
Финансов въпрос за обслужване
Първо ще ги питам и в Сливен и тогава ще реша и след 3 август ще кажа !Kiki написа:Сега ще видим!Jingo,като направи обзлужването ще пише!desSs написа:да разбирам ли, че цените във всяко едно представителство са различни? в такъв случай гледам открили са и в Сливен, като по-малък град би трябвало да е по-тънкоше взема да се замъкна до там

ахахах ся видях кой е собственика laugh.gif познавам го откакто почна бизнеса с няколко варела М10Д laugh.gif лелее евала, хората как се издигат от нищото
п.п. звъннах по телефона, и казаха първо обслужване - по-малко от 200 лева. утре сутринта ще отида на място да ми направят разбивка за ярис и аурис, какво точно се сменя и колко струва, и ще пиша

п.п. звъннах по телефона, и казаха първо обслужване - по-малко от 200 лева. утре сутринта ще отида на място да ми направят разбивка за ярис и аурис, какво точно се сменя и колко струва, и ще пиша

Аз незнам защо си мислите ,че сега е по различно!Повечето гаражни взимат най-евтиното масло и го слагат във варел от арал или нещо от рода! Аз имам честа да познавам няколко такива , и най-веселото е ,че клиента като си взима колата и вика ей супер е с това масло! Всичко е в съзнанието на човека!desSs написа:ееее са...92-93 година валволина и кастрола бяха скъпи laugh.gifmitoko написа:м10д![]()
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
разбира се дали на 10.000 или 100.000км сервиза съвсем не струва едно и също.та в случая 15.000км или 1 годишен сервиз е възможно най-евтиния,тойота му казват fitness check.тоест сменя се евентуално само маслото и масл. филтър,ако колата е оборудвана с service-check сензор даже и те не се сменят.
тук в австрия негодниците искат по 20€ + ддс за литър евтин валволин 5w30(ориг. тойота масло). но можеш да си донесеш твое масло,което отговаря на изискванията.
но като се замисли човек са само 2 сервиза- 15к или 1 год. и 30к или 2 год.третия няма смисъл да се прави при тях защото 3-те години така или иначе изтичат.
тук в австрия негодниците искат по 20€ + ддс за литър евтин валволин 5w30(ориг. тойота масло). но можеш да си донесеш твое масло,което отговаря на изискванията.
но като се замисли човек са само 2 сервиза- 15к или 1 год. и 30к или 2 год.третия няма смисъл да се прави при тях защото 3-те години така или иначе изтичат.
бе просто тогава почти никой не купуваше от бутилираните валволин и кастрол, а всички искаха от варела М10Д на Приста. доста често седях в магазина му, и виждах кво продава. пък са кво има в бутилките и кво слагат в сервизите идея си нямам. въобще нищо не разбирам от масла, нито пък знам колко струватb0by написа:Аз незнам защо си мислите ,че сега е по различно!Повечето гаражни взимат най-евтиното масло и го слагат във варел от арал или нещо от рода! Аз имам честа да познавам няколко такива , и най-веселото е ,че клиента като си взима колата и вика ей супер е с това масло! Всичко е в съзнанието на човека!desSs написа:ееее са...92-93 година валволина и кастрола бяха скъпи laugh.gifmitoko написа:м10д![]()

То на времето , хората караха с Видинки и Г.Димитровки , а сега гледат зимни летни! По принцип ставаше дума че и сега незнаеш какво плащаш и какво получаваш , това ми беше идеята!desSs написа:бе просто тогава почти никой не купуваше от бутилираните валволин и кастрол, а всички искаха от варела М10Д на Приста. доста често седях в магазина му, и виждах кво продава. пък са кво има в бутилките и кво слагат в сервизите идея си нямам. въобще нищо не разбирам от масла, нито пък знам колко струватb0by написа:Аз незнам защо си мислите ,че сега е по различно!Повечето гаражни взимат най-евтиното масло и го слагат във варел от арал или нещо от рода! Аз имам честа да познавам няколко такива , и най-веселото е ,че клиента като си взима колата и вика ей супер е с това масло! Всичко е в съзнанието на човека!desSs написа:ееее са...92-93 година валволина и кастрола бяха скъпи laugh.gif
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Какво се сменя повече на 100 000 при сервизно обслужване? Някоъй филтър, някакво масло?jim_beam написа:разбира се дали на 10.000 или 100.000км сервиза съвсем не струва едно и също.та в случая 15.000км или 1 годишен сервиз е възможно най-евтиния,тойота му казват fitness check.тоест сменя се евентуално само маслото и масл. филтър,ако колата е оборудвана с service-check сензор даже и те не се сменят.
тук в австрия негодниците искат по 20€ + ддс за литър евтин валволин 5w30(ориг. тойота масло). но можеш да си донесеш твое масло,което отговаря на изискванията.
но като се замисли човек са само 2 сервиза- 15к или 1 год. и 30к или 2 год.третия няма смисъл да се прави при тях защото 3-те години така или иначе изтичат.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Колега Ауриса не е Рав4. Масло ск. кутия се сменя на 120 000. Диференциала е сущо там!Разпр. кутия ? Бензин е и няма гор. филтър. А колкото до филтрите е задължително да ги смени, защото тук не забравяй, че е България и запрашеността е уникална!Спирачната течност се сменя на две години. И какво стана? Каква е разликата?jim_beam написа:ще ти дам за пример 60.000км сервиз на моя рав4:
масло
масл. филтър
възд. филтър
спирачна течност
масло ск. кутия
масло диференциaл
масло разпр. кутия(преден диференциaл)
поленов филтър
горивен филтър
има и още но не ми се търси серв. книжка
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта