Страница 2 от 3
Публикувано на: 06 Авг 2008 22:34
от diver
PESHO OT MARS написа:...но малко нисичка ми се вижда температурата при мен стрелката седи хоризонтално....
требеше да видиш как я кара на "замръзване" преди да и сменя термостата....В града на средата, ма тръгнеш ли на магистралата падаше долу....
Публикувано на: 06 Авг 2008 22:53
от stas
При мен стрелката за температурата стои милиметър-два по- горе при загрял двигател и 750 об на свободен ход(стрелката на оборотомера стои посредата м-у отметката за 1000 об и тази за 500об)
Публикувано на: 07 Авг 2008 00:59
от Viper_one
PESHO OT MARS написа:...малко нисичка ми се вижда температурата при мен стрелката седи хоризонтално....
Сега като стана на въпрос не съм съвсем сигурен дали на снимката е загряла до нормална температура

Пак ще проверя...
PESHO OT MARS написа:Забелязах и че не ти работи зелената лампа на икономайзера и при мен не работеше в началото но ми се наложи да отварям таблото поради запекъл километраж и след затварянето му си проработи от само себе си.
Да, наистина не работи. Ще се отваря таблото, но още не съм стигнал го него.
Също забелязах, че не свети и на централната конзола лявата врътка (която определя къде да духа - стъкло, в краката или централните духалки. Да видим там как ще го отварям.
И още нещо - мога ли от някъде да видя графики на мощността и върт. момент?
Публикувано на: 07 Авг 2008 07:50
от diver
Viper_one написа:...И още нещо - мога ли от някъде да видя графики на мощността и върт. момент?
Можеш ;) ХЕАТ или ПРОСПИД веднага ще ти извадят срещу 80лв ;)
Публикувано на: 11 Авг 2008 15:48
от Viper_one
diver написа:Viper_one написа:...И още нещо - мога ли от някъде да видя графики на мощността и върт. момент?
Можеш ;) ХЕАТ или ПРОСПИД веднага ще ти извадят срещу 80лв ;)
Питах по принцип или ако някой знае, че ми е любопитно biggrin.gif
Публикувано на: 11 Авг 2008 15:58
от Viper_one
И така.... продължавам с питанията
1. Това нещо на казанчето за течността на чистачките за какво е? Прилича ми на някаква стойка
2. А това тук дето няма нищо включено? Да не е за някоя екстра дето я нямам? Само от любопитство питам.
3. И последно (за сега). Давайте идеи как да сгъна задната седалка (ОСНОВАТА, а не облегалката).
И в книжката видях, че има някакви каишки, за които се вдига, обаче при мен ги няма

Ето тук съм снимал от към багажника да видите железцата, на които според мен опира, като я дърпам нагоре.
Благодаря на отзовалите се
Публикувано на: 11 Авг 2008 17:46
от diver
Viper_one написа:И така.... продължавам с питанията
1. Това нещо на казанчето за течността на чистачките за какво е? Прилича ми на някаква стойка

Вероятно има модел моторче за фаровете примерно...
Публикувано на: 11 Авг 2008 19:20
от PESHO OT MARS
1. Предполагам Diver е прав
2. Като гледам че кабелите са с доволно сечение мисля че това е било окабеляването за нагревателя на огледалото.
3.А ти сигурен ли си че вобще може да се вдигне седалката а не че само облегалките да падат? По принцип по някакъв начин трябва да седалката трябва да се сваля защото там е достпа до резорвоара май...
Публикувано на: 11 Авг 2008 19:48
от stas
Немога да повярвам, че не се вдигат седалките ти(направена е от две части) и ако не греша под лявата се намира бензиновата помпа и това е единствения достъп до нея.Вдигането става много лесно без никакво запъване.Ако погледнеш в основата на предната част на седалката ще видиш едни сиви капачета,под тях са скрити пантите с които е захваната седалката към пода.
Публикувано на: 12 Авг 2008 00:24
от MEGAHARD
"3. И последно (за сега). Давайте идеи как да сгъна задната седалка (ОСНОВАТА, а не облегалката). "
Долната част на задната седалка на карина се изважда като и издърпаш силно нагоре предната част (по посока на движ.).Държът я две щипки които се намират до краката на пасажерите отзад, сглобяването става като я наместиш и седнеш отгоре.
Публикувано на: 16 Авг 2008 12:37
от Viper_one
PESHO OT MARS написа:...
2. Като гледам че кабелите са с доволно сечение мисля че това е било окабеляването за нагревателя на огледалото.
...
Уж си има нагревател

