Май ще напускам форума :)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Юни 2008 10:33

Кое Кемри тромаво бе ?
Няма ли да се отучите да купувате само базови версии вие най-сетне ? :whistle: laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2008 10:56

Камри 2.4 (2007г) е тромаво..
Изключителен автомобил като комфорт на магистралата, но само да не ти се наложи да изпреварваш или да се изнесеш бързо от кръстовище...
Не знам какво имаш в предвид под базов модел, но това беше най-високото оборудване (USA версия).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Юни 2008 11:05

slowtraveler написа:Камри 2.4 (2007г) е тромаво..
Изключителен автомобил като комфорт на магистралата, но само да не ти се наложи да изпреварваш или да се изнесеш бързо от кръстовище...
Не знам какво имаш в предвид под базов модел, но това беше най-високото оборудване (USA версия).
http://www.motortrend.com/womt/112_0701 ... index.html
Base engine is 158-horsepower, 2.4-liter four-cylinder with variable valve timing, newly revised for reduced noise and vibration. New DOHC, 24-valve, 3.5-liter V-6 with variable valve timing--available on Camry LE, SE, and XLE--delivers 268 horsepower, a studly 58 more than previous optional 3.3-liter six. All-new Camry Hybrid combines 2.4-liter four gas engine (running high-compression/high-efficiency Atkinson cycle), electric drive motor, and continuously variable transmission to yield 187 combined horsepower and EPA city/highway fuel economy of 40/38 mpg
Още ли не ти е ясно за какво говоря ? Гледаш най-спънатата версия - после мрънкаш че била тромава. Базова та базова, на тая генеражия няма по-слаб мотор.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2008 16:47

Ами явно ти не си разбрал какво имам впредвид wacko.gif

Точно за тоя двигател става въпрос....
Вярно е, че е най-малкия двигател за тоя модел, но все пак 2.4 по принцип не е малък обем двигател дори и за това купе.
А това, че 'вадят' само 158к.с., при условие, че на хонда двигателя с този обем е 190к.с не е в плюс на Тойота.....
Иначе конкретната кола е наречена 'шлеп', поради размера и мудността си :thumbsup:

Въпроса не е дали си купуваме 'базови' 2.4 или например 5-6-8 литрова кола.
Просто за нашия пазар кола 2.0 около 150к.с. според мен е нормален компромис между разход/пъргавина и т.н.
2.4 вече е над 'златната' среда и по принцип очакванията към такъв двигател са по-големи.
А когато техническите параметри са като на двигател 1.8-2.0 тогава просто не купуваш тази кола - което се опитах да обясня.
Предполагам, че ако си бях докарал Камри 3.5 V6 като цена тук щеше да ми излезе съвсем малко по-скъпо от Маздата, но пак щеше да си остане 'шлеп' защото идеята на тази кола не е за по-спортно каране, а за добри прави и дълги пътища.
Камрито пак ще се 'люлее' на по-висока скорост и т.н.
Да - щеше да има ускорение (все пак 268к.с. са си почти двойно на 'базовия' модел и ускорението 0-100 е около 6.2с), но и разхода в града щеше да е около и над 18л/100, което лично мен не ме устройва..
Не си ли се запитвал защо този модел не се предлага въобще в България...
И затова в класа в който търсех автомобил, Тойота няма никакво предложение (най-близкото е Авенсиса, който по принцип не ми хареса и това, че е английски също ме отказа).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 18 Юни 2008 16:54

motora na honda det e 190 sam siguren che e napraven da raboti v po-visok oboroten diapazon, dokato toz na camry-to e napraven da durpa ot mnogo niski oboroti.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2008 17:03

прав си uga - 192к.с. на 7200об/мин доколкото си спомням :thumbsup:
Иначе сигурно диапазона е по-малък (само във високите и диаграмата е по-остра и изнесена към по-високите обороти), но все пак двигателя изкарва при нужда почти 40 к.с. повече..
Нямах възможност да тествам хондата по-сериозно, но започна да тегли добре някъде около 3.5х.об/мин.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 18 Юни 2008 17:07

2.4 вярно е само 158к.с., но поне са реални на колелата и наистина дърпа много яко от ниските обороти... Хонда вадят и 240к.с. от 2.0, ама при колко оборота... Соларата се опъва много прилично, а ако искаш МАКС бързо си ползваш спортния режим на кутията wink.gif 9,0-9,4 до 100 не е особено бавно, а и със 150к.с. и 2.0 няма да го постигнеш ... Нещо определено бъркаш в цялата схема, ама щом си харесал Хондата, няма лошо, много добър автомобил си е, здрав мяса да е biggrin.gif А дори и английски, Авенсиса не е никак лош, но ти си даваш парите, ти си преценяш :thumbsup: Поне похвали новата кола като я вземеш biggrin.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2008 17:16

