Страница 2 от 2

Публикувано на: 07 Окт 2008 12:40
от Scott
jim_beam написа:...тази кутия не е диференциaл,а ламелен съединител...
Технически погледнато, трансферната кутия е диференциал, защото има един водещ вал и два изходни - преден и заден
Oops. Написах глупост. При този РАВ(>2006) няма трансферна кутия, има вал задвижван постоянно от предния диференциал и ЕМ съединител в кожуха на задния диференциал:
http://rav4faq.kerkerinck.de/xa3/techni ... system.pdf

Публикувано на: 07 Окт 2008 12:51
от KLIMENT
..до колкото разбрах за сняг в градски условия , и леки офф-роуд разходки става а ???? нещо като HR-V то на хонда а ???

Публикувано на: 07 Окт 2008 21:34
от jim_beam
Scott написа:
jim_beam написа:...тази кутия не е диференциaл,а ламелен съединител...
Технически погледнато, трансферната кутия е диференциал, защото има един водещ вал и два изходни - преден и заден
Oops. Написах глупост. При този РАВ(>2006) няма трансферна кутия, има вал задвижван постоянно от предния диференциал и ЕМ съединител в кожуха на задния диференциал:
http://rav4faq.kerkerinck.de/xa3/techni ... system.pdf

рав 4.3 има:
преден диференциaл(в скоростната кутия)
разпределителна кутия(отделно от диференциaла)
ламелен съединител
заден диференциaл

Публикувано на: 07 Окт 2008 21:42
от slowtraveler
Е да, ама колегата питаше за 2000г Равка... Там нямаше и ТС/VSC...

Публикувано на: 07 Окт 2008 23:36
от Me4oKyX
UAZ-ката няма карета, няма нужда от блокажи - 4-те колела въртят постоянно.... laugh.gif А и УАЗ-а ще накажи по същия този начин 90% от всички джипове.... Така че, това изобщо не е сравнение tongue.gif Да не говорим, че шофьора не е особено гениален и си личи, че си прави ташак, а не е карал особено много извън пътя.... Просто Рав4 си е добър джип, но определено не е толкова зле колкото го изкарвате. Ако не си екстремен офроудър, си е достатъчно джип - за сняг, за кал, но не и за такива кални ями.... :thumbsup:

Публикувано на: 08 Окт 2008 18:57
от ilko7777
момчета мене просто ме интересуваше дали задния мост се включва с бутон или той е автоматичен/синхро/.

Публикувано на: 08 Окт 2008 18:59
от ilko7777
Аза проходимост си имам газ69 дизел/мерцедес/който е уникален.

Публикувано на: 08 Окт 2008 19:04
от ilko7777
Колега МечоКух Уаза при включено предно и бавни нЕ въртят 4те колела.На старите модели е така.

Публикувано на: 13 Окт 2008 23:43
от Двигателист
Me4oKyX написа:UAZ-ката няма карета, няма нужда от блокажи - 4-те колела въртят постоянно.... laugh.gif А и УАЗ-а ще накажи по същия този начин 90% от всички джипове.... Така че, това изобщо не е сравнение tongue.gif Да не говорим, че шофьора не е особено гениален и си личи, че си прави ташак, а не е карал особено много извън пътя.... Просто Рав4 си е добър джип, но определено не е толкова зле колкото го изкарвате. Ако не си екстремен офроудър, си е достатъчно джип - за сняг, за кал, но не и за такива кални ями.... :thumbsup:
Здравейте,
Значи това дали има или няма карета няма нищо общо с блокирането на диференциалите. УАЗ серийно няма блокаж на междуколесните диференциали, следавателно при диагонално прекантарване увисва. УАЗ не е с постоянно 4х4. Кара се на задно при добри пътни условия и при необходимост се включва преден мост, като при това липсва междуосов диференциал (връзката преден - заден мост е твърда).

Колега ilko777, при ГАЗ/УАЗ не можеш да включиш "бавни" без да включиш преден мост преди това. С други думи не можеш да караш на 4х2 и бавни (главнтата предавка не е оразмерена за такъв товар).

Сори за оф-топика, все пак това е форум за Тойота, а не за УАЗ.

Публикувано на: 14 Окт 2008 13:12
от kriso
Чакам да завали сняг да я пробвам таз Рав4-ка за какво иде реч cool.gif Не вярвам да е по-малко проходима и при офф-роуд от повечето модерни СУВ-ове ( и Ку7 и МЛ са пълна трагедия извън асфалта).
Ама нещо не ми вдъхва доверие , защото върви/вози добре по асфалт. А за да е добра една кола извън пътя, трябва усещането при движение по пътя да е като в камион laugh.gif

Публикувано на: 14 Окт 2008 16:59
от Me4oKyX
kriso - по тая логика, LC120 определено не става за извън пътя .... rolleyes.gif А той определено може мнооогоо :thumbsup: Особено спрямо конкуренцията му.... tongue.gif

Публикувано на: 15 Окт 2008 14:53
от kriso
Me4oKyX написа:kriso - по тая логика, LC120 определено не става за извън пътя .... rolleyes.gif А той определено може мнооогоо :thumbsup: Особено спрямо конкуренцията му.... tongue.gif

Сигурно, в такъв само съм се возил и то по път.
Още повече че при него е запазено малко по-острия външен вид на джип, а не като еквивалента на другите големи производители. Като цяло май само той и Х3ката на БМВ стават за офф-роуд от новите СУВове (като изключим някои ръбати екземпляри на други марки)
Интересно ми е какво може LandCruiser V8 cool.gif че за тия пари.....
А Рав-а ще го пробвам другия месец (поне така дават прогнози за времето laugh.gif )