти от колко време имаш книжка?
с каквато и да е ск.кутия от какъв зор ще спускаш по голямо нанадолнище на неутрална?? ами ако откажат спирачките?като загреят много ловят така или иначе много по-лошо,отделно може да ги изгориш от един път!
силно се надявам да нямаш С,Е и Д категория sleep.gif

нормален автоматик както и безстепенен CVT имат 1 и 2 за спускания,ммт не знам,най-вероятно спускаш на подходяща предавка все едно имаш ръчни скорости.ако не е така моля някой да ме поправи.

Публикувано на: 09 Фев 2009 06:07
от Bass_Man
Това е Тойота ве как ще и откажат спирачките biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .

Публикувано на: 09 Фев 2009 07:02
от Vesko
Тя само не може да не запали (и то ако е Корола). Ама за спирачки никои не е казал biggrin.gif

Публикувано на: 22 Фев 2009 19:02
от satman
Скоро минах преглед на 45000км.Имах проблем с ММТ при потегляне и ускоряване на ниски предавки.Дори понякога отказваше да превключва.Също придърпваше на ниска скорост.От сервиза твърдят,че проблема е бил в ММТ и ме посъветваха да превключвам на N на светофарите.Същото е описано и в manual-а.Сега Аурисът е като нов.За сведение прегледът ми струваше 192лв. в Карком.
Уж е криза, а цените на аксесоарите са скочили с около 30%.

Публикувано на: 22 Фев 2009 19:34
от desSs
не разбрах, правиха ли нещо на кутията? или само акъл ти дадоха
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/ wacko.gif и мислех да ходя да ги питам кво става
а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска... rolleyes.gif

Публикувано на: 24 Фев 2009 23:10
от sandy
имам само "А" категория,но ммт кутията е голям ..................много е хубава ,рядко не работи и още по често се чупи,така че по добре изключвайте когато сте на място.............

Публикувано на: 25 Фев 2009 10:44
от slowtraveler
desSs написа:не разбрах, правиха ли нещо на кутията? или само акъл ти дадоха
аз щото винаги изключвам на светофар и при по-големи задръствания, ама пак ми придърпва от първа на втора /освен ако не дам повечко газ/ wacko.gif и мислех да ходя да ги питам кво става
а тоя номер с отказа от неутрална да включи на първа го прави ако не натиснеш добре спирачката. докат го разбера кво иска... rolleyes.gif
Десс, кога ще дадеш да направя кръгче - искам да я сравня с ММТ на Опел корса...
Там също отказваше да включи на скорост от неутрална ако оборотите не са спаднали на idle (колко ми свириха на кръстовището срещу кино Тракия докато разбера какво става) ... tongue.gif biggrin.gif

Публикувано на: 25 Фев 2009 10:59
от desSs
Жорка, когато кажеш wink.gif

Публикувано на: 25 Фев 2009 14:51
от Petar
Onia den edno citroen4e C3 behe se okopalo s typia avtomatik nemojehe da pomrydne 4e triabvahe da go tegliat s druga kola