Страница 2 от 4

Публикувано на: 07 Сеп 2008 23:41
от Ael
Знам че съм малко офтопик ама това е от днес и не мога да не го покажа. Не бях много настоятелен а и се чуда ако и бях ръгнал 4-тия зъб кво щеше да стане.

П.П. Снимката е малко размазана ,ма при тази скорост ми тресеше малко колата ,може би трябва да права нов баланс :)
П.П. 4ZZ-FE е сърцето на звяра от снимката biggrin.gif

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:13
от antoanto
Me4oKyX с каква скорост финишираш 400-ния метър?

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:42
от slowtraveler
Абе всички тея теми за максимална скорост са нещо като мерене на п...шки... tongue.gif
Особено като се мери с километража.
Каква е грешката на километража(от 5 до 15-20% и то в показване на по-висока скорост)...)???
На времето имах Опел Астра Ф (няколко модела) - ами там грешката бе такава (на всичките автомобили), че с 1.4 карбуратор спокойно си карах по магистралата с 210-220км/ч по километраж.... Грешката сигурно бе 20-25%.
Разликата в показанията на скоростомера само от смяна на гумите с друг размер (пак препоръчан от производителя и вписан в книжката) отново е от порядъка на 3-4%...
Най-сигурното е замер с GPS, където при нормална антена няма да имаш по-голяма грешка от +/- 1км/ч.
Последното го сверих с радар в Монтана biggrin.gif
Показанията съвпаднаха без абсолютно никакво отклонение .
Освен това няма нужда да правиш снимки, а просто след това си разглеждаш log файла...
Пък и Яриса не си заслужава да се мъчи с високи скорости - все пак си е градска машинка и идеята/конструкцията му е с друга цел. Все едно да се гледа Авенсиса за висока проходимост по баирите....

biggrin.gif

Публикувано на: 13 Сеп 2008 17:48
от Uncle Dido
Въобще не вярвам на километража - важното е колко показва радара на униформените...

Публикувано на: 13 Сеп 2008 19:29
от diver
Fido Dido написа:Въобще не вярвам на километража - важното е колко показва радара на униформените...
Тя пробата не е особенно скъпа ;) Обикновенно кат ме спрат излизам и казвам, я да видим сега колко ми струва проверка на километража.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 14 Сеп 2008 04:38
от Uncle Dido
diver написа:
Fido Dido написа:Въобще не вярвам на километража - важното е колко показва радара на униформените...
Тя пробата не е особенно скъпа ;) Обикновенно кат ме спрат излизам и казвам, я да видим сега колко ми струва проверка на километража.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
В една тема имаше един образ, дето вдигнал 230 с Карината, пък можело и още... wacko.gif wacko.gif

Туй щот не си е платил за проверка на километража! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 14 Сеп 2008 09:11
от Kiki
Me4oKyX написа:Всичко е според зависи happy.gif Но дори да изкара нещо, то ще е много малко, а и ще се компенсира от вървенето и разхода biggrin.gif Един колега от форума вече сложи на Ауриса му 1.4 и каза, че е много доволен :thumbsup: Може и друг да каже мнение, да не съм само аз tongue.gif А ако имате желание, може да пробвате лично, пък ако не ви хареса си връщаме всичко както си е било :thumbsup:
А става ли нещо с ресурса на двигателя? Имам предвид, дали се скъсява живота на двигателя? Става ли за двигател D4D-2.0литра и ако ,да-какъв и резултатът?

Публикувано на: 14 Сеп 2008 09:45
от Me4oKyX
Не го скъсява, защото принципно двигателите са си презапасени, а бокса вади толкова, колкото може от него, без да променя налягания на турбо или време на турбото(от колко об/мин почва да върти). Ако слагаш ЧИП, той може да вдигне доста повече, но там вече се променят мноого неща, както и налягане на турбото, от което вече дълговечността е много спорна, спрямо постигнатите резултати happy.gif Иначе за Авенсис 2.0, ако е 110к.с./250Нм става 137к.с/310Нм, ако е 116к.с./280Нм - става на 146к.с/340Нм happy.gif Това е МАКС мощност, която може да постигне бокса, при перфектен вариант - т.е. със здрав двигател, чист въздушен филтър и други. НО, можеш да гониш икономия, като оставиш бокса на по-ниска степен, като така може да даде до 10-15% икономия biggrin.gif Звучи като приказка, но съм го тествал и 10% ги постига спокойно :thumbsup:

