Страница 2 от 5

Публикувано на: 05 Авг 2008 01:59
от racing_fan
Егати, не знам кво да правя вече. Едните са много меки, другите много твърди, трети се изпичат... Аз със мойто каране не съм за нито едни от трите. На рали като ходя така се юркам че ако сложа меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания, ако сложа твърди ще се пребия сигурно или ще съм като бързия влак(или ще си скапя дисковете), ако сложа други пък ще ги препека.... както стана с тия Ашика... на спускане от Белмекен на рали България... едвам спрях и като ги погледнах - горят направо, пушек излиза. Дисковете сини... ужас.

Публикувано на: 05 Авг 2008 02:06
от rudolf
[quote="racing_fan"] меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания, quote]

на пръв прочит това ти е най евтиния варянт-щом работи.

Публикувано на: 05 Авг 2008 02:12
от racing_fan
Абе да ама нали занеш - евтиното винаги излиза скъпо. ТМ Ауто ми искаха 120 лв. за предни накладки, аз дадох 50. Сега като ги сменя пак те ти ги 120... laugh.gif

Публикувано на: 05 Авг 2008 02:14
от Uncle Dido
racing_fan написа:Абе да ама нали занеш - евтиното винаги излиза скъпо. ТМ Ауто ми искаха 120 лв. за предни накладки, аз дадох 50. Сега като ги сменя пак те ти ги 120... laugh.gif
120, ако не си прецакал дисковете. Ама я си тури по-меки, че поне да спираш като хората.

Публикувано на: 05 Авг 2008 02:20
от racing_fan
Зависи какви пари са, ако са на същите пари може.
Човека, който ми прави колата искаше АТЕ да сложим, ама няма за тоя модел. Друг човек, който има същата Корола, на който брат му е състезател, ми каза за тия Remsa. Делфи категорично не. Ех, уж дребно нещо ама най-важното. Мисля си, коментирам и с баща ми. Вчера като покарах, педала беше по-твърд и с по-голям ход и колата спираше по-трудно, искаше доста по-силно натискане на педала. После, на място напомпах 2-3 пъти педала до долу силно и почнаха пък да коват много спирачките. С леко натискане започваха да хващат. От какво ще е това?

Публикувано на: 05 Авг 2008 02:41
от Uncle Dido
Да не се е скапало сервото? Или маркуча? Не е лошо да провериш спирачната течност. Ако е мн. кафява - да я смениш. Понякога от мръсна течност зе запушват и спирачните маркучи. Другия вариант - може някой от водачите на спирачния апарат да запецва.

За накладките - от Асер съм доволен, но Делфи - никога.

Публикувано на: 05 Авг 2008 07:47
от diver
racing_fan написа: На рали като ходя така се юркам че ако сложа меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания,....
Що си мисля, че тия 50лв дет ще дадеш за накладки, са най-малкия проблем кат пари, щом ходиш по ралита?!

Публикувано на: 05 Авг 2008 08:53
от kalin
diver написа:
jim_beam написа:ами на днешните нови коли май не държат много,като си гледам алуминиевите джанти какви са черни отвътре за 15.000км.а един приятел с хонда сивик 2001 ги смени на 150к без дори да са износени,оригинални made in japan.та кои тойоти идваха от япония днешно време? mad.gif ама айде да не почвам пак темата,че само се ядосвам. mad.gif
150000км за предни в София, градско, да да....Инак с минтекс, джантите си стават черни за 1 ден и от вънка...
на дизеловата королка смених предни накладки на 140000 км карани в БГ/София с оригинални (като купувах колата от Австрия си взех един комплект да си имам...както и много филтри...1993 година тук не беше много за японска кола откъм консумативи:). сега колата е на 221000, втория комплект изкара до 200000, защото се наложи смяна на дискове и купих пак нови накладки от ТМ Ауто за 75 лв(направо и аз се изненадах тогава от цената) :thumbsup:

Публикувано на: 05 Авг 2008 08:56
от kalin
diver написа:
racing_fan написа: На рали като ходя така се юркам че ако сложа меки ще ги изтрия сигурно за 1-2 състезания,....
Що си мисля, че тия 50лв дет ще дадеш за накладки, са най-малкия проблем кат пари, щом ходиш по ралита?!
съгласен на 100% :whistle:

Публикувано на: 05 Авг 2008 10:48
от b0by
От цялата дискусия , няма спомената нито една японска марка от която някой да е доволен , ами слагаме европейските тояги , незнам акебоното как е , но "ФБЛ" са добри , Нишимбо за него няма какво да говоря , невероятна накладка и има още поне 5 вида , пак с разлика в цените , а относно каране спортно или квото и да било , аз за мен си предпочитам да карам с мека накладка и да я сменям по често!