@Me4oKyx
Няма да е хонда, а Мазда biggrin.gif
Вчера я капарирах и сключих договора (информацията за избора я имаше по-горе) :thumbsup:
Но доставката ще е септември-началото на октомври...
2.0 ускорява до 100 за 9.9сек....
Иначе най-удобната кола - нормален ненабиващ се на очи седан, която съм карал (правеща точно това, което искаш от нея във всякакви режими и без притеснения и изненади) си беше 2.3 Мазда6 МПС (ускорение до 100 между 5.8 и 6.2 сек..., AWD), обаче разхода и беше като за такава мощност... biggrin.gif
Иначе малко сравнение на параметрите на 1.8 / 2.0 / 2.5 (120 / 147 /170к.с.):
Ускорение от 0 до 100 km/h сек 11.3 / 9.9 / 8.0
Максимална скорост км/ч 200 / 214 / 220
РАЗХОД НА ГОРИВО (Директива 2004/3/EC)
Смесен цикъл л/100км 6.8 / 7.0 / 8.1
Извънградски цикъл л/100км 5.2 / 5.4 / 6.3
Градски цикъл л/100км 9.5 / 9.8 / 11.1
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 18 Юни 2008 17:23

Мазда 6 де, що реших да пиша хонда wacko.gif laugh.gif Ами пак де - честита да е, а тва че караш Мазна не ти пречи да влизаш тука, само се позабърсвай малко, да не цапаш laugh.gif tongue.gif А снимките, ще ги чакаме след морето значи... Иначе новата 6-ца си е много готинка, спор няма smile.gif А 2.3МПС.... такова си е много удоволствие да се кара, ама с тия горива, вече е прекалено скъпа инвестиция да га еее.........А и честно, 9-10сек си доооста прилично ускорение, за кола, коята ще си караш всеки ден и по цял ден дори biggrin.gif Иначе казано - просто прекрасно!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2008 17:29

Благодаря за сърдечните пожелания. :thumbsup:
Снимки разбира се ще има (само да не ги цензурират - все пак са на конкурентна марка ) biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

П.С. на МПС и данъка не лъже - над 1000лв, пък какво да говорим за застраховките... biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Юни 2008 21:17

slowtraveler написа:Ами явно ти не си разбрал какво имам впредвид wacko.gif

Точно за тоя двигател става въпрос....
Вярно е, че е най-малкия двигател за тоя модел, но все пак 2.4 по принцип не е малък обем двигател дори и за това купе.
А това, че 'вадят' само 158к.с., при условие, че на хонда двигателя с този обем е 190к.с не е в плюс на Тойота.....
Иначе конкретната кола е наречена 'шлеп', поради размера и мудността си :thumbsup:

Въпроса не е дали си купуваме 'базови' 2.4 или например 5-6-8 литрова кола.
Просто за нашия пазар кола 2.0 около 150к.с. според мен е нормален компромис между разход/пъргавина и т.н.
2.4 вече е над 'златната' среда и по принцип очакванията към такъв двигател са по-големи.
А когато техническите параметри са като на двигател 1.8-2.0 тогава просто не купуваш тази кола - което се опитах да обясня.
Предполагам, че ако си бях докарал Камри 3.5 V6 като цена тук щеше да ми излезе съвсем малко по-скъпо от Маздата, но пак щеше да си остане 'шлеп' защото идеята на тази кола не е за по-спортно каране, а за добри прави и дълги пътища.
Камрито пак ще се 'люлее' на по-висока скорост и т.н.
Да - щеше да има ускорение (все пак 268к.с. са си почти двойно на 'базовия' модел и ускорението 0-100 е около 6.2с), но и разхода в града щеше да е около и над 18л/100, което лично мен не ме устройва..
Не си ли се запитвал защо този модел не се предлага въобще в България...
И затова в класа в който търсех автомобил, Тойота няма никакво предложение (най-близкото е Авенсиса, който по принцип не ми хареса и това, че е английски също ме отказа).
Отлично съм те разбрал. Обожавам Королка с 1.6, но ми допада и Терано с 3.0. Защото едната е 950 кила - а другото 1700+ и динамиката не е много различна....

Та да ти дам пример де. Въпросното 3.0 е само 148 коня.... ще дръпна всичко над 9-те секунди нищо че съм по-тежък. На бас че няма да познаеш защо (т.е. затова и не си разбрал как 2.4 на Кемри е "само" 158 коня). Толкоз по коментара как 2.4 бил с данни като 1.8/2.0 ... гледаш като данни само максималната мощност което общо взето е безполезно - в 90% от времето ползваш под 40-50% от нея така или иначе. Сравни въртящия момент и оборотите когато се постига - това са реалните усещания от колата на пътя освен ако си на пистата. Там кубатурата е решаващ фактор - при условие че няма да държиш двигателя в 4500 оборота - въртящ момент там е безсмислен. Ако обаче е в 3500 а ти караш там - значи е използваем.

