Страница 2 от 2

Публикувано на: 03 Окт 2005 23:32
от agent dust
братото от една година се мъчи да изчисти лага на турбината, сума пари и нерви пръсна - ефект минимален - забива муцуна като за световно ако я изтървеш :)

Публикувано на: 03 Окт 2005 23:34
от jamie
ugabuga написа:
maggkrabar написа:само че да накараш турбо да върви мазно като атмосферка си е приключение :)
sas ballbearing turbo i top mounted intercooler za da sa po kusi trabite shte varvi kato atmosferka mazno :) moiaata kato imashe TMIC varveshe mnogo mazno, sega malko lag ima ... dosta daje ama i imam mnogo raboti da opraviam po trabite.
Ставало добре и с 9.4 CR + до 0.8 бар бууст :-)
Че имаше историйки и за 10.5+0.5 бууст - стендалоун и яко игнишън мениджмънт.

Публикувано на: 04 Окт 2005 02:29
от ugabuga
mda ... high compression turbo :) i tva shte stane. Kato izgarmi 4efte-to i vzema 5efhe :-D

Публикувано на: 04 Окт 2005 23:08
от Гост
maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома :)
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....

:thumbsup: wink.gif wink.gif wink.gif

Публикувано на: 04 Окт 2005 23:09
от V35GTR
maggkrabar написа:мощността е работата, която може да извърши двигателя за единица време - твърде преходно понятие - дава се максимална мощност при точно определени обороти - просто някаква пикова стойност. намери динографика на хонда NSX или друг VTEC двигател, TVIS или VVTi системата на Тойота имат същата задача - да дадат добър въртящ момент в голям диапазон от обороти. затова и колите с подобни системи са си бегачки без да имат голяма мощност - имат добър въртящ момент за по-дълго ускоряване без смяна на предавките. борбата при всички спортни автомобили е за добър и плавен въртящ момент в голям диапазон от обороти - той върти колелата. не вярвам някой VTEC да ти прилича на фадрома :)
da sum kazal neshto podobno che VTEC vuv honda prilicha na fadroma ili prosto taka ti prozvucha po dobre.
Tova koeto kazah e che NE E SAMO Vurtiasht moment koeto pravi edna kola po burza. S tebe mai she si govorim na chasti za da mojesh da poemesh po lesno....

:thumbsup: wink.gif wink.gif wink.gif