Публикувано на: 05 Авг 2008 11:00
от kalin
b0by написа:От цялата дискусия , няма спомената нито една японска марка от която някой да е доволен , ами слагаме европейските тояги , незнам акебоното как е , но "ФБЛ" са добри , Нишимбо за него няма какво да говоря , невероятна накладка и има още поне 5 вида , пак с разлика в цените , а относно каране спортно или квото и да било , аз за мен си предпочитам да карам с мека накладка и да я сменям по често!
аз досега съм слагал само накладки от Тойота оригинални...не знам каква марка са, т.е. кой ги произвежда за тойота laugh.gif
ако някой знае да сподели :thumbsup:

Публикувано на: 05 Авг 2008 11:03
от b0by
kalin написа:
b0by написа:От цялата дискусия , няма спомената нито една японска марка от която някой да е доволен , ами слагаме европейските тояги , незнам акебоното как е , но "ФБЛ" са добри , Нишимбо за него няма какво да говоря , невероятна накладка и има още поне 5 вида , пак с разлика в цените , а относно каране спортно или квото и да било , аз за мен си предпочитам да карам с мека накладка и да я сменям по често!
аз досега съм слагал само накладки от Тойота оригинални...не знам каква марка са, т.е. кой ги произвежда за тойота laugh.gif
ако някой знае да сподели :thumbsup:
Нишимбо , са оригиналните накладки за тойота , говоря за по старите модели , че те вече излизат с накладки бош!А Нишимбото се намира , но е малко по скъпо!

Публикувано на: 05 Авг 2008 11:30
от nikicar
racing_fan написа:Зависи какви пари са, ако са на същите пари може.
Човека, който ми прави колата искаше АТЕ да сложим, ама няма за тоя модел. Друг човек, който има същата Корола, на който брат му е състезател, ми каза за тия Remsa. Делфи категорично не. Ех, уж дребно нещо ама най-важното. Мисля си, коментирам и с баща ми. Вчера като покарах, педала беше по-твърд и с по-голям ход и колата спираше по-трудно, искаше доста по-силно натискане на педала. После, на място напомпах 2-3 пъти педала до долу силно и почнаха пък да коват много спирачките. С леко натискане започваха да хващат. От какво ще е това?
Ако караш ралита със сток накладки няма да спираш естествено!!!Трябват ти рейсинг накладки .Предлагам FERODO RACING , но ми трябват данни за колата ти .Има различни типове смески .Цената на FERODO RACING естествено не е 50лв. , но пък ще си разрешиш проблема.Кой те е посъветвал да си купуваш сток накладки за ралита ?????

Публикувано на: 05 Авг 2008 12:17
от gunner
racing_fan написа:Горе долу какви пари са тези Минтекс? Че аз като сменях накладките взех някви Ашика уж японски за по 50 лв., и отпред и отзад съм с такива, обаче нещо не съм доволен. Веднъж останах без спирачки, незнам аз ли съм виновен или те. Ама не ми харесва как спира колата и искам да ги сменям. Казаха ми да си взема Remsa. Кво ще кажете? А тия Акебоно ми звучат като тия Ашика... нещо не ми вдъхват доверие.
Значи намерих тва магазинче за накладки на Дойран и имаше за мойта кола за 58 лв. комплект МИНТЕКС. Това добре, но аз започнах да се чудя, дали си заслужава да си взема такива, ако ще трябва да ги сменям след 10-15000 км., тъй като с тези които я взех от Германия изкарах спокойно 45 000 км.( и то ако германеца ги е сменил точно преди да я продаде)и спирах много добре. Май работата отново отива към поръчка от ТМ, но първо ще потърся тези НИШИМБО.

Публикувано на: 05 Авг 2008 13:04
от b0by
gunner написа:
racing_fan написа:Горе долу какви пари са тези Минтекс? Че аз като сменях накладките взех някви Ашика уж японски за по 50 лв., и отпред и отзад съм с такива, обаче нещо не съм доволен. Веднъж останах без спирачки, незнам аз ли съм виновен или те. Ама не ми харесва как спира колата и искам да ги сменям. Казаха ми да си взема Remsa. Кво ще кажете? А тия Акебоно ми звучат като тия Ашика... нещо не ми вдъхват доверие.
Значи намерих тва магазинче за накладки на Дойран и имаше за мойта кола за 58 лв. комплект МИНТЕКС. Това добре, но аз започнах да се чудя, дали си заслужава да си взема такива, ако ще трябва да ги сменям след 10-15000 км., тъй като с тези които я взех от Германия изкарах спокойно 45 000 км.( и то ако германеца ги е сменил точно преди да я продаде)и спирах много добре. Май работата отново отива към поръчка от ТМ, но първо ще потърся тези НИШИМБО.
Ако не намериш , търси си феродо FDB серия , Има едни японски F.B.L. който са доста добри пак , и други!