supra_mania:)
Радвам се че си се върнал във форума ,викам да забраим старите разправии и да опитаме със добро.
Според мен имаш 2 възможности:
1.Да я дадеш на Тони (Келеша) или Васко Орешков (ПроСпеед) да ти я настроят.
Със Келеша има проблем ,що ша стане "Conflict of Interest" понеже не е тайна за никого ,че прави колите на Мишо - заради тва предполагам не ти обръща внимание иначе него го познавам лично и гарантирам 1000% за възможностите му да настрои колата АКО МЕХАНИЧНО мотора е сглобен добре.
За ПроСпеед ... 1-во аз от Васил Величков знам съвсем други данни за Дайното им хем съм във връзка със него от още преди да го купят. Орешков не го познавам лично ,но доколкото съм чел е капацитет що се отнася до настройки. Със сигурност има изключително високо професинално ниво при настройки на Мотек ,настройвал е и друго СтандАлоне (разни екзотики като тази за ТТ-от на Величков). Принзипно СтандАлоне имат много подобна философия на настройките ,така че за мене лично той ша може да го настрой. При тях правиха единствената друга МК4 ТТ във българия (тази със десния волан) ,верно не можа да стане от първия път ма последно маи са я уцелили.
При всеко едно полужение нема кво да ги търсиш и двамата за настройки АКО НЕ СИ 1000% сигурен че механично мотора в сглобен както трябва. 7mGTE i 2jZ-GTE моторите за ИЗКЛЮЧИТЕЛНО трудни за работа със заводски части ,а камоли като почнеш да слагаш ковани бутала и така нататъка. Допуските са убиствени малки и ако некоим маистор го е карал УЕКО УЕКО през простото ,нито един Тюнер не би могъл да ти помогне защото основата ти е крива. Със тези CosWorth бутала ти имаш ВЪЗМОЖНО НАИ-ДОБРОТО КОЕТО ПАРИТЕ МОГАТ ДА КУПЯТ (Дето марко със 1500 коня супрата вика ,ако можех да купувам бутала директно от CosWorth бих го направил ,ма понеже не мога ги взимам от JUN) - не даваи на разни тъпаци да ти опропстят инвестициите ,доколкото знам ползваш услугите на някакъв Тойота сервиз във Бургас ,аз лично не бих им имал вяра.
Сега другия вариант е да си настроиш сам колата. Ще отнеме ацки много време и четене ,трябва ти задължително ШорокоЛентова Сонда която да закачиш за централата. Нема да те лъжа ,че съм виждал АЕМ - аз работя със Паразити ,ма от това което съм чел АЕМ има вход 0 до 5 волта (линеен ) от ШирокоЛентова сонда ,тва трябва да ползваш за обратна връзка като правиш картите и задължително да Логваш абсолютно всичко. Можем да помагаме със каквото можем тука и със доста труд да усшееш накрая ... но АЕМ е доста доста сложно - толкова сложно ,че без Дайно (особено за Изпреварването) не съм напълно убеден дали ша стане. Аз Тюнвам без Дайно ,ма разчитам на оргиналното ЕКУ да се занимава със Тайминга (даже не го знам колко е ,сега си разработвам система да го записвам във логовете) ,всичко останало верно настроивам на улицата.
С16 бензина между другото вече не е актуален откакто Марко спря да го ползва и SP спряха да го препоръчват. Във България обаче не може да купиш никакво Раисинг гориво така или иначе ,вариантие са или да купуваш добавки и да слагаш във ОМВ 100 (както прави Величков) или чисто и просто да настроиш колата да работи на МАКСИМУМА за ОМВ100 бензин ,АЕМ следи за детонации така че това няма да е проблем ,единствено вместо да получил 800 коня на колелата от тоя Сетъп - ша спреш на около 700 да речем - това пак е убиствено много ,гарантирам ти че 265 гуми ша ги палиш на 4-та!
Ами тва е от мене ,ако има със нещо друго да мога да помогна - питаи смело. Не забравяи че имаш колата със наи-голям потенциал за 1/4 миля във цяла българия ,нещата които имаш са наи-доборо което парите ИЗОБЩО могат да купят (единственото което ти липсва е по-сериозна работа по главата) - ма със други думи ... потенциала е безграничен , стратегия за използването му е майката
