Публикувано на: 03 Окт 2008 15:54
според мен има много абсурди и те са породени от напъни за решаване на проблеми от хора с алогично мислене.
за мен превентивните мерки който кат предприема единствено с забрани-просто принуждават водачите да вършат нарушения и да пренебрегват закона.
п.с.: в допълнение към горните недоумици
1.сещам се за преди 5-6 години -проблема с нарушители с двуколесни мпс-та на цариградско шосе....решението на проблема и до ден днешен е -забрана за движение на двуколесни мпс-та по цариградско шосе...
практиката показва че в момента от там не минават само педантично стриктни или параниочни водачи,който предполагам се чувства като идиоти,за това че трябва да пътуват 20тина минути по светофари в повече....
в случея решението на проблема си е тотално абдикиране на кат от задължението си да контролира и санкционира нарушителите-като решава проблема с тотална забрана., за радост за автомобили ще е доста по трудно да се забрани:)
2.колеги по примера на варненската магистрала-какво ви е мнението за продължението на цариградско шосе?
в населената част и плиска ограничението е 80км/ч,но след светофара в горубляне където е дву лентово с аварийна лента-ограничението с продължение на 2-3км,до караулката е 50км/ч...
подозирам чее завари враня-където така или иначе никой не ходи..
3.какво мислите за табели-опасен завой,поставени на абсолютно всеки завой,,,,,аз лично с това маркиране,оставам тотално неинформиран кой завой от всичките табели всъщност найстина е опасен.
за мен превентивните мерки който кат предприема единствено с забрани-просто принуждават водачите да вършат нарушения и да пренебрегват закона.
п.с.: в допълнение към горните недоумици
1.сещам се за преди 5-6 години -проблема с нарушители с двуколесни мпс-та на цариградско шосе....решението на проблема и до ден днешен е -забрана за движение на двуколесни мпс-та по цариградско шосе...
практиката показва че в момента от там не минават само педантично стриктни или параниочни водачи,който предполагам се чувства като идиоти,за това че трябва да пътуват 20тина минути по светофари в повече....
в случея решението на проблема си е тотално абдикиране на кат от задължението си да контролира и санкционира нарушителите-като решава проблема с тотална забрана., за радост за автомобили ще е доста по трудно да се забрани:)
2.колеги по примера на варненската магистрала-какво ви е мнението за продължението на цариградско шосе?
в населената част и плиска ограничението е 80км/ч,но след светофара в горубляне където е дву лентово с аварийна лента-ограничението с продължение на 2-3км,до караулката е 50км/ч...
подозирам чее завари враня-където така или иначе никой не ходи..
3.какво мислите за табели-опасен завой,поставени на абсолютно всеки завой,,,,,аз лично с това маркиране,оставам тотално неинформиран кой завой от всичките табели всъщност найстина е опасен.