Публикувано на: 16 Авг 2008 12:41
от Viper_one
Публикувано на: 16 Авг 2008 13:05
от Viper_one
И така...
Вече си имам и зелена лампа на икономайзера

Между другото вече мога със сигурност да кажа, че стрелката на температурата си стои точно там. За вече над 300км градско и взвънградско изобщо не мърда, като закована е.
Също така как се сваля този панел, че някои лампички не му светят? Има 2 болта отпред, където са стрелките, но не излиза. Всичко ли трябва да разглобя?
А такова оранжево "нещо" някой знае ли от къде мога да си намеря, че едното ми липсва?

Публикувано на: 16 Авг 2008 21:35
от PESHO OT MARS
Ми след като имаш за нагревателите кабели идея си нямам за какво може да са тези кабели (нали кабелите за говорителите във вратите са други?) предполагам и че колата е с ел.пакет сиреч и ел.стъкла.
Радвам се че постваш снимки да мога и аз преди да разглобя нещо да се ориентирам.
Относно лампите един съвет свали горното барче и тогава ще разбереш как се сваля и долния панел. Свалянето на барчето е чрез издърпване към теб държи се на четири пластмасови "шиша" завършващи с метални щипки но има и два пласмасови зъба над въздоховодите седят отгоре внимавай с тях.Препоръчвам ти яко сецане в долния край и като излезат отдолу и тогава продължаваш нагоре. Другото за което внимаваш металните щипки да не се откачат и паднат че те чака доста разглобяване да ги намериш. Аз днес извършвах поредния тунинг заради некадърниците които са монтирали касетофона (предишния) харчеше много ток 150 mA утечка което е адски много но си монтирах реле и го захраних на часовника от ACC входа и честитo утечката е вече само 30mA.
А какво и беше на лампата изгоряла или разхлабена връзка. Забравих да ти напиша как се сваля таблото но се надявам че си се оправил лесно. За мен тази кола е проста и ремонтопригодна.
Публикувано на: 17 Авг 2008 08:59
от Viper_one
PESHO OT MARS написа:Ми след като имаш за нагревателите кабели идея си нямам за какво може да са тези кабели (нали кабелите за говорителите във вратите са други?) предполагам и че колата е с ел.пакет сиреч и ел.стъкла.
Да, всичките са ел.
PESHO OT MARS написа:Относно лампите един съвет свали горното барче и тогава ще разбереш как се сваля и долния панел. Свалянето на барчето е чрез издърпване към теб държи се на четири пластмасови "шиша" завършващи с метални щипки но има и два пласмасови зъба над въздоховодите седят отгоре внимавай с тях.Препоръчвам ти яко сецане в долния край и като излезат отдолу и тогава продължаваш нагоре. Другото за което внимаваш металните щипки да не се откачат и паднат че те чака доста разглобяване да ги намериш. Аз днес извършвах поредния тунинг заради некадърниците които са монтирали касетофона (предишния) харчеше много ток 150 mA утечка което е адски много но си монтирах реле и го захраних на часовника от ACC входа и честитo утечката е вече само 30mA.
Благодаря за обяснението за свалянето на барчето
PESHO OT MARS написа:А какво и беше на лампата изгоряла или разхлабена връзка. Забравих да ти напиша как се сваля таблото но се надявам че си се оправил лесно. За мен тази кола е проста и ремонтопригодна.
Лампата беше изгоряла, а таблото е много лесно за сваляне
PESHO OT MARS написа:Радвам се че постваш снимки да мога и аз преди да разглобя нещо да се ориентирам.
Радвам се ако съм полезен с нещо.
Много се дразня ако нещо по колата не работи или не е както трябва. Затова гледам всичко да се оправя
