Страница 2 от 2
Публикувано на: 26 Юни 2008 16:19
от Uncle Dido
Публикувано на: 26 Юни 2008 20:05
от jingo
Явно той е по голям ку.....р от теб ! Ше трябва да се сближиш повече с нея

Публикувано на: 29 Юни 2008 13:24
от option
Фуск.. Отново имам проблем с паленето... след като бутнахме колата запали... нямах грижи .. но следващите сутрини колата много зор пали първият път... след това само от едно завъртане пали, но първият път е много зор... Какво да правя?
Публикувано на: 29 Юни 2008 14:17
от Xeku
Дали всички подгряващи свещи ти работят?

Без една, в топло време ще си пали без проблем, а без две - точно както го описваш!
Публикувано на: 29 Юни 2008 14:34
от option
Значи за сервиз?
или как мога сам да проверя дали работят?
Публикувано на: 29 Юни 2008 14:58
от ing
Можеш и сам да ги измериш без да ги сваляш, но трябва да е на хладно за да могат ясно да се видят двата режима на подгряване . Все пак можеш да опиташ, трябвати някакъв волтметър който да закачиш на свещите ,даваш контакт докато ти свети лампата трябва да показва 12V (зависи от акумулатора).Когато изгасне лампата напрежението трябва да е наполовина защото се влючва една звещт която се намира в смукателния колектор. Ако напрежението ти е по-голямо имаш прекъснала свещ, ако е помалко окъсена свещ.Успех
Публикувано на: 29 Юни 2008 15:15
от option
а някакви ориентировъчни цени за свещи да ми кажете...?
И забелязах че сутринта нямаше гориво в филтъра...
може и да е от някакъв възвратен клапан..
и забелязах че когато колата запали вади МНОГО пушек супер МНОГО!
след това всичко си е както нормално
Но сутрин е ебати асматичката...
Публикувано на: 29 Юни 2008 18:51
от niki60
горивната ти система гълта отнякъде въздух и затова не можеш да запалиш докато ти подка4и гориво помпата и се обезвъздуши системата,по принцип това е много досаден проблем за отстраняване тъй като докато откриеш коя е при4ината може да ти призлее,зна4и правиш следното-купуваш 8 или 10 мм прозра4ен горивен марку4 в зависимост от това колко са ти щуцерите и тръгваш от най близката до дюзите то4ка,предполагам 4е това е марку4а между помпата и горивния филтър,слагаш там прозра4ния марку4 и гледаш,ако има мехур4ета при работещ двигател и форсиране на двигателя.проблема ти е назад по веригата,след това слагаш марку4а преди горивния филтър и пак палиш..ако няма мехур4ета във марку4а зна4и проблема е във горивния филтър..лошо уплътнение или най 4есто платно на подка4ващата помпа която обикновено е в главата на горивния филтър и така докато локализираш проблема и го отстраниш..а провери си и марку4етата за излишното гориво също..успех
Публикувано на: 29 Юни 2008 19:09
от diver
option написа:а някакви ориентировъчни цени за свещи да ми кажете...?
....
къде 30лв готини бройката, 10-12 някакви дет не те съветвам да слагаш.
Публикувано на: 29 Юни 2008 19:10
от diver
niki60 написа:горивната ти система гълта отнякъде въздух и затова не можеш да запалиш
това не обяснява изпушването...според мене си е точно от студена неизгоряла нафта!
Публикувано на: 29 Юни 2008 22:43
от niki60
напротив,по точно този начин се държи когато запали..пуши като комин в на4алото,казвам го от ли4ен опит тъй като този проблем ми се е случвал неведнъж