Страница 2 от 3

Публикувано на: 02 Юли 2008 16:23
от Uncle Dido
А, верно че е 2000...Сори! wacko.gif

Публикувано на: 02 Юли 2008 16:35
от Martinco
Сега си я взех-сменен радиатор и антифриз.Ще отида и на газаджия,за да съм най-сигурен.Бях вече при Мишо от Х.Димитър,но това беше преди 2 седмици.Сега ми прави впечатление,че колата е около 500 и под 500 оборота/след смяната на радиатора/,а преди това беше около 750 оборота-направо се шашкам вече.

Публикувано на: 02 Юли 2008 19:34
от rudolf
diver написа:
Martinco написа:Водната помпа е сменена преди 18 месеца,и не,не губя течност.А това за пукнатата глава ми го каза майстор при който отидох ,преди да се оставя в знаещите ръце на Дунев
Сега, при пукната глава ще губиш течност или течността ще става повече за сметка на маслото....та викам тоя майстор с версията за главата да забравиш за него. Помпата че е сменяна преди 18 месеца незначи абсолютно нищо! Ако са сложили помпа менте, или примерно пренатегнали ремъка може пак да е за смяна....за мене факта че в града на ниски обороти не грее, говори че радиатора не е запушен и е наред. На високи обороти не се охлажда та се концентрирай както казах върху водна помпа или както някой те е посъветвал, покарай на бензин и виж дали пак грее....че ако някой газаджия е предобрил сместа, ще сменяш и буталца....
аз пък си мисля че помпата също ще има повече ефект в града,,,а при извънградско ,колко и да приплъзва или незнам друго какво с насрешния вятър пак ще хлади,,,аз все си мисля че греенето ако не е от очевиден фактор е от много малки такива,,,

Публикувано на: 02 Юли 2008 20:13
от Aleksandar
Какво значи прегрява според твоята кола? Докъде се вдига стрелката?

Публикувано на: 02 Юли 2008 20:31
от rudolf
Aleksandar написа:Какво значи прегрява според твоята кола? Докъде се вдига стрелката?
интересен въпрос,,,на байр и жега много коли вдигат над нормалното,,,

Публикувано на: 02 Юли 2008 22:18
от Aleksandar
rudolf написа:
Aleksandar написа:Какво значи прегрява според твоята кола? Докъде се вдига стрелката?
интересен въпрос,,,на байр и жега много коли вдигат над нормалното,,,
Именно заради това питам. Защото и моята вдига доста над средата, но си има резка на термометъра до там, после се включва вентилатора и ...

Публикувано на: 02 Юли 2008 23:07
от tm-3s-ge
тойота сас спукана глава?ха,ха,ха-най-краткия виц.главите на тойота се леят от ямаха,а по-добри от тях в леенето няма

Публикувано на: 02 Юли 2008 23:22
от agent dust
може да е от радиатор, съвсем нормално. като сметнеш че е на газ - грее като за световно, особено ако някой разбирач ти е настроил икономичен режим.

във всеки един нормален сервиз могат да проверят водната помпа, налягането на водната система, капачката на радиаторът и т.нат. щом дуневите са казали радиатор - сменяй

Публикувано на: 03 Юли 2008 08:44
от Martinco
По въпроса за прегряването-стрелката скача до червеното, и а-ха да го прескочи-за мен това означава прегряване,а и аз мисля като колегата-щом дуневци твърдят че е радиатор,да го сменям.И така направих-сега остава уикенда да проверя какво са свършили wink.gif

Публикувано на: 03 Юли 2008 17:40
от Aleksandar
Martinco написа:По въпроса за прегряването-стрелката скача до червеното, и а-ха да го прескочи-за мен това означава прегряване,а и аз мисля като колегата-щом дуневци твърдят че е радиатор,да го сменям.И така направих-сега остава уикенда да проверя какво са свършили wink.gif
Е, определено си загрява. Дано да са свършили работа :thumbsup:

Публикувано на: 03 Юли 2008 23:09
от agent dust
има нещо при повечето от японските коли, което го няма при европейските. уредът за температурата на охладителната течност умишлено е направен инертен. т.е. не показва точната температура, а заковава стрелката и в сравнително голям диапазон изобщо не мърда. това е направено умишлено. и ако стрелката започне да стои или по-ниско, или по-високо, непременно има проблем - твърде голяма разлика в работната температура.

Публикувано на: 04 Юли 2008 09:01
от Martinco
За пореден път се убедих,че Дунев си разбират от работата-вчера при юркане по магистралата на газ,и на бензин стрелката не мръдна-стои си в нормалното положение,макар че пътувах по най-големите жеги.

Публикувано на: 04 Юли 2008 10:15
от ceko26
Бил е позапушен.Ти си един от малкото доволни клиенти.

Публикувано на: 04 Юли 2008 10:38
от Martinco
Днес няма да мога да кача снимки на стария радиатор,но ще пробвам в неделя да ви покажа в какво състояние беше....

Публикувано на: 04 Юли 2008 12:25
от b0by
ceko26 написа:Бил е позапушен.Ти си един от малкото доволни клиенти.
Според мен е извадил късмет! Аз там и колелото не бих си закарал за преглед!