Та като казах че съм те разбрал - значи че разбирам как искаш да караш лимузина с данък на микролитражка и съответния разход. За целта се минава на алтернативни горива - щото инак трябва да хакнеш закони на физиката а туй вече трудно ... laugh.gif

И хич не ми говори какво било добро за нашите условия - имаме едни от най-ниските данъци и застраховки дори за големите кубатури ! Отделно контрола е нисък и можеш да си сложиш газ или метан за смешни пари - подобно упражнение в Германия ще ти стъпи двойно.
Та в Европа с изключение на държави като Албания (вероятно) няма по-толерантно място към големите двигатели - от гледна точка регулации.

Интересно ми е как се оплакваше че е мудна колата - а после сам прецени че няма нужда да е динамична щото била за магистрала....колкото до люлеенето - според мен не си влизал в тоя клас кола изобщо.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Юни 2008 21:33

slowtraveler написа:Камри 2.4 (2007г) е тромаво..
Мдааа, типично Плацебо е при тебе. Дадох си труд на око да взема данните на двата модела:
http://www.onemotoring.com.sg/publish/o ... _2_0a.html

Mazda 6 2.0 (A)
Engine type: 1,999cc 16v in-line four
Max Power: 149bhp at 6,500rpm
Max Torque: 187Nm at 4,000rpm
Gearbox: Five-speed automatic
Top speed: 201km/h
0-100km/h: 11.2 seconds


http://www.worldofmotorsports.com/car/t ... ake=Toyota

Maximum Engine Power 150 HP (111.9 kW)
Maximum Engine Power rpm 5600 d/d
Maximum Engine Torque 218 N.m (160.9 lb.ft , 22.2 kg.m)
Maximum Engine Torque rpm 3800 d/d

0 - 100 km/h 9.4 s
Top Speed 209 km/h (129.9 mph)

Не виждам къде изобщо Маздата е по-добра - ни в скорост, ни в ускорение ...
Та коя била шлепа бре ? Мудната ? Тромавата ? :whistle:

Аватар
tararan
Мнения: 30
Регистриран на: 18 Юни 2008 20:33
Местоположение: Valencia

Мнение от tararan » 18 Юни 2008 21:41

slowtraveler написа:Благодаря за сърдечните пожелания. :thumbsup:
Снимки разбира се ще има (само да не ги цензурират - все пак са на конкурентна марка ) biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

П.С. на МПС и данъка не лъже - над 1000лв, пък какво да говорим за застраховките... biggrin.gif
Хайде вземай скоро маздата няма значение че е друга марка,нали е японска, и аз карам мазда :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6164
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Юни 2008 21:53

Jamie, виждам, че колкото и да се ровичкаш из нета пак не ти са ясни нещата...
Като толкова много знаеш, навярно си забелязал, че сравняваш автоматик мазда (а ако си беше направил труда да погледнеш, от моя пост щеше да видиш, че моята е механична ск.кутия) с механична ск.кутия на камри, което е нещо много рядко срещано (или напълно изключено при големия двигател).
Не знам дали ти си се качвал в такова Камри, щом не ти е направило впечатление 'люлеенето'.
Камрито, от което имам впечатления е 4 ск. автомат.
Така, че реалното сравнение е:
КАМРИ / Мазда
ускорение 0-100 : 10.9сек / 9.9сек..
макс.скорост 197км/ч / 214км/ч

(източник: мазда.бг / http://www.carsplusplus.com/specs2006/t ... omatic.php)
Ако се поразровиш, ще видиш, че в същия сайт Мазда6(А) дава по-добро ускорение от 'новата' - 9.7 сек и значително по ниска макс.скорост 208км/ч въпреки, че е със стария двигател - вероятно заради друга скоростна кутия...

Относно интериора на Камрито - наистина много широка кола, ама това синьо-зелено на конзолата направо ме убива tongue.gif
Обаче ако опита ти е да ми покажеш, какъв грешен избор съм направил - ще имаш да вземаш .... :whistle: :whistle:
Всеки си избира колата и винаги можеш да намериш превъзхождащи параметри в друга кола.
Още не мога да кажа от личен продължителен тест +/- на Маздата (и предната 6 и МПС съм ги карал по около 300км), но като дойде моята, живот и здраве - и това ще стане.
Иначе засега сравняваме ТТ данни по каталози, което според мен е глупаво...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 18 Юни 2008 22:04

LordDigital написа:
dimd00d написа:
ALTEZZA написа:Ford 6 ne e chak tolkova losha kola, no ne bih go grabnal pred Accord. kakvo mu e na Evropeiskia Accord(tuk Acura TSX)?
дилъра :)
Дим пак изка да може да си купува свободно наркотик ,па и ДДС да не плаща... безобразие!
А, искам американски цени на тия репомобили, щото знаеш в щатите кви пари са и Тойотата и Хондата. Тука са направо хаха.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта