Страница 2 от 3

Re: Защо загрява?

Публикувано на: 05 Авг 2008 09:24
от Japanese_fever
Drug put ne nalivai voda dori i lqtoto, 4e moje i vodnata pompa da si precaka6!

Ina4e az dolivah na veski 1-2 meseca po 200-300 gr antifriz i dnes vidqh, 4e mi e puknat radiatora otzad. Ta poru4ah nov, 4e mi pisna da dolivam antifriz.
Dobrata novina e, 4e ne e garniturata, kakto az si misleh. rolleyes.gif

Публикувано на: 05 Авг 2008 09:38
от kristian
Nedkow написа:Успех и задължително смени и сегменти :thumbsup:
Айде сега не ми навивай пружинките и ти wink.gif
И без това се колебая.Оставих я и днес я мятат.Да видим какво ще кажат като я отворят,че трябва и да се плаща все пак.

Публикувано на: 05 Авг 2008 14:42
от Martinco
Стана ми любопитно и на мен,защото съм със същия двигател-дано да не се окаже термостат и радиатор,защото става дебела цената.

Публикувано на: 05 Авг 2008 19:20
от MNK
Крис, извинявам се предварително за глупавия въпрос, но провери ли дали перката по някаква причина не върти на обратно?

Публикувано на: 05 Авг 2008 20:42
от nemezis_85
Извинявам се но от всичко не разбрах каква е колата?

Публикувано на: 05 Авг 2008 21:56
от kristian
Та положението е издухана гарнитура

Публикувано на: 05 Авг 2008 23:40
от ceko26
Ако ти е харчила масло сменяй сегменти иначе няма да усетиш друг ефект , а и шанса да уцелиш истински е малък.

Публикувано на: 05 Авг 2008 23:46
от jim_beam
kristian написа:
nemezis_85 написа:...
Май ще я стегна така и ще я продавам!
това е най-доброто решение в случая,за съжаление!
късмет при избора на следващата кола! wink.gif

Публикувано на: 06 Авг 2008 00:11
от agent dust
е па тия не могат ли да премерят цилиндъра без да вадят буталата?

Публикувано на: 06 Авг 2008 00:14
от kristian
maggkrabar написа:е па тия не могат ли да премерят цилиндъра без да вадят буталата?
sad.gif А де?И мен това ме учуди,ама говорих за това по телефона,та утре ще ходя пак на място да разбера какво има в предвид. sad.gif
всъщност обяснението беше,че най-долу(часта която остава скрита от буталото) би трябвало да е най голяма елипсата(ако я има).Незнам дали им смисъл от смяна само на сегменти,без шлайф...........Всъщност зависи какво ще измерят по цилиндрите доколкото ми е ясно

Публикувано на: 06 Авг 2008 01:52
от Nedkow
Провери си сам блока, ако има ръб в горната част минимален сменяй сегменти, защото ако има прегряване сегментите вече са разкалени и после пак ще плащаш гарнитура, а отварянето на картера некрие никакви рискове с лагерите небързай :thumbsup: Въобще не се замисляй :thumbsup:

Публикувано на: 06 Авг 2008 08:58
от Martinco
май вече ти е омръзнала тази кола,и ако е така на твое място не бих инвестирал повече в нея,а бих я шитнал. wink.gif

Публикувано на: 11 Авг 2008 00:42
от kristian
С'я шъ мъ критикувате,ама съм намерил от един познат едно Пижо 807 и не се сдържам.
Сигурно DIVER (примерно) ще използва оная дума "БАНГИЯ",ама каруцата е на 120 000 ,и с нея са возени само човк и куфар в Австрия/Пловдив.
И сега ме гложди отвътре много,пък нали си падам както казва жената по "Икарусите" и ..........
Ще и сменя емблемата и ТОЛКОЗ!
Тойота 807 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 11 Авг 2008 01:53
от Uncle Dido
TRAITOR!!!!!! thumbdown.gif

Публикувано на: 11 Авг 2008 02:20
от newmiro
няма начин да ни изоставиш rolleyes.gif