Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Окт 2008 15:23
от slowtraveler
Ако това не помогне - повтаряш няколко пъти, като пишеш и до Тойота Япония с копие пак до всичките 'заинтересовани'.
Японците няма да си мръднат пръста, но може пък да препратят 'отгоре' кореспонденцията надолу по друг маршрут към европейското представителство, и този път да се получи писмото от друг човек, който да обърне внимание...
Системата е ясна - твърда позиция с вдигане на колкото може повече шум на високо ниво (позволени са заплахи, че ще бъдат публикувани фактите по некоректното действие на Тойота, но разбира се тона не трябва да е обиден) :thumbsup:
И най-важното - след решаване на проблема да не забравиш официално писмено да благодариш (с копие на другите нива) на този, който е помогнал да се реши проблема. :thumbsup:
успех :thumbsup:

Публикувано на: 10 Окт 2008 15:51
от rudolf
..гати,,това за благодарствените писма-пак не бих се сетил dry.gif

Публикувано на: 10 Окт 2008 15:55
от slowtraveler
rudolf написа:..гати,,това за благодарствените писма-пак не бих се сетил dry.gif
Практика и много спечелени извън съда битки за неизправни изделия (и няколко неизправни автомобила) biggrin.gif

Публикувано на: 10 Окт 2008 16:02
от desSs
slowtraveler написа:
rudolf написа:..гати,,това за благодарствените писма-пак не бих се сетил dry.gif
Практика и много спечелени извън съда битки за неизправни изделия (и няколко неизправни автомобила) biggrin.gif
баси каръка laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 10 Окт 2008 19:42
от jingo
slowtraveler написа:Само имай впредвид, че КЗП действа само ако си закупил автомобила като частно лице...
Ако е фирмена ще те препратят към съда... :thumbsup:
Малко личен опит:
Не ползвай онлайн формата, а напиши едно стилно писмо до КЗП, като освен това засилваш копие от писмото и до Тексим - Пазарджик, Тойота Болканс и представителството на Тойота за Европа (ще трябва да го потърсиш и да му го пратиш на английски)...
Тогава обикновено се вдига шумотевицата и все някой се обажда с мил глас 'ама вие защо не казахте, че сте имали проблем'... :thumbsup:
Освен стилно,трябва да упоменеш,че внимателно си следвал инструкциите дадени ти от "инструкция за работа с автомобила"и нееднократно да упоменеш,че си спазвал препоръчаният начин на употреба .А СТИЛНО значи да е написано последователно,без особенни емоции/забрави ги /ако може и на юридич стил ,а през това време си потърси адвокат,който е имал опит с дела по защита на правата на потребителя,.......е и някой познат евентуално в самата комисия,за светване в тънкостите.Без емоции !

Публикувано на: 10 Окт 2008 20:20
от slowtraveler
desSs написа:
slowtraveler написа: Практика и много спечелени извън съда битки за неизправни изделия (и няколко неизправни автомобила) biggrin.gif
баси каръка laugh.gif laugh.gif
Не са само мои повредените изделия и автомобили, ама помагам на приятели и колеги при такива случаи biggrin.gif
Пък после те черпят :partyman:

Jingo, емоция трябва да има, но умерено. Аз обикновено включвам личен мотив.
Чак се просълзих като си прочетох писмото, което бях написал по повод счупена съдомиялна машина вкъщи - как жена ми ТРИ ДНИ трябва да мие на ръка съдовете, от което страда цялото семейство и най-вече децата, които в този момент се чувстват като изоставени от майка си, вместо местния сервиз да се поучи от добрата практика на производителя и да отстрани за 5 мин такъв малък дефект (електроника и дозатор за препарат) на това иначе прекрасно изделие biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (малко пресилих изразите, но смисъла бе такъв) biggrin.gif biggrin.gif

Предполагам, че колегата ще сподели какво е направил в борбата със сервизите.. :thumbsup:

Публикувано на: 10 Окт 2008 20:26
от Uncle Dido
slowtraveler написа:Чак се просълзих като си прочетох писмото
worthy.gif

Слоу - пак изби рибата...

Публикувано на: 10 Окт 2008 21:15
от desSs
ахахахаххах слоу ше ме умориш laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 10 Окт 2008 21:33
от Kiki
Тези хора са коравосърдечни! Не мисля, че ще се трогнат от нещо. По-скоро биха се оплашили. Ако не беше така, нямаше да създават проблеми, които довеждат нещата до там. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Окт 2008 12:05
от slowtraveler
Kiki написа:Тези хора са коравосърдечни! Не мисля, че ще се трогнат от нещо. По-скоро биха се оплашили. Ако не беше така, нямаше да създават проблеми, които довеждат нещата до там. :thumbsup:
Целта въобще не е да ги трогнеш - затова писмата се изпращат на максимално високо ниво, за да може да бъдат принудени отгоре.
Просто емоционалната нотка я включвам за да стане по-запомнящо се писмото. Иначе фактологията трябва да бъде абсолютно точна (да няма селски усуквания или неточности), за да не им даваш коз да те оборват и да отклоняват темата.
Когато стила се отличава от стандарната офисна кореспонденция (която е разбираемо суха), то вероятността да се запомни е по-голяма. Съответно е и по-голяма вероятността някой да вземе решение и да се реши проблема (ако не при първото писмо, то при последващото) :thumbsup:
Разбира се няма универсални решения - всеки си намира пътя сам. Просто споделих моя опит - може да помогне на някой :thumbsup: