Страница 2 от 3
...изолаторите им станаха череникакви.
Публикувано на: 28 Юли 2008 10:14
от KingSteve
...изолаторите им станаха череникакви.
Да не би да имаш предвид керемидено червени? Това според майсторите при които съм ходил означава, че изгарянето в цилиндрите е добро! Не 1 ми го е казвал това.
.. и доколкото знам аз гумите се пълнят с азот не с хелии. Молекулата на азота е по-голяма и по-бавно спада при пробив..освен това имаше и нещо свързано стемпературата на гумата.
Публикувано на: 28 Юли 2008 11:39
от racing_fan
Що бе с хелий си е идея, колата ще стане по-лека. biggrin.gif
Публикувано на: 28 Юли 2008 11:41
от Uncle Dido
Е чак сега разбрах защо Пеньо от Биг Брадър пееше : " Летя си с колата, летя си с колата..."!!!

Публикувано на: 28 Юли 2008 11:50
от KingSteve
Той Пеньо четка за зъби нямаше .. ти за кола говориш //баси offtopick-a
Дайте малко по същество

Публикувано на: 28 Юли 2008 18:19
от pumabg
KingSteve написа:баси offtopick-a
Дайте малко по същество

И Аз това викам...въпреки, че вече съм нов собственик на 4 броя Fulda EcoControl.
Темата за продухването си остава
пп. а за помпането сложих черен газ директно от дистриБЪТара на Факултето.....сцеплението е 6 biggrin.gif

biggrin.gif
Публикувано на: 28 Юли 2008 19:03
от pumabg
Публикувано на: 28 Юли 2008 22:04
от kristian
Публикувано на: 29 Юли 2008 01:01
от mitoko
pumabg написа:KingSteve написа:баси offtopick-a
Дайте малко по същество

И Аз това викам...въпреки, че вече съм нов собственик на 4 броя Fulda EcoControl.
Темата за продухването си остава
пп. а за помпането сложих черен газ директно от дистриБЪТара на Факултето.....сцеплението е 6 biggrin.gif

biggrin.gif
с какъв размер са ти гумите.и доволен ли си от като поведение.
аз съм с 195/50/15 марангони зета отпред и да малко тежки
Публикувано на: 29 Юли 2008 15:16
от dil
Относно прекъсването.. купи си спрей за почистване на карбуратири (взех такъв на Cyclo).
Откачаш въздушната тръба от дроселовата клапа и на запален двигател пръскаш вътре хубаво.
Добре е някой да подава газ, че понякога се дави и гасне (а може и сам с пръстче на жилото на газта

)
Правя го периодично, когато усетя че много ми падат оборотите на празен ход... напоследък се движех 550-600, след манипулацията скочиха на 800, след няколко км спаднаха и се задържаха на 700-750.
Изчезна и неприятното глъхнене при около 3000 оборота и пуснат климатик.
За гумите мисля, че най-добрия вариант за Е11 си е 175/65/14.
Аз лично карам с Toyo CF1 отпред и Toyo Vario V2 отзад.
Обаче тия от ADAC нещо не ги харсват гумите Toyo.. няма ги по тестовете

Re: За Corolla 98 Гуми и почистване на горивна сис-ма
Публикувано на: 29 Юли 2008 21:12
от didak
pumabg написа:Здравейте колеги, оказа се, че предните ми гуми са рециклаш и въпреки добрият им външен вид е по добре да ги сменя...
какво значи "оказа се"!? По какво може да се разбере?
Re: За Corolla 98 Гуми и почистване на горивна сис-ма
Публикувано на: 29 Юли 2008 22:30
от kristian
didak написа:........
какво значи "оказа се"!? По какво може да се разбере?
На гумите по периферията,там където са данните за гумата има щампован надпис "REMOULDED"
Публикувано на: 29 Юли 2008 23:01
от agent dust
горивната система се почиства само на заварка на газта. каквито и добавки да слагате, двигателят трябва да бъде натоварен в интензивен режим - над 4000об. тогава свещите и дюзите се самопочистват - от температурата в горивната камера. дюзи се запушват когато колата се кара твърде много на ниски обороти и в ненатоварен режим. ръчкаш ли я редовно - няма да има никакви проблеми. аз съм си създал правило всеки ден оборотомерът да вижда червеното няколко пъти на ден - и нямам никакви проблеми с дюзи, свещи или тоци, въпреки че колата е стара - 84г е. просто ги настъпвайте по-юнашки и двигателят ще е като часовник. досега не съм видял кола, която се ръчка редовно да има проблем с дюзите.
следете си редовно маслото. ако за 10000км двигателят е изхарчил съвсем малко(100-200гр) - значи не ръчкате достатъчно. трябва да има малък харч на масло, така е проектиран всеки един двигател - дори за чисто нов мотор 500гр-1л е нещо съвсем нормално. ако маслото не мърда грам, значи се е набило с кондензи, сажди и изпарения - а това се получава когато не ръчкате колата. редовната ръчка осигурява добра вентилация и пречистване на маслото и горивната система. и няма да се налага да използвате разни измислени съмнителни химии. в бензинът по принцип си има добавки за почистване на горивната система
Публикувано на: 29 Юли 2008 23:08
от Uncle Dido
Е ся се почна с актовете...

Публикувано на: 29 Юли 2008 23:39
от kristian
Да не пускам нова тема,имам въпрос:
Някой знае ли инжекторите кой със кой впръсква по двойки?
Т.е 1-4 и 2-3 или 1-3 и 2-4.Разглеждам си книгата на каруцата и виждам две противоречиви схеми.А газовото впръсква на 1-4 и 2-3.
Публикувано на: 29 Юли 2008 23:43
от Uncle Dido
kristian написа:Да не пускам нова тема,имам въпрос:
Някой знае ли инжекторите кой със кой впръсква по двойки?
Т.е 1-4 и 2-3 или 1-3 и 2-4.Разглеждам си книгата на каруцата и виждам две противоречиви схеми.А газовото впръсква на 1-4 и 2-3.
Трябва да са като газовите - компа ги управлява еднакво.