Страница 2 от 4
Публикувано на: 07 Юли 2008 00:27
от Bass_Man
Georgimitrovich написа:Bass_Man написа:То вече е измислено - Дракончето в Пловдив biggrin.gif .
Ni6to protiv pistata, no 4uh ot nqkolko mesta 4e za drag ne stavala 6toto po burzite koli, tezi koito slizat pod 14 imali seriozni problemi sus spiraneto i uspe6noto zimane na purviq zavoi sled pravata. Taka pone sum 4uval za istinost nemoga da garanatiram.
Епа стига с тоя DRAG айде мало и други неща да се правят

.
Публикувано на: 07 Юли 2008 08:05
от joro_206
Браво Марто ,
отсрами форума.
Калибрата я беше дръпнал в началото,ако дистанцията е по-къса няма кой да те бие.

Публикувано на: 07 Юли 2008 12:24
от Slayer
jamie написа:Определено смятам че БФДР е един пълен ташак като организация (защото НЕ Е организация) и бат Гого няма да си мръдне пръста да инвестира където и да е. Къде пък намеси държавни институции ?! Ако пусне някоя връзка - да. За да може да лапне някоя и друга кинта.

Sad but true!
diver написа:изобщо не знам да има 400 метра права там а и по-бавните коли дет правят къде 15 са си на 180-190 на финала....
Правата е около 500 и нещо метра и е крайно недостатъчна. Последния инцидент за който се сещам беше на БМВ събора, когато една Е30-ка (може и Е28 да беше) 3.5 турбо излетя доста качествено след края на пистата (времената бяха средни и високи 13-ки).
Малко не ми е ясно само кви са тия 15 сек. коли с 190 терминална???
Публикувано на: 08 Юли 2008 00:26
от speedermarto
joro_206 написа:Браво Марто ,
отсрами форума.
Калибрата я беше дръпнал в началото,ако дистанцията е по-къса няма кой да те бие.

Като открия от какво ми свети чека и си я оправя, ще я видим тогава калибрицата ( тя върви толко заради поговорката - от какво бяга опела? От ръждата

)
Публикувано на: 08 Юли 2008 00:31
от Uncle Dido
И после що съм имал 3 акта за превишена скорост....

Ами щото карах вектра....

ама ходи го обясни на тъпите ченгета!

БТВ, ако нямаш 2 ра ламбда сонда, такава спортна генерация ще ти направя....

Публикувано на: 08 Юли 2008 00:34
от agent dust
браво за участието! важно е да се печели, но далеч по-важно е да се участва

Публикувано на: 08 Юли 2008 10:11
от lpcrooks
Fido Dido написа:И после що съм имал 3 акта за превишена скорост....

Ами щото карах вектра....

ама ходи го обясни на тъпите ченгета!

БТВ, ако нямаш 2 ра ламбда сонда, такава спортна генерация ще ти направя....

Ами ако има?
Публикувано на: 08 Юли 2008 10:19
от Uncle Dido
Ако махнеш катализатора, веднага ти светва чека.
Публикувано на: 08 Юли 2008 16:33
от speedermarto
Fido Dido написа:... БТВ, ако нямаш 2 ра ламбда сонда, такава спортна генерация ще ти направя....

Ми вчера я гледах отдоло и видях 2 цвъчки една преди и една след първото гърне или катализатора не знам какво е. Ако тези 2 неща дето излизат кабелчета от тях са въпросните......
А и дори да я има и да запазим катализатора, не може ли след него да направим магийка някаква

Публикувано на: 08 Юли 2008 16:59
от Uncle Dido
Ама може, разбира се! Щом е за правене на глигании - насреща съм!

Публикувано на: 08 Юли 2008 17:34
от lpcrooks
speedermarto написа:Fido Dido написа:... БТВ, ако нямаш 2 ра ламбда сонда, такава спортна генерация ще ти направя....

Ми вчера я гледах отдоло и видях 2 цвъчки една преди и една след първото гърне или катализатора не знам какво е. Ако тези 2 неща дето излизат кабелчета от тях са въпросните......
А и дори да я има и да запазим катализатора, не може ли след него да направим магийка някаква

Няма да има ефект, ако не махнеш катализатора...
Публикувано на: 08 Юли 2008 22:29
от speedermarto
Fido Dido написа:Ама може, разбира се! Щом е за правене на глигании - насреща съм!

Не те разбрах? Ще видим, ако се окаже катализатор ще искам дидо да ми направи възможно най-конскодигащатата и възможно по тиха генерация

А и кажи колко ще струва ориентировъчно това удоволствие да знам да се точа ли изобщо, да не ме закопаш с цифри

Публикувано на: 08 Юли 2008 22:42
от agent dust
катализатори са. първата джвъчка е основната ламбда сонда, втората е сонда за контрол дали ти бачка катализаторът. като го махнеш - заради втората светва чека. затова като ти махат катализатора и слагат резонаторът на негово място, кажи им да направят една втулка и задната сонда да я отдалечат - да я обдухват по-малко газове. така тя показва все едно катализаторът е ОК и не светва чека.
като махнеш катализаторът, колата ще върви по-добре. но ако не сложиш резонатор на негово място - ще стане по-шумна
Публикувано на: 08 Юли 2008 23:15
от speedermarto
maggkrabar написа:катализатори са. първата джвъчка е основната ламбда сонда, втората е сонда за контрол дали ти бачка катализаторът. като го махнеш - заради втората светва чека. затова като ти махат катализатора и слагат резонаторът на негово място, кажи им да направят една втулка и задната сонда да я отдалечат - да я обдухват по-малко газове. така тя показва все едно катализаторът е ОК и не светва чека.
като махнеш катализаторът, колата ще върви по-добре. но ако не сложиш резонатор на негово място - ще стане по-шумна
Колега виждам, че си компетентен. Кажи ми на кола 2001-ва може ли да е задръстен катализатора защото това ушким прочетоха от компютъра в тойота? И също се надявам твоето мнение да го прочете Дидо и да каже може или неможе според него и какво мисли той?

Публикувано на: 09 Юли 2008 09:31
от Uncle Dido
Важното е втората сонда да отчита по-ниска темпетатура на газовете от първата. Тоя номер съм го пробвал, но нищо не стана, което не е гаранция, щото беше Пежо...

А за цифри - не бой се, нали сме си дружки всички тук, така че щом е Тойота, работим за чест и слава в общи линии!

Айде тая неделя, като се видим, ще ги уточниме нещата!