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:35
от Kiki
Me4oKyX написа:Не го скъсява, защото принципно двигателите са си презапасени, а бокса вади толкова, колкото може от него, без да променя налягания на турбо или време на турбото(от колко об/мин почва да върти). Ако слагаш ЧИП, той може да вдигне доста повече, но там вече се променят мноого неща, както и налягане на турбото, от което вече дълговечността е много спорна, спрямо постигнатите резултати happy.gif Иначе за Авенсис 2.0, ако е 110к.с./250Нм става 137к.с/310Нм, ако е 116к.с./280Нм - става на 146к.с/340Нм happy.gif Това е МАКС мощност, която може да постигне бокса, при перфектен вариант - т.е. със здрав двигател, чист въздушен филтър и други. НО, можеш да гониш икономия, като оставиш бокса на по-ниска степен, като така може да даде до 10-15% икономия biggrin.gif Звучи като приказка, но съм го тествал и 10% ги постига спокойно :thumbsup:
Благодаря :thumbsup:

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:41
от antoanto
Me4oKyX с каква скорост финишираш 400-ния метър?

Публикувано на: 14 Сеп 2008 11:43
от Me4oKyX
Незнам, не съм засичал на писта. Нямам кога и как да го направя. На събора може да успея, ако ми е готова колата.. happy.gif Ако не, ще трябва да засечем на братчеда - тя е същата, със същия бокс и K&N филтър, само без ляти джанти laugh.gif Тогава ще се каже :thumbsup:

Публикувано на: 15 Сеп 2008 01:18
от Bass_Man
Me4oKyX написа:................без да променя налягания на турбо или време на турбото(от колко об/мин почва да върти). Ако слагаш ЧИП, той може да вдигне доста повече, но там вече се променят мноого неща, както и налягане на турбото, от което вече дълговечността е много спорна, спрямо постигнатите резултати happy.gif Иначе за Авенсис 2.0, ако е 110к.с./250Нм става 137к.с/310Нм, ако е 116к.с./280Нм - става на 146к.с/340Нм happy.gif ....................
Аве мечо я ме светни от къде идва повечето въртящ момент и по-голямата мощност ако не променяш нищо по турбото така нареченото от теб "налягане и време " ???
А и също според теб каква е разликата между "ЧИП" и "БОКС" според теб ?

Публикувано на: 15 Сеп 2008 11:22
от Vesko
Мисля че бокс-а се закача между ЕКУ-то и инжекторите и май това което прави е да променя времето на отварянето им. Взема и сигнали от някой датчици. Преди време подобен бокс колегата ми си беше монтирал на КИА.

А за ЧИП може би се има предвид промяната на софтуер-а в ЕКУ-то. До колкото в близкото минало програмата му не можеше да се променя както ЕКУ-то е на място в колата, а се сменяше интегралата схема в която е записана (ЧИП-а). И от там е останал този термин. Сега на всички модели (поне на Тойота) програмната може да бъде сменяна/обновявана през диагностичният туул, който всеки сервиз има (официялните, а и не само те). Така че ако се намери кой да напише нова програма няма съвсем по нищо да си личи че е препрограмиран. Няма да имаш и главоболия с гаранционното обслужване smile.gif

Публикувано на: 15 Сеп 2008 12:10
от slowtraveler
Vesko написа:...Така че ако се намери кой да напише нова програма няма съвсем по нищо да си личи че е препрограмиран. Няма да имаш и главоболия с гаранционното обслужване smile.gif
Не вярвам да са оставили вратата съвсем отворена....
Сигурно най-малкото могат да проверят версия и чек-сума на програмата... :thumbsup:

Публикувано на: 15 Сеп 2008 12:19
от TurboLame
slowtraveler написа:Не вярвам да са оставили вратата съвсем отворена....
Сигурно най-малкото могат да проверят версия и чек-сума на програмата... :thumbsup:
Версията се променя много лесно. На практика можеш да запишеш каквато искаш версия в твоята си програма.
Checksum-а също може да се манипулира, макар и не толкова лесно, но с няколко опита може да се постигне желания checksum.